joi, 25 mai 2017

SĂ AJUTAM UN OM BOLNAV, SI SA ADUCEM PUŢINA LINISTE SI BUCURIE UNUI SUFLET TRIST !



                         HRISTOS  S - A  ÎNĂLŢAT !
                  Image result for inaltarea domnului imagini

                                                       Dragii mei,

Vă scriu cu multă dragoste in suflet, si totodata cu tristete ,deoarece doamna MARIA HANDIC căreia i-a murit sotul de curand, si a ramas singura cu baiatul de 44 de ani care este diagnosticat cu :
      OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.,
are mare nevoie de ajutorul nostru.
Doamna Maria Handic este si ea suspecta de CANCER, si trebuie neaparat sa faca un RMN cu substanţă de contrast .
Din pricina pensiei foarte mici,doamna MARIA HANDIC nu-si poate pewrmite sa faca acest RMN care, este posibil sa-i mai prelungeasca viata,daca se va descoperi la timp despre ce CANCER ar fi vorba.
Doamna MARIA HANDIC nu stie dragilor că eu am publicat acest articol , in care am cerut ajutorul vostru,al oamenilor cu suflet mare si cu inima buna,plina de iubire si credinta.
Iata dragilor ,preturile la aceste investigatii care presupune un RMN cu substanta de contrast:

Preturi Imagistica Medicala | Sanador-Sanatatea ca stil de viata ...

https://www.sanador.ro/imagistica.../servicii-imagistica-medicala/

Translate this page
executie, Pret. Angio RMN brat, 800.00 lei. Angiografie RM aorta toracica / abdominala cu substanta de contrast, 1100.00 lei. Angiografie RM artere de membre ...

RMN - | MEDAS

www.med-as.ro › Medas › Imagistică › Tarife imagistică medicală

Translate this page
Tip analiză, Pret. Angiografie RM aorta toracică/abdominală/artere renale cu substanță de contrast, 850 RON. Angiografie-RMN, 100 RON. Colangiografie RM ...

Iata si contul personal al doamnei MARIA HANDIC,ca sa ajutam fiecare cu atât cât putem, si cu atât cât ne lasă inima noastra:


RAIFFEISEN BANK :

CONT pentru DONATII cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri :

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Eu va multumesc din inima si din suflet,pentru Ajutorul vostru de nepretuit,si ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI,ca sa fiti sanatosi si fericiti alături de cei scumpi si dragi,iar DARUL vostru, al fiecaruia sa va fie înapoiat însutit de BUNUL DUMNEZEU si de MAICA DOMNULUI.
Cu recunostinta si cu iubire,Maria Ghiorghiu
PS.
Mai jos, este articolul care arata prin ce a trecut doamna MARIA HANDIC.

                                                        Dragii mei,

Scriam cu ceva timp în urmă un articol, in care va rugam ca sa facem o fapta buna si sa ajutam un bolnav de cancer malign, si anume ,pe domnul Constantin Handic.
Cu durere in suflet si cu adâncă tristete,doamna Maria Handic ne spune că sotul ei iubit ,lângă care, a trait mai bine de 50 de ani, a trecut la Domnul,la cele vesnice.
Doamna MARIA HANDIC multumeste tuturor celor care au ajutat-o cu un bănut pentru procurarea medicamentelor necesare prelungirii vietii sotului ei.
Dar oricât ne-am stradui noi ca sa ne mai prelungim viata, atunci când Sufletul ne este chemat la Domnul, orice am face, nu avem nicio putere. Trebuie sa dam pămantului ce este al pămantului, adică trupul, iar DOMNULUI ce este al DOMNULUI,adică Sufletul.
Sa-i fim si noi alaturi dragilor, doamnei Maria Handic cu inima cu sufletul,fiecare cum putem si mai ales cu ce putem.

                           Cu multumiri din inima si cu multa dragoste sufleteasca, MARIA GHIORGHIU si MARIA  HANDIC !

                        DUMNEZEU SA -L ODIHNEASCĂ  ÎN  PACE !                               
                                                                                          

Image result for candela aprinsa
                                 

S.O.S. CANCERUL MALIGN ! SA FACEM O FAPTĂ BUNĂ ! S.O.S. ...

https://plus.google.com/.../posts/VDQm3vpCof3

Translate this page
Apr 23, 2017 - S.O.S. CANCERUL MALIGN ! SA FACEM O FAPTĂ BUNĂ ! S.O.S.CANCERUL MALIGN ! SA FACEM O FAPTĂ BUNĂ !

Un Suflet bun si drag, are nevoie de noi !

S.O.S. CANCERUL MALIGN

NU IARTA PE NIMENI !!!
RAIFFEISEN BANK
CONT pentru DONATII cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri :

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Prieteni dragi,
Un suflet bun si cald a ajuns la cele din urmă zile ,de a mai sălăşlui în trupul bolnav de CANCER
Este vorba de un bărbat în vârstă ,ţintuit la pat de cea mai nemiloasa boala : CANCER !
Sotia lui ,Maria Handic si ea pensionara, incearca sa faca faţă cheltuielilor cu tratamentul foarte scump.
Deoarece sotul ei CONSTANTIN HANDIC are mari dureri, medicii îi schimba mereu pe hartie tratamentul, dar MARIA sotia lui, nu are cu ce sa i -l cumpere.
Cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet pentru suferinta insuportabilă a sotului ei, si mai ales stiind că va ramane singura cu un fiu CLAUDIU, in varsta de 44 de ani ,necasătorit si care a fost diagnosticat cu OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.
Maria a gasit puterea ca sa ma sune ,si cu sfiala ,cu teama si cu râuri de lacrimi mi-a spus durerea ei.
Este singura ,singurica ,numai sufletul ei cu BUNUL DUMNEZEU si cu MAICUTA DOMNULUI ,dar si cu noi toti cei milosi si cu dragoste faţă de Aproapele aflat la suferintă.
MARIA HANDIC are nevoie de AJUTORUL nostru, pentru a mai alina durerile crunte ale sotului ei, din pricina nemilosului CANCER care i-a atacat tot trupul.
Am rugat-o pe MARIA HANDIC ,sa-mi trimita actele care dovedesc ca sotul ei HANDIC CONSTANTIN ,sufera de CANCER malign.
Cu inima-i strânsă ,si cu multa munca de convingere din partea mea, mi-a trims in cele din urmă BILETUL de IESIRE din SPITAL ,care atestă că HANDIC CONSTANTIN are CANCER MALIGN la plamani,si care CANCER a început sa se extindă în tot corpul.
Fiecare bănuţ cât de mic ar fi el, poate alina durerea pentru un ceas,pentru două, a celui bolnav si-n cumplită suferinţă. Sa-i alinăm durerea, si sa-i stergem o lacrima,dându-i o clipă de viata fără dureri ,din puţinele zile câte i-au mai rămas de trait ,pe acest Pămant !
Prieteni dragi, a trecut POSTUL PĂTIMIRILOR DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, a trecut si SFINTELE PASTI si ne-am bucurat si ne bucuram de SFANTA ÎNVIERE a LUI HRISTOS,Căruia Îi este bineplacut ca fiecare dintre noi ,sa ajutam pe cel bolnav,sa hranim pe cel flamand,sa imbracam pe cel gol .
Iar de vom face asa, LUI Îi facem acest mare Bine, după cum ÎNSUŞI IISUS ne graieste în SFANTA EVANGHELIE de la MATEI:
Sfânta Evanghelie după Matei :

Capitolul 25

1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Prieteni dragi,

Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa va binecuvinteze DARUL pentru acest suflet chinuit de durerile cumplite ale CANCERULUI .
Va multumesc din inimă si din suflet, si ma rog pentru fiecare dintre voi ,ca sa fiti sanatosi si binecuvantati de DUHUL CEL PREA SFANT, alaturi de toti cei dragi si scumpi sufletului vostru.
Bănut cu bănut ,aşa se vor aduna ,iar MARIA va putea cumpăra tratamentul care-i mai alină durerile sotului ei, dureri cumplite ale CANCERULUI care-l macină atât pe dinauntru cât si pe dinafara trupului.
Va rog din toata inima si cu lacrimi in ochi, haideti sa ajutam acest SUFLET chinuit de durerile CANCERULUI,atât cât ne lasa inima,atât cât putem fiecare.
Zilele lui sunt numarate,şi durerile sunt cumplite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iata dragii mei, LINKUL cu ACTELE DOVEDITOARE :
CONSTANTIN HANDIC sufera de 7 boli grave dar si de nemilosul CANCER MALIGN la plamani care s-a exrins deja in tot corpul:

S.O.S. CANCERUL NU IARTA PE NIMENI !!!

15 comentarii:

  1. Mulțumiri din suflet tuturor celor care,m-au ajutat pentru procurarea medicamentelor soțului meu.Nu am crezut niciodată ca,voi ajunge sa cer,în viața am muncit mult, chiar pensionara fiind,numai ca m-am anbolnavit și eu.Vă rog mult din puținul vostrun celor cu suflet mare ,ajutati-mă sa pot face RMN-ul ,am dureri foarte mari de doua săptămâni,calmantelemente nu-și fac efectul decât maxim doua ore,în zona în care locuiescscrie nu exista RMN și șanț nevoită sa merg la Brașov. Va rog mult ajutati-mă.Mi-e foarte rușine ca,am ajuns sa cerșesc! Le mulțumesc celor doua persoane care au donat .Vă rog să mă iertați. Cu drag Maria H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Maria, am facut un transfer bancar care se va procesa in cursul zilei de maine. A mai fost unul pe 4 sau 5 Mai cu aceeasi suma. (Pentru identificare, contul IBAN se termina cu 76XX)
      Va urez insanatosire grabnica!

      Ștergere
    2. Va mulțumesc din suflet.Bunul Dumnezeu sa va ajute și sa va autoarca însutit.Cu respect Maria H

      Ștergere
  2. Un cercetator roman a gasit cheia vindecarii cancerului! Daca acest parazit este distrus, evolutia cancerului se va opri imediat!



    Inginerul chimist roman Stefan Manea se alatura cercetatorilor care sustin ca cea mai temuta boala la acest moment si in cea mai mare crestere, are cauze pana acum complet ignorate.
    Prin urmare cancerul de colon nu este rezultatul unei diete sarace in fibre, dupa cum cel pulmonar nu
    are legatura cu fumatul, iar cancerul pancreatic nu e neaparat efect al consumului de alcool.

    „Da, pot fi considerati factori favorizanti, dar ei nu reprezinta cauza”, spune cercetatorul roman.

    „In prezent, specia umana este infestata masiv cu paraziti. Intr-adevar, acesti paraziti au facut dintotdeauna casa buna cu gazdele lor, oamenii, dar aici vorbim de un parazit cu totul special, numit ”trematodul intestinal uman”, scrie Adevarul.

    Daca acest parazit este distrus, evolutia cancerului se va opri imediat!”

    „Pentru a intelege mai bine cancerul trebuie sa intelegem lucrurile importante despre parazitul care il produce. Trematodul este un parazit intestinal plat care este studiat inca din anul 1925.
    De obicei, acesta traieste in intestine unde nu produce foarte multe daune, poate colita sau sindromul intestinului iritabil, cel mult.
    La acest nivel il putem considera inofensiv, pentru ca desi fabrica milioane de oua in corpul nostru, le eliminam prin intermediul tranzitului intestinal.


    Numai ca unii dintre noi suferim insa de mici leziuni ale intestinului care permit acestor oua microscopice sa fie atrase in circuitul sanguin.
    Atunci cand invadeaza un organ ca uterul, sau rinichiul provoaca daune extrem de mari, iar daca se localizeaza in ficat produce cancer!
    Ceea ce face ca lucrurile sa fie interesante este faptul ca se localizeaza doar in ficatul anumitor persoane” – puncteaza Stefan Manea – se pare ca numai pacientii care au in organism alcool izopropilic dezvolta cancerul!

    In urma cercetarilor efectuate si a incercarilor de a se stabili numitorul comun al bolnavilor de cancer, s-a constat ca pacientii care au cancer, au in ficat atat parazitul trematod cat si alcool izopropilic.

    „Alcoolul izpropilic este un antiseptic folosit la ora actuala pe scara larga!

    Pentru ca multi comercianti nu au prins de veste ca acesta substanta este vinovata, in anumite conditii, de producerea cancerului, il vom gasi fara probleme pe cam toate etichetele!

    Si nu va ganditi ca il gasiti numai in produse cosmetice! Nici vorba! Il putem identifica intr-o sumedenie de produse pe care le aducem in casele si in farfuriile noastre
    . El se regaseste in hrana noastra cea de toate zilele, in multe dintre cerealele pe care le mancam cu lapte dimineata, majoritatea surselor provenind din arome si coloranti care sunt extrase cu ajutorul acestor solventi.

    Verificati etichetele produselor si vedeti daca au cuvantul „propanol” sau „isopropanol”.
    Nu le cumparati pe acestea!
    De fapt, nu folositi nici un produs care contine vreo substanta in care apare cuvantul ‘’prop” in lista de ingrediente.
    Pentru a face asta pe deplin convins, aminteste-ti ca 100% dintre pacientii cu cancer au alcool izopropilic acumulat in ficat si in tesuturile canceroase!”, avertizeaza Stefan Manea.

    „Tremadodele se pot vedea chiar si la un microscop de putere redusa si se gasesc in toate fluidele, in laptele matern, saliva, urina, sperma.
    Deci poate fi transmis prin sarut, alaptare sau pe cale sexuala.

    Pacientul bolnav de cancer se poate recupera?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alcoolul izopropilic (alcool tehnic) se gaseste si in componenta unor medicamente, de ex. in DERMOVATE SOLUTIE CUTANATA pt. psoriazis la nivelul scalpului.

      Ștergere
  3. 2.
    „Da – raspunde Stefan Manea.
    Distrugerea tuturor parazitilor si a stadiilor lor larvare si inlaturarea alcoolului izopropilic din viata pacientilor duce la o recuperare remarcabila, in mai putin de o saptamana!
    Va spun ca am putea eradica aceasta boala nenorocita, daca vom indeparta trematodele din hrana animalelor de companie, le vom deparazita riguros, vom monitoriza alimentele de origine animala, hrana pentru animale si toate produsele folosite pentru uz uman, pentru a depista acesti solventi.
    In fiecare dintre noi, in fiecare clipa, exista un anumit numar de celule canceroase.
    Aceastea sunt atacate de sistemul nostru imunitar, si permit bolii sa evolueze sau nu.
    Vestea buna este ca putem lucra la capacitatea de aparare a sistemului imunitar, a noastra si a copiilor nostri, utilizand o serie de alimente si substante de o valoare exceptionala, care se afla la indemana noastra!
    Trebuie doar sa avem o vigilenta mai ridicata”, accentueaza inginer chimist Stefan Manea.


    Cat despre factorii, nu neg caracterul predispozant al acestora, dar ceea ce determina ca fiul sau fiica sa faca acelasi tip de cancer ca mama sau tatal, este faptul ca acestia mostenesc si aplica in vietile lor exact aceleasi tipare de a se alimenta, de a gandi, de a rezolva situatiile vietii, care duc la instaurarea aceluiasi tip de patologie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tratament naturist împotriva cancerului de la Carmen Harra .

    Celebra clarvăzătoare Carmen Harra a vorbit, într-o emisiune tv, despre stilul ei de viață, despre alimentația pe care a adoptat-o de peste 25 de ani și despre un tratament naturist împotriva cancerului pe care l-a aflat de la Dalai Lama.

    Dintre toate bolile de pe pământ, cancerul este, poate, cea ma gravă și cea mai înspăimântătoare.

    Mulți dintre noi îl asociază automat cu moartea, însă e o mare greșeală.

    Cu un tratament adecvat, cancerul nu mai are puterea să omoare. Totuși, ideal este să-l prevenim.



    Carmen Harra a dezvăluit, într-o emisiune tv, rețeta unui macerat care previne cancerul sau, dacă acesta deja s-a instalat, oprește transformarea celulelor sănătoase în celule canceroase.

    Acest tratament naturist împotriva cancerului are, evident, o mulțime de alte beneficii pentru sănătate.



    Pentru a obține acest macerat, ai nevoie de 2 lămâi întregi, 4 linguri de miere de albine, o lingură de bicarbonat și 4 căței de usturoi.

    Stoarce lămâile și amestecă zeama obținută cu mierea, bicarbonatul și usturoiul tocat. Pune amestecul la macerat timp de 7 zile.

    După scurgerea celor 7 zile, începe tratamentul luând câte o linguriță în fiecare dimineață.


    El cel mai bun tratament naturist pentru cancer.

    Purifică organismul şi opreşte modificarea celulelor în celule canceroase.

    Este de opt ori mai eficient decât chimioterapia.

    Eu aşa trăiesc şi nu am avut niciodată vreo problemă

    Adoptă un stil de viață sănătos!

    Pentru a potența efectele maceratului, ai grijă și la alimentație. Carmen Harra susține că a renunțat la carne de 25 de ani, nu mănâncă decât alimente sănătoase și se simte excepțional.



    Chiar dacă nu renunți la carne, ai grijă să nu-ți lipsească niciodată din alimentație vegetalele. O alimentație echilibrată presupune consumul de proteine animale și vegetale, glucide și lipide. Desigur, toate cu măsură.

    Evită zahărul cât poți de mult! S-a dovedit că acesta hrănește celulele canceroase. Hidratează-te cu apă și ceaiuri de plante neîndulcite și nu uita să faci mișcare.

    Oricine poate urma acest tratament împotriva cancerului.

    Este un bun detoxifiant pentru organism, întărește imunitatea și energizează.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumor,încerc sa-la urmez și eu.Sa mă ajute bunul Dumnezeu sa pot manca și sa trec și peste aceasta încercare, sa nu rămână băiatul singur.Vă respect Maria H

      Ștergere
    2. Pentru dna. Maria Handic si nu numai:

      https://vremuritulburi.com/2014/06/22/bicarbonatul-de-sodiu-una-ditre-cele-mai-eficente-arme-impotriva-cancerului/

      http://www.almeea.ro/lamaia-si-bicarbonatul-de-sodiu-o-combinatie-miraculoasa-de-10-000-de-ori-mai-puternica-decat-chimioterapia-corporatiile-farmaceutice-ne-ascund-acest-lucru/

      http://retete-miraculoase.blogspot.ro/2010/12/bicarbonat-de-sodiu-tratamente.html

      Ștergere
  5. Film – Atlantis, Continentul Pierdut – Atlantis, The Lost Continent (1961)

    http://magazinweb.net/film-atlantis-continentul-pierdut-atlantis-the-lost-continent-1961.html



    Vizionare placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca cineva sau dv. dna Maria nu este de ajutor sa puneti anuntul de ajutor pentru dna Maria Handic, pe facebook?

    RăspundețiȘtergere
  7. Rugaciune pt grabnica vindecare:
    http://ortodoxia.me/sfantul-ioan-rusul/

    RăspundețiȘtergere
  8. Boala se declanseaza atata timp cat sunt blocaje energetice. Fiecare centru energetic are rolul de a alimenta cu energie, a hrani cu energie, anumite organe din corp. Daca un centru este blocat nu va alimenta cu energie organele aferente. Dupa o perioada de timp, omul respectiv va avea probleme de sanatate.
    Daca cineva are probleme de sanatate, inseamna ca centrul energetic responsabil nu mai functioneaza cum trebuie sau este blocat iar energia nu mai circula corespunzator. Acel centru energetic trebuie deblocat, obligatoriu, este o conditie de baza ca si o urgenta in vederea vindecarii. INSA, problema cea mai spinoasa este: identificarea cauzei care conduce la blocajul centrului/centrilor energetici. Cauza o vom gasi inradacinata in sistemul de convingeri al persoanei dar si in modul de viata al omului.
    Pentru vindecare: deblocarea fluxului de energie, indentificarea cauzei din suflet care genereaza blocajul, constientizarea. De asemeni o alimentatie cat mai sanatoasa (sa nu fie grosiera si plina cu toxina energetica, pe cat posibil vegana, proteina vegetala o gasim in grau incoltit si nu numai). Un om sanatos este acela care are un suflet sanatos. Mare grija ce tinem noi in suflet, mare grija ce ganduri ne anima.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu doresc rau nimanui nici pentru dusmani dar,s-au adunat multe in ultimul timp si organismul a cedat.Cu drag Maria H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna. Maria, sigur nu doriti nimanui nici un rau. A fost o perioada grea, foarte grea. Trebuie sa aveti grija mare de dvs. Incercati sa aveti o alimentatie foarte sanatoasa, simpla dar sanatoasa, sa va odihniti cumva, sa va refaceti... odihna ajuta... in timp ranile sufletului se mai inchid. Ca un prim pas... apoi, sa nu mai aveti temeri cum va veti descurca, Dumnezeu are grija de toate. Sa aveti credinta mare, cautati sa gasiti pacea sufletului!Doamne ajuta!

      Ștergere