duminică, 16 octombrie 2016

SFÂNTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA, STĂ LÂNGĂ MAICA DOMNULUI !

                       16 Octombrie 2016,ora 7,20 dimineața !

                                                                    Dragii mei, 

Sunt foarte multi dintre Preotii BOR,care il neaga pe SFANTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA,ca fiind Sfânt si făcător de Minuni.
Scriam, nu prea de mult timp,un articol cu titlul :                       

SFÂNTUL ROMÂNIEI, PĂRINTELE ARSENIE BOCA , FACE PARTE ...

https://plus.google.com/.../9wZAHLB142Q
Mar 18, 2015 - SFÂNTUL ROMÂNIEI, PĂRINTELE ARSENIE BOCA , FACE PARTE DIN CEATA LUI HRISTOS ! SFÂNTUL ROMÂNIEI , CARE FACE PARTE DIN CEATA LUI ...
Daca veti accesa acest Link de mai sus,veti vedea prieteni dragi, că ARSENIE BOCA,chiar este SFÂNT în CEATA LUI HRISTOS.
Preotii si mai marii lor, care se tot ascund după degete,vor da socoteala în fața LUI IISUS HRISTOS pentru faptele lor cu referire in mod special, la SFANTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA. 
Dar iata ,ce mi s-a arătat astazi dimineață.
Aud un glas, care face un anunț emotionant: 
Citez:

                      ” Sfântul Părinte Arsenie Boca!”

În aceasta clipă dragilor,,cu mochii inchisi fiind, vad deasupra patului meu, a căpătâiului meu mai bine zis,văd o lumină alba orbitor de stralucitoare,iar in aceasta lumină orbitoare,stralucea in vesminte albe de lumina,MAICA  DOMNULUI  cu PRUNCUL IISUS HRISTOS in bratele Sale, pe bratul stâng. 
                                                
                                                     Image result for MaICA DOMNULUI...
În fața MAICII DOMNULUI cu PRUNCUL IISUS pe bratul stâng, a apărut din senin un nor auriu cva de Soare; o lumină aurie ca de soare.Image result for lumina aurie..
SFÂNTUL  PĂRINTE ARSENIE BOCA,era in mijlocul  acestui nor auriu de Soare, era fericit si bucuros, si vorbea cu MAICA LUI DUMNEZEU numai din priviri.
Apoi ,împreuna priveau cu mare bucurie înspre mine roaba Sa,care eram la nici doi metri depărtare. 
Image result for ARSENIE BOCA..
Simțeam în inimă si-n suflet,căldura si dragostea divină ;simțeam că nu mai sunt pe pământ,ci in CERUL LUI DUMNEZEU si al MAICII SALE.
Toate aceste Minuni si fericire divină,mi-au dat putere sufleteasca pentru zilele de 18 si 19 octombrie, când voi fi prezenta la propriu in platoul ANTENA STARS - AGENTUL VIP,ora 22 pe 18;iar pe 19 oct ora 12,30 va avea loc LANSAREA CARTII - ADEVARUL  DUHULUI SFÂNT, la LIBRARIA MIHAIL SADOVEANU din centrul Bucurestiului.
SFÂNTUL  PĂRINTE ARSENIE BOCA,stă lângă Tronul ÎMPĂRĂTESEI CERURILOR si a Pământului,PURUREA PREA CURATA FECIOARA MARIA.
Prieteni dragi,SFANTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA,doreste ca toti cei care-L iubesc si cred în Minunile Sale, sa se intareasca in Credință, si sa nu plece urechea la clevetirile ateilor si prigonitorilor, a batjocoritorilor. Ci sa meargă  cu dragoste fierbinte si cu mare Credință la SFANTUL său Mormânt ,pentru a se ruga si cu mai mare Credință si Nădejede în el,deoarece el , va duce Rugaciunile celor care-l cheama in ajutor,le va duce la IISUS HRISTOS si la  MAICA DOMNULUI.
Dragii mei, chemati-l in Rugaciunea voastra,in ajutorul vostru pe Sfantul Părinte Arsenie Boca,spuneti-i durerea sufletului si a inimii, vorbiti cu el ca și cu un Prieten bun si drag, si nadajduiti că ,Ruga voastra va fi auzita si împlinită.
 Credeti fratilor si toate vi ese vor adeveri,toate vi se vor implini.

                                    Cu dragoste si pretuire,Maria Ghiorghiu.

22 de comentarii:

  1. Este adevatat doamna maria sfintul arsene boca face minuni eu am fost de 2 orí la mormont si mea dat tot ce mi-am dorit prima data cind am fost am cumparat o icoana din care la o luna a esit mir si mia pare in vis si imi spune multe lucruri la care nu trece prea mult timp si se adevereste acum trei zile mia spus mai vino odata la marmintul meu si o sa vezi tu eu sunt in strainatate si voi veni de sfintul dumitru si ma duc la marmintul duhului sfint daca ma va ajuts maicata domnului si bunul dumnzeu sa sosesc cu bine sa ma intorc cu bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce v-am spus eu,nu disper,nu mi-e frica,sunt in D.dar ma rog zilnic Lui Dumnezeu,Maicii Domnului si nu in ultimul rand Sfantului,bunului si dragului nostru Parinte Arsenie Boca,ii simt ajutorul,ma calauzeste-nu exagerez-cu dragTCB

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' cum sa nu,Dumnezeu e mic copil fsta de arsenie boca,nu?Eu stiam ca dupa ce mor mortii de orice fel se duc la Dumnezeu si doar El ramane forta absoluta,dar vad ca boca si-a facut "firma"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria,Părintele Arsenie Boca umblă prin lume?
    Mama mi-a trimis o iconiță foarte mică cu Părintele prin cineva.Eu pe data de 26 decembrie am împărțit ptr dânsu,dar de atunci am simțit cum cineva e lângă patul meu la picioare mele și mă veghea.Straniu e că tot din același loc de unde-i simțeam prezența se auzea câte un zgomot ciudat.Soțul meu e un pic mai fricos și mă încuraja spunându-mi că a trosnit ceva prin casă și e normal,dar zgomotul a urmat din nou de câteva ori.Soțul meu a auzit la fel.Apoi a urmat câteva seri la rând același gomote și când priveam iconița parcă mă privea cu adevarat Părintele.
    În același timp când mă rugam,am simțit ceva parcă era... cutremur.Nu știu ce era,dar a urmat și următoarele seri și chiar l-am trezit pe soțul meu din somn să-i spun că e cutremur,dar defapt numai eu simțeam asta.Și bineînțeles mă rugam înainte de a adormi şi în același timp simțeam și prezența Părintelui Arsenie.Nu știu ce a fost,poate cineva știe de pe aici și mă poate ajuta să descopăr ce a fost!Deci nu tremuram de frig ori de vreo boală de oase.Înăuntru meu tremura tot corpul,nu se vedea vizibil acest aspect,dar eu simțeam ceva ce e greu de explicat în cuvinte.
    Vă mulțumesc!Dumnezeu să vă răsplătească pe toți cu milostivire,vă doresc pace tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Cristina,cred ca era vorba de o vibratie,nu cred ca era chiar un tremur(cutremur)Sf.nostru bun si drag Arsenie Boca avea si bineinteles are DUH SFANT.concluzia mea:tu primeai in timpul rugaciunii o buna portie de energie-duh sfant,continua si totul se va echilibra.Un sfat:fa si o sfestanie in casa.In alta ordine de idei,nu cred ca ai facut bine ca ai impartit pt.Parintele,noi oamenii de rand indiferent cat am fi de credinciosi nu ne putem compara cu maicutele de la Prislop de ex.Apoi Sfintii in general nu au nevoie de pomeni,ei sunt Sfinti,ei merg direct in Ceruri,sata e parerea mea,cu drag,TCB

      Ștergere
    2. Cristina17 octombrie 2016, 01:00
      este primirea unor binecuvintari .... curatirea prin iertare si iubire ..este un mic efect al rugaciunii ....

      crestin ortodox

      Ștergere
    3. Cristina, cand te rogi cu tot sufletul, cu sinceritate si iubire, corpul tau se umple de lumina si ii creste vibratia. Asta este "cutremurul" simtit. Miscarile din casa sunt de la energia care este acum Arsenie Boca si care vrea sa-ti transmita ceva poate. Cand te gandesti la cineva decedat, acesta (energie fiind) simte energia gandului tau si vine instantaneu la tine. Eu lacrimez de cate ori ma uit la o poza cu el si simt o emotie placuta...

      Ștergere
    4. Anonim 17 octombrie 2016,08:32.
      Cumnata mea a fost și ea la Arsenie Boca.Ma sfatuit să-i împart pe data de 26 decembrie Părintelui.O măicuța de acolo ia zis dacă cerem ceva,e bine să-i dăm și noi ceva de
      pomană.Dumnezeu să mă ierte dacă am greșit în acest sens!
      Nu mă pot compara cu măicuțele,nici nu îmi permit.Mersi ptr sfat! Dumnezeu să te binecuvânteze!

      Ștergere
    5. Creștin Ortodox,nu știu dacă sunt eu vrednică să primesc așa ceva.Nici măcar nu știu cum să denumesc aceea stare pe care am avut-o.Voi cunoașteți mai multe informații despre aceste subiecte și bănuiesc că sunteți mai mult de atât.Vă mulțumesc,sunteți oameni minunăți!Dumnezeu să te binecuvânteze frate Creștin Ortodox !

      Ștergere
    6. Coni,când mă rugam...plângeam și simțeam o durere în suflet ptr orice vietate de pe acest pământ. Da mă rugam ptr cei care au decedat din partea mea,dar și ptr cei din partea soțului meu.Apoi când priveam iconița,parcă mă privea Sfantul Arsenie.Și eu am simțit o emoție plăcută când i-am împărțit Părintelui.
      E minunat când simți aceea emoție plină de iubire.Mulțumesc ptr răspuns!Numai bine!🤗Eu vă iubesc ca pe niște frați și surori...

      Ștergere
    7. Acel tremurat de care vorbesti tu Cristina l-am simtit si eu in biserica in cateva randuri cand ma rugam si de mai multe ori cand fac tratamente Reiki. De cele mai multe ori daca tin mainile asupra unor zone dezechilibrate se simte mai pronuntat acel tremurat si de asemenea in timpul initierilor Reiki.

      Ștergere
    8. Emanuel,eu nu știu daca e vorba de același tremurat,e posibil.
      Dacă și tu ai simțit și eu la fel,înseamnă că ceva ne scapă.Oricum ni se ascund multe despre istoriea noastră adevarată.Nu vb despre povești și istori inventate.Gândurile noastre și vorbele se materializează,cu timpul devin reale.Dar tu știi deja asta.

      Ștergere
  5. Tu anonim care nu crezi si spui ca parintele sia facut firma rizi de duhul sfint care este dat de bunul dumnezeu si maicata domnului o sa te erte ca tare pacatoasa mai esti amin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu daca spun ca dupa moarte numai Dumnezeu e adevar nu inseamna ca rad de ceva sau altceva.Daca mai ramane cineva dupa moarte "activand" pe pamant,inseamna ca nu a ajuns la Dumnezeu.
      Cat despre firma pe care si-a facut-o arsenie boca,cu cat il platiti?! Cu increderea si respectul pe care il datorati lui Dumnezeu.Pangarit,s-ar putea sa nu mai fie valabil,chiar daca va razganditi.

      Ștergere
  6. Nu va mai judecati intre voi! Sfintii nu au nevoie de apararea unora care se cred cuviosi.Ei ne transmit dragostea pentru a ne iubi unii pe altii fiindca aceasta este dorinta cea mare a lui Dumnezeu.Sfintii nu aleg sa ajute pe unii iar pe altii nu.Diferenta o facem noi prin alegerea de a vedea ajutorul dat.

    Ceea ce nu inteleg oamenii, este ca, Sfintii nu sunt limitati de timp si spatiu pentru a acorda atentia cuiva.
    Ei nu cer umilinta in schimbul alinarii suferintelor,ci doar daruiesc iubirea care EI SUNT.Cei care conditioneaza nu sunt sfintii pe care-i chemam ci cei cu interese.Asa ca aveti grija cui va incredintati vointa si credinta! Acestia sunt foarte priceputi in a crea holograme de lumina si chipul celor in care noi credem! Traim o mare inselaciune la nivel spiritual daca nu stim cum sa depistam frecventa de vibratie a "sfantului"!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba chiar sa nu judecam deloc,sa luam de-a gata de la impotrivitorii lui Dumnezeu,nu? A propos,de ce exista marturii ca il dezgroapa noaptea pe boca?! 😂

      Ștergere
  7. Dupa moartea trupului sufletul merge la rai in ceruri cum e si cazul parintelui Arsenie Boca iar acolo Dumnezeu probabil la facut Sfant. Pe pamant in schimb a ramas spiritul parintelui care poate face minuni fiind invocat de persoanele care cred in el. Faptul ca sufletul este la lumina si spiritul ramas pe pamant este plin de iubire si vrea sa ne ajute asa cum chiar el declara ca poate face mai mult pentru noi de dincolo dar trebuie sa avem credinta. Trosniturile din casa pot insemna si prezenta unui spirit asa cum spunea cineva mai sus. Suntem trup, spirit si suflet. Dumnezeu sa ne calauzeasca prin ingerii si sfintii lui ca mare nevoie avem de ei! Slava tie Dumnezeul nostru Tata Ceresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Dromikete,te rog explica-mi si mie care e diferenta dintre spirit si suflet?

      Ștergere
  8. Pentru cine nu aproba comentariul :"umblati dupa cai verzi pe pereti,08:15 si restul(&comp)" Inteleg ca va deranjeaza mult aceasta.Spuneti lumii de ce.

    RăspundețiȘtergere