sâmbătă, 1 februarie 2014

NOI VORBIM CU DUMNEZEU ??? VORBIM CU DUMNEZEU ???

               10 IULIE  2003, ora 6,22 dimineaţa !

Dormeam şi brusc mă trezeşte UN GLAS, care pune o întrebare ....mare de tot !
Acest Glas, care venea de peste tot din jurul meu, întreba aşa :
             "NOI  VORBIM  CU  DUMNEZEU ??? 
              VORBIM  CU  DUMNEZEU ???
     ULTIMILE  ŞCOLARI , ARĂTAU  CĂ POT !  IZVORUL  LIMPEDE..."!
Da dragilor, este atât de frumos si de minunat să poti vorbi cu DUMNEZEU ! Şi nu trebuie ca să fii SFÂNT ca să poţi vorbi cu DUMNEZEU ,ca să-L poţi vedea pe DUMNEZEU.
Trebuie doar, să alungi din inima ta ,ura,mânia şi mândria şi să le înlocuieşti  cu dragoste. Având şi dăruind Dragoste  sufletească, doar puţin ca si timp ,ne mai desparte ca să putem vorbi cu DUMNEZEU şi cu MAICA  SFÂNTĂ.
Puţin mai târziu, aud UN GLAS tare duios, care îmi spune tare frumos aşa :

                         "MULŢUMIRI ,
 PENTRU  ÎMPLINIREA  PORUNCILOR  LUI                              DUMNEZEU "!

Clipă în care văd cu ochii închişi, sub plafonul camerei mele, DOUĂ  ARIPI  mari, albe şi orbitor de strălucitoare.Aceste ARIPI au început să se mişte, ca atunci când zboară. Straluceau orbitor de tare, şi erau albe ca lumina.
Aud din nou UN GLAS, cae îmi spune aşa :

              "SĂ  NU  TE  LAŞI   !
                CU  FRICĂ  DE  DUMNEZEUuuuuu"!
                 DUMNEZEUL  CEL  CERESC  ...
               A  SPUNE  CU  DREPTATE..."!

Şi glasul continuă în mod Dumnezeiesc  de frumos :

                 "A  AVEA  VOINŢĂ...
                   A - L  IUBI  PE  DUMNEZEU !"

Şi văd cu ochii închişi în camera mea, ca şi în plafon un nor albastru violet strălucitor, care se lega de O CIFRĂ şi aceasta  era CIFRA  "7 "!
Deci deasupra  lui 7 , era norul albastru violet catifelat, care era legat de vârful cifrei   7 !
Dedesuptul  cifrei  7 , legat  de  7 se afla NORUL  AURIU, galben strălucitor,orbitor de strălucitor, nor oval.
Ambii NORI, şi cel albastru violet şi cel auriu strălucitor foarte, erau la fel ca si mărime, uniţi fiind prin cifra  7 , care era de un galben  crud, extrem de strălucitor.
Atât Norul albastru violet cât şi cel auriu, era cam de 1 metru înălţime şi 1,5 m lăţime.
Totul a apărut ca din adâncul Cerului de noapte,dinspre Răsărit, cu o viteză foarte mare, a plutit în aer până la mine. Din NORUL  auriu, venea spre mine, spre ochii mei, LUMINA  AURIE, ca o rază puternic strălucitoare. Această LUMINĂ ce -mi intra în ochi, o simţeam prezentă in tot corpul, ca o căldură extrem de plăcută, de pace şi linişte sufletească, şi ca UN SOARE, ce strălucea în ochii mei închişi.
Dragii mei, am mai vorbit de CIFRA  ŞAPTE, dar nu ca şi CIFRĂ  este extrem de importantă ,ci  ŞAPTE  ca şi fiinţă  vie, ce va pregăti  CALEA  VENIRII  LUI  IISUS  HRISTOS, pentru a doua oară. Ştiu multe despre  ŞAPTE, dar deocamdată nu am voie să spun mai mult.
                   IUBIŢI  PE  DUMNEZEU şi pe MAICA  DOMNULUI, cu toată fiinţa şi veţi simţi DRAGOSTEA  DUMNEZEIASCĂ, revărsându-se asupra voastra.
                           Şi....cu dragoste , Maria




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu