joi, 11 mai 2017

IISUS HRISTOS ÎN LANUL DE GRÂU COPT !

xx
                                               10  Mai 2017,ora 6,35 dimineata !

                                            Dragii mei, 

Treaza fiind,mai stateam in pat cu ochii inchisi ,şi astfel,vedeam înspre rasarit un lan de grâu copt; ca aurul era de frumos.
Scumpul nostru MAINTUITOR era imbracat în vesmant alb, iar graul copt îi ajungea pâna la brâu.



                                     Image result for IISUS..
..
Scumpul nostru MANTUITOR,atingea cu Mâunutele SALE Prea Sfinte grâul copt.
După doar cateva clipe fratilor, Il vad pe IISUS HRISTOS rastignit pe Cruce in mijlocul lanului de grâu copt.
EL a dat pâine oamenilor ,iar oamenii L-au batut si rastignit pe Cruce.
Apoi dragilor, vad pe MAICUTA  DOMNULUI care plânge lânga Sfanta Cruce a Sa, si pe alti multi oameni care, îngenunchează si se roaga la IISUS HRISTOS de pe Cruce.
SFANTA  CRUCE cu TRUPUL LUI IISUS este învaluita in Lumina alba stralucitoare, apoi se intuneca aceasta Lumina care curgea înspre Pămant, se face neagra, după care,se inaltă cu totul la Cerul Sfant.
Precum se inalta frunza uscata in vânt,tot la fel se înălţa si SFANTA CRUCE cu TRUPUL LUI IISUS HRISTOS, dar totul era in intuneric.
Aud glas din Cer,care spune aşa:

                 " Să aveti grijă mare !
               Să aveti mare grijă, ca nu cumva să se lege noaptea cu ,CERUL !"

Să avem dragilor mare grija de suflet,si sa cautam LUMINA LUI HRISTOS,atâta timp cât aceasta, mai dainuie în noi, în jurul nostru si oriunde o cautam.
Cine va căuta si iubi LUMINA LUI HRISTOS, o va gasi si-i va aduce mantuirea.
Cine nu crede si nu iubeste LUMINA INVIERII LUI HRISTOS, va trăi pentru vesnicie în negrul intuneric, aici unde va fi plangerea si scrâşnirea dintilor.Amin.
                                        Cu dragoste,Maria.


P.S.
                           Dragii mei,
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI 
DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit.

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 





https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14




7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA



10 comentarii:

  1. Cine nu duce mai departe lumina lui Hristos,ingroasa intunericul,spunea maica Tereza! Nu sunt sigura ca a folosit chiar aceste cuvinte,de aceea nu am pus ghilimele... Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. EU SUNT D, v-am lăsat aseară un comentariu in articolul d-nei Maria cu Extratereștrii grăiesc si fac zid...., in măsura in care timpul va permite va rog frumos sa-mi răspundeți. IL găsiți spre finalul comentariilor. Multumesc frumos!
    Cu iubire si recunoștință !
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  3. Dna Maria,ati scris un ADEVAR in ultimul paragraf,incat cine-l poate constientiza va avea parte de Mantuire.
    Va multumesc pentru aceasta!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca aceasta viziune arata ca a sosit vremea secerisului, aceea pilda din Sf Biblie cindvine vremea secerisului, si separarea griului de neghina , deci a sosit timpul .AMIN

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok,am citit comentariul,Ina,iar daca tot stii limba engleza pot sa-ti recomand pe youtube filmulete cu Matias De Stefano,Proiectul Camelot, filmuletete sau carile lui David Icke.
    Mi-ar placea sa recomand multe lucruri din care m-am documentat eu dar sunt anumiti "prieteni"aici care se apuca sa jicneasca acele persoane.
    Sunt multe siteuri spirituale de bun simt din care putem invata multe dar....
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, EU SUNT D!
      L-am văzut si v-am lăsat un alt comentariu, dar probabil nu l-ati văzut, fiind un articol mai vechi.
      Va îmbrățișez cu drag!
      Ina

      Ștergere
  6. Anonim 22/11,"separarea graului de neghina" o facem noi prin alegerea noastra nu Divinitatea.Noi alegem partea Unimei sau pe ce a Separarii. Dumnezeu ne asteapta pe toti Acasa,dar respecta orice decizie a fiecarei Fiinta.
    Doar priviti aici, pe blog, cati dintre noi inca doresc sa experimenteze separarea prin "tinerea cu dintii" de vechiul sistem.Din pacate sunt foarte multi care inca nu inteleg ca tot ce s-a construit pe minciuna in acesta lume se va destrama iar ei vor cadea odata cu lumea iluzorie.
    Cineva care "ma indrageste"aici, se intreba, ce am eu de castigat de insist ,plictisind cu ideile expuse!Ei bine,eu nu castig nimic din asta ci cei care se trezesc si inteleg ca vremurile iluziei sunt pe terminate ei ramanand pierduti ,si nu vor mai stii sa gaseasca calea fiindca acesti "plictisitori" ca mine nu vor mai fi aici sa-i traga de maneca. Asta inseamna "secerisul"de care au auzit crestinii.Toata scrierea Biblica este codata si mai ales modificata tocai pentru a nu intelege cum sa gasesti calea EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci biblia e varza dupa parerea lui D . Ori o alegem pe ea ca guru, ori ramanem rataciti .
      Doamne sfinte , noaptea mintii , am trait sa o aud si pe D cum ne pune pe calea dreapta .
      Alooooo , mai usor cu pianul pe scari ! Mai scuteste-ne
      cu invataturile tale . Invatam de la Maria , avem ce , stai listita.

      Ștergere
  7. Lanurile sunt coapte dar nu sunt seceratori, toti umbla prin duhul lumii, mandrie,barfa etc. Ia aminte. OK

    RăspundețiȘtergere