duminică, 9 octombrie 2016

ANTENA STARS ALEASA DE DUHUL SFANT, PENTRU A FACE CUNOSCUT CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU , PRECUM SI CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFÂNT !



                                                                                                           
Image result for duhul sfant porumbel
                                          .

                                              8 Octombrie 2016,ora 8,10 !

                                          Dragii mei, 

În aceasta dimineață, treaza fiind mai stăteam in pat cu ochii inchisi.
Brusc ,aud un glas care spune asa:

                                  ” Antena Stars !
În acesta clipă, văd sub plafonul camerei mele, chiar deasupra patului in care eram, văd un Cer de noapte albastra,iar pe un astfel de CER,văd un ecran TV.
Pe ecran se vedeau ceva umbre ,dar erau in intuneric ;numai pe burtiera de jos a ecranului TV,a apărut scris asa:

                          Antena Stars ! Antena Stars !

              La mica distanță de litera A, în stanga  noastra, o forță nevazuta aduce o inimioara care pulseaza ,bate încontinuu.
                      
   
                 Related image    Antena Stars !”

Iar inimioara incepe sa bata ,precum o inima normala.
În umbrele inchise de pe Ecran,apar si eu in stanga sus.
Era cu acelasi sacou rosu si mai eram tare fericita,deoarece vedeam puhoi de oameni care venea la LANSAREA CĂRTII, - ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
In aceasta clipă ,am stiut ca BUNUL  DUMNEZEU si MĂICUȚA  DOMNULUI,mi-a deschis Calea către ANTENA STARS,in platou. Bucuria mi-a fost atât de mare ,încât m-am dat jos din pat ,am ingenucheat si am spus:
                     Doamne ,acum stiu că am binecuvantarea TA, si voi merge in mijlocul Lumii,ca sa spun ADEVARUL  DUHULUI SFANT.
Maica Domnului,Te implor ,ajuta-ma ca sa pot face Voia Fiului Tău,si Mântuitorului nostru Iisus Hristos.
Cu lacrimi de bucurie am multumit Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului,si am promis că ,voi face întocmai, după cum îmi va porunci. 
Dragi mei,haideti sa implinim cu totii Poruncile Lui Dumnnezeu ,iar Măicuța Domnului ne va sari in ajutor, si ne va cuprimnde cu Aripile-I Sfinte,Amin!  
                                             Cu dragoste ,Maria. 
                     

6 comentarii:

  1. Maria, ai grija. Faci ca si cu politica. Banalizezi peste masura ceea ce este si trebuie sa ramana cu adevarat sacru. In plus, iti cam pierzi simtul masurii, te lasi ametita de "succesuri" si deja ai aere de mare vedeta."Accesele" tale de modestie apar ca fiind false. Nu e nevoie sa imi publici comentariul, dar m-as bucura sa-l citesti macar de doua ori inainte de a te grabi sa-l stergi. Poate iti va veni in minte cand te vei aseza la rugaciune data urmatoare. Daca alegi sa il publici "ca sa-mi poti raspunde", nu te obosi cu o predictie personalizata tip blestem - de genul "o sa-ti arate Bunul Dumnezeu in curand ca gresesti". Pentru ca s-ar putea sa-ti arate tie toate acestea Dumnezeu si Duhul Cel cu adevarat Sfant. Toti cei care au o mandrie iesita din comun se vor smeri. Candva a fost randul meu sa ma smeresc. Va veni si al tau. Si aici ma refer la smerenie sincera, nu simulata. Sa-ti ajute Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna observatia, Anonim 08:40.
      Da, am si io convingerea ca Maria nu va mai avea reactiile de genul...
      Doamne ajuta!

      Ștergere
    2. Foarte bine punctat, anonim 08.40.Au mai spus si altii lucrurile astea dar degeaba.

      Nina

      Ștergere
  2. In viziunile dv Maica Domnului ,are aripi? Preasfanta Marie,plina de durere,Rasticnitul este cu tine.Intristată esti tu intre femei si plin de lacrimi este rodul trupului tai Isus.Sfanta Marie,Mama celui Rasticnit, da ne noua, celor care l am rastignit pe iubitul tau Fiu ,lacrimi de pocainta,acum si in ceasul mortii noastre.Amin .rugaciunea sf.Bonaventura

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat!!! Ce mangaiere pentru sufletul meu...

    RăspundețiȘtergere
  4. iar trebuie aprobare ptr.comentariu

    RăspundețiȘtergere