sâmbătă, 6 mai 2017

DUHUL CEL PREA SFANT PREZENT LA TULBURAREA APEI !

xx
                                                     Dragii mei, 

Înainte ca sa ajungem la Iordan , vad in timp ce călătoream cu autocarul ,văd chiar Apa Iordanului.

Image result for APA IORDANULUI..
Vedeam mai întâi , o Sfanta Cruce aurie ca de Soare, ce stralucea pe un Cer de noapte fara de stele.
Sfanta Cruce dragii mei, era atât de mare si atârna de CER , ca ajungea pînă la crestetul capului meu.
Deşi nu mai fusesem niciodata cu trupul la Apa Iordanului,ci numai cu sufletul, vedeam o apă limpede si curgătoare în care se afla un Porumbel alb si stralucitor,pufos ca o zăpada proaspat cazută.

Image result for duhul sfant imaginiRelated image..
Porumbelul a intrat sub apa limpede, a batut apa cu Aripile Sale, moment in care, limpezimea apei a disparut,iar apa era acum tulbure.
In clipa urmatoare a disparut si Sfanta Cruce ,dar si Duhul Cel Prea Sfant care a tulburat Apa Iordanului.
După cum vedeti dragilor, DUHUL CEL PREA SFANT ne-a sfintit si binecuvantat APA  IORDANULUI ,înainte ca noi sa ajungem si sa intram în ea.
Sa ne rugam fratilor, la Prea Sfanta Treime si la MAICA DOMNULUI  ca sa fim vrednici de Mila si Dragostea SA, si sa ne binecuvinteze cu iubirea Sa de oameni,iar noi sa devenim mai buni si mai milostivi, mai intariti in Credintă.Amin !

                            Cu dragoste,Maria.

Iata mai jos,un alt articol cu si despre DUHUL SFANT:



AM VĂZUT CUM DUHUL CEL PREA SFÂNT, A TULBURAT APA ! AM ...

https://plus.google.com/.../posts/652Ag9wWAa5

Translate this page
Jun 19, 2016 - AM VĂZUT CUM DUHUL CEL PREA SFÂNT, A TULBURAT APA ! AM VĂZUT CUM DUHUL CEL PREA SFÂNT, A TULBURAT APA !


P.S.
                           Dragii mei,
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI 
DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit.

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 




https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14




7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


           

Un comentariu:

  1. Frumos ce ați trăit în locurile acelea,nu toată lumea poată sa ajungă acolo,și bineînțeles nu la oricine e dat sa vadă asemenea lucruri.Sa speram,ca pe viitor,dacă România va fii al doilea Ierusalim,vom vedea asemenea lucruri și noi!

    RăspundețiȘtergere