luni, 24 octombrie 2016




                                        29 August 2016,ora 15,23 !

                                             Dragii mei, 

În aceasta după amiază, in timp ce mă odihneam putin, aud un glas foarte speriat care, repeta încontinu asa:

                       ”Atac cibernetic!
                 Atac cibernetic !”

Iar glasul tot continua sa strige, fara a se mai opri.
Dragii mei, stim cu totii ce inseamna acest lucru de s-ar adeveri. 
Eu am misiunea de a scrie, iar cei ce au urechi de auzit ,sa auda, si cei care au ochi de vazut ,sa vadă.  
                                Cu dragoste,Maria. 

P.S.
 CIBERNÉTICĂ (‹ fr. {i}) s. f. Știință care are ca obiect studiul matematic al legăturilor, comenzilor și controlul în sistemele tehnice și organismele vii, din punct de vedere al analogiilor formale (nu și din acela al constituției și al funcționării lor). Are numeroase și variate aplicații în toate domeniile tehnicii, în economie, biologie, medicină etc. În anul 1938, în lucrarea „Psihologia consonantistă”, savantul român Șt. Odobleja face prima expunere amplă a unor principii cibernetice, înainte cu zece ani de apariția lucrării „Cibernetica” a lui N. Wiener. V. sistem cibernetic.C. economică = ramură a c. care se ocupă cu aplicarea ideilor și metodelor c. la sistemele economice; privește economia, precum și verigile structurale și funcționale ale acesteia, ca în sisteme în care se desfășoară procese de reglare și de comandă realizate prin circulația și transformarea informației

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu