vineri, 28 februarie 2014

RIDICĂ OCHII ! TU ESTI VIRTUTEA Ei !

                               26 Decembrie 2014 , ora 6,14 dimineaţa !

Dormeam, era a doua zi de Crăciun , când simt în ochii mei închişi, O LUMINĂ albă stralucitoare care mă face sa tresalt, puternic ca la un şoc electric, şi astfel văd cu ochii închişi Un Cer de noapte albastra catifelată, şi într-o lumină albă stralucitoare, în aer,văd O CARTE  mare, dreptunghiulară si voluminoasă, precum SFÂNTA şi DUMNEZEIASCA  EVANGHELIE !
Această CARTE  mare si dreptunghiulară, avea coperţile groase si îmbrăcate în pînză verde închis.
Două Mâini rozii, ca si din carne si oase, ţin în norul alb din aer, nor ce a coborât foarte aproape de pământ, chiar în faţa mea la 2 braţe întinse ca si distanţă, CARTEA  dreptunghiulară cu acele coperte verzi îmbrăcate în pânză.
Şi eu eram aproape de CARTEA voluminoasă, şi văd cum CELE DOUĂ MÂINI , întoarce CARTEA cu cealaltă parte spre mine.
În acest moment ,văd ca pe acea CARTE ,pe coperta ei, scria mare cu litere ca din SOARE rupte, scria doar două cuvinte.
                               Citez :

                                   "RIDICĂ  OCHII "!

Aşa scria pe CARTEA  voluminoasă, adusa în faţa mea de cele DOUĂ MÂINI, în norul alb stralucitor,in Cerul de noapte albastră.
Aud un glas, care spune in timp ce mi se întindea CARTEA ,de cele DOUĂ  MÂINI.
Glasul spune :
                              "NU, NU VREAU  OBOSITĂ "!

Dar cele două MÂINI îmi întinde CARTEA  spre mine, ca pentru a o vedea mai bine, moment în care aud glas, si vad si scris deasupra Cărţii ,scris cu litere mari ca din aur ,aşa :

                     "TU  EŞTI  VIRTUTEA  EI "!

În această clipă, tresalt puternic ca si când as fi căzut de la înălţime, deschid ochii, lacrimile-mi încep a curge pe obraji, si cu bucurie in suflet, imi notez toate câte am văzut şi am auzit.
Si iată dragilor, că după 10 ani, din cele aproape 200 caiete, puse pe ani, am gasit intr-un caiet luat la întâmplare, această minunată trăire, pe care am împărtăşit-o din dragoste si cu dragoste si vouă, ca sa va bucuraţi şi voi .
Nu uitaţi si nu vă îndoiţi niciodată de EXISTENŢA  BUNULUI  DUMNEZEU şi a MAICII  SFINTE !
Toate câte gândim, toate câte facem, acolo SUS, DUMNEZEU  le vede şi aude toate, iar MAICA  DOMNULUI se roaga încontinuu pentru noi robii SĂI .
         În articolul următor, vom trăi cu toţii ,ceea ce a trait şi MAICA  SFÂNTĂ, la RĂSTIGNIREA  FIULUI Ei, şi DUMNEZEULUI  nostru.
                                         Cu dragoste, Maria




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu