miercuri, 12 februarie 2014

TRIODUL ? TRIODUL VECHI ! TANCURI MULTE , VENEAU DINSPRE SUD LA NORD !

                 12  Noiembrie  2009, ora 21,08 !

Mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU  şi la MAICA  DOMNULUI, când brusc aud Glas ,care spune cu hotărâre  aşa :
                                            "IATĂ !  
Clipă în care văd cu ochii închişi.,un interior de SFÂNTĂ  BISERICĂ şi aici sunt doar doi oameni.
Preotul şi Dascălul ! În SFÂNTA  BISERICĂ, este semiîntuneric şi văd cum PĂRINTELE re în mâinile sale O CARTE voluminoasă şi o ţinea deschisă.
PREOTUL, ajunge lângă o masă şi trânteşte pe masă, ca si cum ar fi vrut să dovedească că el a găsit-o, deci o trânteste de sus, in faţa Dascălului şi zice :
                           "IATĂ ! 
(iar dascălul întreabă:)
                             TRIODUL ? 
(şi preotul spune): MÂINE  SEARĂ  TRIODUL !
                      TRIODUL  VECHI "!
(iar dascălul întreabă uimit ): 

                              TRIODUL  VECHI ???

Şi în clipa următoare, totul a dispărut, iar eu mi-am reluat Rugăciunea sufletului.
Dragii mei, am scris pe 8 februarie  2014,  despre TRIOD; despre ce înseamnă TRIODUL, căutaţi pe Blog, si găsiţi. O să vă placă tare mult, si o să vă dea multă putere sufletească, dacă veţi citi despre TRIOD.
              21 Februarie 2010 , miezul  nopţii !

Chiar  dacă este atât de târziu, eu mă rog la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI, cu toată fiinţa mea.
Strâng la pieptul meu, SFÂNTA  ICOANĂ a MAICII  LUI  DUMNEZEU, şi aşa în genunchi fiind,mă rog în camera mea umilă, dar plină de DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU şi a MAICII SALE.
Brusc,ochii mi se închid fără voia mea şi astfel văd cu ei închişi o stradă ce pare fără de capăt.
Pe această stradă asfaltată văd cum vin Şiruri  multe de maşini militare , şi după maşinile militare vin şiruri , şiruri  de TANCURI  MARI  DE LUPTĂ !
Afară Cerul era de noapte, iar maşinile nu aveau lumini obişnuite, faruri  obişnuite, ci aveau RAZE  INFRAROŞII !
Însuşi  CERUL  de noapte s-a  luminat în roşu, de la RAZELE  INFRAROŞII de la maşini şi tancuri.  
Şi aud un glas, care repetă de 3 ori la rând aşa :

     "VENIŢI  ÎNTREAGĂ  CU PUTEREA  LUI 
     VENIŢI   ÎNTREAGĂ  CU  PUTEREA  LUI          VENIŢI  ÎNTREAGĂ  CU  PUTEREA LUI "
Dragilor, nu ştiu eu ce înseamnă toate acestea, cum să le tălmăcesc si ce se va întâmpla, dar stiu un lucru :
Că toate câte le aud şi văd, toate se vor întâmpla întocmai ,mai devreme sau mai târziu.
Aud un Glas, care strigă tare aşa :
  
              "TOATĂ  SUFLAREA  SĂ  LAUDE  PE  DOMNUL !
            LĂUDAŢI  PE  DOMNUL ÎN  CHIMVALE  ŞI-N  ALĂUTĂ !
            LĂUDAŢI  PE  DOMNUL "!

Dragii mei, să lăudăm şi noi pe DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI , şi să ne rugăm cu inima si cu sufletul, ca să ne ierte păcatele şi să ne aducă pacea şi liniştea în sufletul nostru.
PACE  SI LINISTE  ,ÎNTRE  POPOARE !
                      Cu dragoste, 
                                          Maria.

                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu