vineri, 26 mai 2017

UN CUTREMUR INTENS !


                                                  Noapte de 24 - 25 Mai 2017,ora 2,26 !

                                               Dragii mei, 

Abia ce mă băgasem în pat, si-am inchis ochii, căci îmi si auzeam glasul sufletului meu care spunea asa:

                 " Hristos a Înviat din morti cu moarte,pre moarte călcând,
           Şi celor din mormânturi ,viaţă dăruindu-le !"
În aceasta clipă dragilor, văd in faţa mea o camera mobilata, cred ca era noapte (nu sunt sigura), camera ce se clatina destul de tare, asa precum s-ar lăsa Pămantul .


                                               Image result for SEISMOGRAF..
Văzând acest Cutremur mai intens,am fost coplesita de emotii, iar un glas care mă cunoaste ,ma linistete si zice asa:

                 Fără de moarte,Maria dragă !"

Asadar dragilor, vom auzi de un CUTREMUR mai intens,dar nu trebuie sa ne speriem, deoarece glasul a spus că urmările acestui CUTREMUR ,vor fi fără de moarte.
Sa ne rugam BUNULUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI ca sa ne ocroteasca si-n continuare, iar CUTREMURUL de care ne temem toti, sa nu ni-l dea niciodata.
                                  Cu dragoste,Maria.
P.S.
   Dragii mei,
Al doilea volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT, adica,ROMANIA NOUL IERUSALIM,va merge spre EDITURA in luna IUNIE 2017.
Va fi aceeasi EDITURA care a editat si primul volum al CARTII-ADEVARUL DUHULUI SFANT, adica:
EDITURA KITCOM reprezentata de :
GEORGE  si RODICA  TULEA, sunt doi oameni cu suflet mare si foarte credinciosi,doi oameni la care tin foarte mult.
Ma rog pentru ei ,ca sa le dea BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI un copilas atât de mult dorit si atât de mult asteptat
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.
Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!
Ajutorul vostru Prieteni dragi,este de nepretuit pentru mine.
Fara voi,eu nu as fi putut scoate Cărti după Cărti.
Vă iubesc cu sufletul, si ma rog pentru voi toti si pentru cei dragi voua!
Iata detaliile:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA

CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU ...


https://plus.google.com/.../posts/EDkpmvpXtCn

Translate this page
2 days ago - CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU ! CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !

5 comentarii:

  1. Eu sunt ametita noaptea si am insomnii....cate doua ore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim26 mai 2017, 18:38, identifica ce te nelinisteste. Care este cauza nelinistii tale?

      Ștergere
    2. 18.38 fă un control la fizioterapeut.spondiloză cervicală.(verdictul meu)

      Ștergere
  2. frica e mare dusman-dar nu cred ca cineva poate depasi starea aceasta-si alimentarea cu spaime nu-i buna

    RăspundețiȘtergere
  3. In Indonezia a fost cutremur de 6,6...unii spun 6,9 ! Doina

    RăspundețiȘtergere