duminică, 16 februarie 2014

ŞI AM PRIMIT O FALĂ DE LUMINĂ !

                                15 Februarie 2014, ora 7,55 !

Dragii mei, dacă scriu numai din cele ce s-au petrecut astăzi, asta nu înseamnă că am terminat cele circa 200 de caiete scrise  în 16 ani ! 
Atunci când văd si alte TAINE, si sunt in zilele curente, le scriu pe acestea mai întâi, şi apoi iau din caiete la întâmplare, si scriu aici pr blog. Le dau viaţă, cum îmi place mie să spun.
Dar iată că, astăzi dimineaţă în timp ce mai leneveam puţin în pat, aud glas care mi se adresează şi spune :

        1.     "Cât timp, tu primeşti O FALĂ de Lumină...."!
(alt glas intervine ca si cum ar vrea să corecteze ):
             2.      Facultateaaa....!
         1.(îi răspunde răspicat ):
                           "Nu ! O Fală  de Lumină !"
        1.(glasul tremură):
                             Facult......(voia să spuna tot facultate ),


Şi în acest moment, ca să fie convins că există FALĂ DE  LUMINĂ, văd Un Cer albastru violet ,catifelat si strălucitor ca de oglindă, pe care Cer O MÂNĂ nevăzută scrie cu roşu ,un singur cuvânt :
                        "fală "!
Şi era scris acum ,cu litere mici de mână, pe CERUL din faţa ochilor mei închişi.
Deci, am primit  O  FALĂ  DE  LUMINĂ !
De altfel, am scris în art.anterior că am fost azi şi pe fundul Mării, şi în Cer, unde am primit de la DUMNEZEU multă LUMINĂ albă orbitor de strălucitoare şi multă LUMINĂ aurie ca de Soare.
Dar ca se poate nume O FALĂ DE LUMINĂ, nu ştiam.
Cam atât fraţilor, pentru această noapte ! 
                                   Cu dragoste, MARIA.
                                                                       Pe mâine !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu