luni, 29 mai 2017

INCENDIU MARE , INTR-O GARĂ CU MAI MULTE TRENURI STATIONATE !


                                   29 Mai 2017, ora 6,23 dimineata !

                                      Dragii , 

În aceasta dimineata, m-a trezit o lumina alba precum un fulger pe CER.
Si astfel dragilor, vad o Gara înspre Sud -Est, Gara ce avea mai multe linii ferate.
Pe fiecare linie stationa cate un Tren de persoane.
În faţa ochilor mei au apărut trei linii de cale ferata, dar mai erau si altele langa ele si nu le vedeam.
Pe acele trei linii pe care le aveam in faţa ochilor inchisi,vad cate un tren de persoane care stationa.
La Trenul de pe linia din mijloc vedeam mult fum dens, precum o ceata densa.
Trenul din mijloc era invaluit in fum dens,toate vagoanele erau invaluite in fum dens.
Posibil sa fi fost si flacari la interior;la fel cum, tot atât de posibil este,sa mai fi fost si trenul de pe linia din stanga incendiat.

Image result for TRENURI TRIAJ IMAGINI..

Cert este dragilor, ca vom auzi de Trenuri incendiate ,Trenuri ce păreau ca stationa.
Sa ne fereasca BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI ca sa nu fie cu pierderi de vieti omenesti.
                               Cu dragoste,Maria.

P.S.

                             Dragii mei,
Al doilea volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT, adica,ROMANIA NOUL IERUSALIM,va merge spre EDITURA in luna IUNIE 2017.
Va fi aceeasi EDITURA care a editat si primul volum al CARTII-ADEVARUL DUHULUI SFANT, adica:
EDITURA KITCOM reprezentata de :
GEORGE  si RODICA  TULEA, sunt doi oameni cu suflet mare si foarte credinciosi,doi oameni la care tin foarte mult.
Ma rog pentru ei ,ca sa le dea BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI un copilas atât de mult dorit si atât de mult asteptat
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.
Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!
Ajutorul vostru Prieteni dragi,este de nepretuit pentru mine.
Fara voi,eu nu as fi putut scoate Cărti după Cărti.
Vă iubesc cu sufletul, si ma rog pentru voi toti si pentru cei dragi voua!
Iata detaliile:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 






https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


2 comentarii:

  1. Pot spune că m-am obișnuit cu astfel de vești,chiar nu mă mai atinge nimic,nu simnt nici frică nici spaimă parcă am obosit să mai și urăsc toate aceste rele.Mai răbufnește ceva furie cîteodată dar și cu asta o să dau de pămînt că mă obosește și mă înbolnăvește de tot.Zic nu va fi așa ceva și gata,iar cînd se adeveresc Doamne ai milă că suntem păcătoși.Îmi ajunge atît zbucium interior și să hrănesc dracii cu energiile mele joase.Am învățat să rîd și eu să mă simnt bine,dragilor ignoranța celor rele duce la autodistrugerea acelor rele.Asta am învățat-o din viața mea cu un soț alcoolic îl văd cum se macină pe dinăuntru de nervi,încorsetat fiind de aliații mei, copiii.Oculta vrea multă ură,furie,nervi,crime ca să nu rămînă draciii flămînzi,chiar și un protest trebuie să fie pașnic să nu încapă ura acolo.EX: ,,Trebuie să fii nebun să te pui cu un popor,a cărui desert preferat este CILIVA,,asta chiar e comică și destinde tensiunea înspre rău.Mesajul cînd e înspăimîntător primești șocul, dar nu rămîi acolo fugi cu gîndul la soluții cum să le dregi să fie bine apoi te trezești că nu mai ai frică.DOAMNE ajută în lupta cu tot ce ține de rău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un gand bun bine aduce pe cand un gand rau rau aduce.

    RăspundețiȘtergere