joi, 20 octombrie 2016

CUMPĂRARE DE CARTE! ADEVARUL DUHULUI SFANT !



                          Prieteni dragi,

M-am intors ! LANSAREA CARTII -ADEVARUL DUHULUI SFANT ,a fost un real succes.
Va multumesc din inima si din suflet voua tuturor Prietenilor,pentru sustinerea sufleteasca ,dar si pentru donatii.

Va rog din inimă ,ca sa va reinoiti cererea pentru CARTE, si eventual sa-mi spuneti daca sunteti printre donatorii pentru CARTE.
Astept cu mare drag si cu multa dragoste sufleteasca ,ca sa-mi scrieti in privat,pentru a va trimite CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFÂNT,prin posta cu ramburs, sau , dati click pe: http://adevarulduhuluisfant.ro/index.php… , si adaugati CARTEA in COSUL de cumparaturi.
Toti doritorii de CARTE,vor primi CARTEA acolo unde se află,adica , la orice domiciliu din țară sau din strainatate.
DONATORII vor primi CARTEA, complet GRATUIT.

Va imbratisez cu multa iubire sufleteasca.
                                       Maria Ghiorghiu.

43 de comentarii:

  1. Maria stii ce a bagat dupa tine brancu in emisiune?S-au bagat zilele in sac si nu mai avea brancu cand sa dea acea emisiune?Il credeam altfel,dar e ZERO BARAT,pentru totdeuna pentru mine.Te iubesc mult,ai aparut ca o Printesa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuzati-ma va rog ca nu am scris numele prezentatorului cu majuscule insa nu a meritat.Maria merita TOATA ATENTIA iar el si-a urmarit propriul interes.

      Ștergere
    2. subscriu, si ar fi putut sa va acorde mai mult timp!!!!!!!1

      Ștergere
  2. Buna ziua doamna Maria imi doresc tare mult sa procur cartea e dumneavostre din as putea sa va fac un transfer banesc si sa imi tremiteti cartea va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, iata Contul de la RAIFFESEIN:
      Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU

      Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

      Cartea costa in 35 lei,dar cu taxele postale in strainatate cred ca se dubleaza.Scrie-mi daca esti de acord, si apoi adresa ta aici,o voi citi numai eu ,iar apoi o voi sterge.Cu dragoste,Maria

      Ștergere
    2. Ma bucur nespus de bucuria si frumoasele DVS.trairi/realizari,FELICITARI.V-am urmarit la Tv.cu fascinatie,nu degeaba ati fost aleasa''condeiul DUHULUI SFANT''.Prin e-mail v-am transmis comanda mea.Cu calde imbratisari aceeasi Minerva P.

      Ștergere
    3. Doamna va iubesc de cind ma ti inbratisat simt o mare bucurie si vreau sa cred ca se datoreaza duhului sfant am incrput sa citesc cartea si imi bucura sufletu Doamne ajuta !

      Ștergere
    4. Va multumesc ca existati si ne mangaiati si alinati mintea si sufletul asteptam pe domnul si pe tatal nostru cu bucurie

      Ștergere
    5. Carolina,te rog scrie-mi adresa ta ,chiar si aici,căci nu voi publica comentariul. Sau pe facebook: maria.ghiorghiu si-ti voi trimite prin posta CARTEA. Te pup cu drag.

      Ștergere
  3. Paula Mă bucur că ați avut succes la lansarea cărții și va doresc să vindeți toate cele tipărite Asta înseamnă că aveți multi fani si oamenii va iubesc si va apreciaza pt ceea ce faceți Multa sănătate și toate cele bune DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru toti cei care vor sa revada emisiunea live din platoul Antenei Stars a D-nei Maria :

    https://www.youtube.com/watch?v=E43rEiN28vw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim. chiar acum acum am dat drumul la net; cu alta ocazie poate, voi cunoaste si eu pe dna Maria Gheorghiu.
      Multumim
      Cu drag Neluta

      Ștergere
  5. Felicitări! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. D-na Maria, cartea o mai gasim si la libraria Sadoveanu sau numai online? Mutumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARTEA se mai gaseste si la LIBRARIA SADOVEANU.
      Daca nu o mai gasesti,scrie-mi te rog adresa ta in privat si ti-o voi trimite cu mare drag.

      Ștergere
  7. Da is de acord am sa va transfer banii pe cont cum ii transfer va scriu si va dau si datele mele adresa unde sa o premiteti va multumesc din suflet

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Va multumesc din inima tuturor,pentru urarile frumoase. Va pup cu drag!

      Ștergere
  9. S-a adeverit si asta , doamna Maria ! :

    ATENȚIE !!!
    În România, vor avea loc Violențe si Răpiri !!!
    18 Mai 2016,ora 4,34 zori de zi !

    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/05/violente-si-rapiri-in-romania.html


    Si iata articolul aparut astazi :

    Copii răpiţi din plină stradă - isteria care face ravagii în întreaga ţară! Serviciile de informaţii, depăşite de situaţie :


    http://spynews.ro/actualitate/copii-rapiti-din-plina-strada-isteria-care-face-ravagii-in-intreaga-tara-serviciile-de-informatii-depasite-de-situatie-115870.html


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,este ingrijorator,si acest mesaj s-a adeverit dar dupa un timp anume.

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet,pentru confirmarea trista!

      Ștergere
    3. Mai oameni buni, cititi cu atentie „stirile” inainte sa faceti afirmatii eronate.N-ati priceput nimic din articolul de mai sus. E vorba despre zvonuri false nu despre rapiri care s-au intamplat cu adevarat. Nu mai induceti lumea in eroare. Nu s-a confirmat nimic pentru ca nu s-a intamplat nimic din ce scrie in articolul de mai sus. Cititi cu atentie, nu va opriti doar la titlu.

      Ștergere
    4. Draga Anonim 01:10, oare intelege cineva, in adevaratul sens al cuvantului, "mesajul" tau?! (ce bine-ar fi sa se inteleaga...)

      Ștergere
    5. Anonim 03.06 daca nu stii sa citesti, invata! Mesajul meu e foarte clar!

      Ștergere
  10. ADEVARUL DUHULUI SFANT
    COMANDA ONLINE pentru cine doreste cartea
    http://adevarulduhuluisfant.ro/index.php?route=product%2Fproduct&path=60&product_id=50

    RăspundețiȘtergere
  11. MARIA!!! MAI POSTEAZA INCA O DATA TE RUGAM ADRESA DE MAIL, CA SA TE PUTEM CONTACTA! MULTUMIM! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate cineva sa explice cum intr-o tara ortodoxa cu mii de preoti , la moastele sfintei Cuvioase Paraschiva in acest an , nu era decat un singur preot care doar a miruit-o pe amarata aceea?
    Fara aghiasma la el , fara alti preoti , preotul parea in plus . tot efortul a fost depus de jandarmi si de cei de la Smurd :

    https://www.youtube.com/watch?v=4BRfnanQH7w

    RăspundețiȘtergere
  13. Viata si minunile Sf. Nectarie Taumaturgul de la Eghina :

    https://www.youtube.com/watch?v=zBltI7xb0uQ


    Vizionare placuta si ajutor tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamna Maria cu Malta sima si respect o intrebare cine independiente a ne serie ti preveziunele dumeavoastra va pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna seara, Maria!

    Am facut o mica donatie, insa nu suntem interesati de primirea cartii in mod gratuit, tot ceea ce dorim este mesajul Duhului Sfant si al Sfintei Treimi, pentru noi.(mama, tata si copil)

    Felicitari!

    Toate cele bune!

    Multumim!

    Lasa mesaj postat aici, pentru Anonim 1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In afara de publicarea mesajului nu ne-ai transmis nici un mesaj. Lasa-ne mesaj aici la acest articol pentru Anonim 1. Toti ai casei multumesc Sfintei Treimi pentru tot si tie mesagerului lor.

      Ștergere
  16. CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFÂNT !


    APEL din inimă si din suflet,pentru toti DONATORII :

    Dragii mei,

    Fac un Apel la DONATORII care au contribuit la realizarea Cărții ADEVARUL DUHULUI SFÂNT , ca sa -mi precizeze in privat,precum ca au donat pentru CARTE, si sa-mi scrie sub ce nume au donat, apoi, aproximativ luna (data) cand a fost făcută Donația.
    CARTEA pentru Donatori ,este absolut GRATUITĂ ,si -mi doresc ca voi toți cei care, ati pus o caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU ,sa vă bucurati de CARTE,asa cum si eu m-am bucurat atunci cand am primit bănutii de la voi ,pentru editarea CARTII.
    Cu multă dragoste si recunostință, Maria Ghiorghiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde e mesajul pentru Anonim 1?

      Ștergere
    2. Mesaj pentru Anonim 1, n-ai Maria? Macar bunul simt sa ne saluti sau sa ne spui ceva, n-ai?

      Ștergere
  17. Azi 21 oct.2016 sa adeverit atac cibernetic in america timp de 2 ore.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca munca la distribuirea cartii o distrage pe doamna Maria de la meditatiile prielnice viziunilor si in plus e si oboseala suplimentara.Deci as recomanda o persoana platita sau voluntara pentru ajutor.Cine este din Iasi si se ofera sa o ajute.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca glumesti, Anonim 01:26 ! Daca nu glumesti, atunci inseamna, cu totul altceva...hmmmm....

      Ștergere
  19. Saruma scuzați mă ca va deranjez .de unde poate cumpăra un rătăcit va mn cartea? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. N-ati avut curaj sa-mi aprobati comentariul, asta spune multe despre dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu este vorba de curaj! Ci este vorba de contimnutul MESAJULUI care nu merita sa apara pe BLOGUL meu si al celor care IL iubesc pe DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI.
    Ai intrat pe acest BLOG,doar sa dai cu bâta si sa judeci!

    RăspundețiȘtergere
  22. Draga Paul222, nu te mira, asa este pe toate blog-urile...din pacate.

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna seara, cum pot sa comand cartea sau unde o gasesc.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARTEA se poate comanda la tel 0747226236 ! Costa doar 28 LEI plus TAXELE POSTALE sau FAN CURIER ! Cu drag, Maria Ghiorghiu.

      Ștergere