sâmbătă, 1 februarie 2014

UN PREOT LACOM , PENTRU CARE BISERICA A MURIT !

                   10  IULIE  2003 , ora 23, 18 !

Mă rugam la BUNUL DUMNEZEU  şi la MAICA DOMNULUI, când brusc, Rugăciunea îmi este întreruptă de UN GLAS, care spune  ceva uluitor.Citez:
                "DUCEŢI - VĂ  PĂRINTE  !
                  LUAŢI - VĂ  ŞI  BANII  !

Clipă  în care, văd cu ochii închişi UN PREOT în sutană, ce are în spate pe umărul drept, un sac alb plin cu ceva. PREOTUL abia putea duce sacul.
El iese din acea încăpere din întuneric, şi spune hotărât :
              "LA  MINE , A  MURIT  BISERICA !
                                     GATA "!
Şi a plecat cu sacul de bani, pe umărul său drept.
Dragii mei, cu siguranţă v-aţi dat seama că, glasul care l-a îndemnat să-şi ia banii şi să plece, era cel al diavolului. Preotul s-a prins în ispita diavolului, a cedat şi a furat banii , spunând că pentru el, BISERICA  A MURIT.
Din păcate, am auzit şi am văzut în această perioadă de 11 ani de la trăirea mea, am văzut multe cazuri de acest fel.E adevărat, cazuri izolate, dar mai există. Şi Preoţii sunt oameni, şi ei pot greşi şi cădea în ispită, indiferent de rangul care îl au.
E o vorbă : Să nu faci ce face popa ,ci să faci ce spune popa ! Şi este foarte adevărat.
PREOŢII  sunt MÂNA DREAPTĂ  A  lui  DUMNEZEU  pe pământ. Tot ce ne învaţă PREOŢII, trebuie să luăm aminte şi să facem întocmai, ca să putem să ne apropiem de DUMNEZEU, de MAICA SFÂNTĂ, şi de tot ce este SFÂNT. Ca orice pădure care are uscături, aşa se întâmplă şi printre oameni, indiferent de statutul social.
                     Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu