luni, 17 februarie 2014

DUMNEZEU ESTE PESTE TOT ! ŞI - N IZVORUL NEGRU !

                                      28 Iunie 2002 ora 21, 15 !

Mă rugam la această oră şi brusc aud un Glas care îmi spune cu fermitate aşa :
                                       "Dumnezeu  este  peste  tot !
                            Absolut peste tot !
                            Şi-n izvorul negru "!

Clipă în care văd două cărţi negre , voluminoase pe o noptieră. O mână scoate cartea cea mai dedesupt, o scoate la suprafaţă, şi văd că este puţin mai mică decât prima.
Apoi aud un alt Glas, care cântă ca la Sfânta Biserică aşa :

                     "Cu pace să ieşim !
                      Domnului, Domnului, Domnului să ne rugăm !

Şi mă aflu în Sfânta Biserică în mijlocul mulţimii de credincioşi, si văd doi Preoţi care ies din SFÂNTUL  ALTAR , ţinând amândoi aceeaşi CARTE şi au îngenuncheat în mijlocul credincioşilor strigând aşa : 
                      "DUHULE !  DUHULE !
                        Să veniţi să vă dau modurile, ce nu s-au putut scrie în SFÂNTA  SCRIPTURĂ "!
Şi iarăşi se întâmplă ceva: sunt într-o altă încăpere cu mulţi oameni, care stăteau ca si pe scaune, doar chipurile lor le vedeam,şi în mijlocul lor se află Un Preot îmbrăcat în sutană neagră, care le vorbea pe un ton foarte ridicat.
Preotul în timp ce le vorbea, arăta cu mâna sa ,spre un teanc de cărţi, identice cu Biblia pe care o stim noi. Numai că aici pe noptieră erau multe astfel de Biblii, multe cărţi !
Când a spus că, "nu s-au putut scrie," a si arătat cu degetul spre teancul de cărţi, dând să se înţeleagă că, BIBLIA  este mult mai complexa si mai voluminoasa decât cea pe care o avem noi in casă.
Si tot teancul de Cărţi aveau coperte negre !
Dragii mei, stim cu toţii din Sfanta  Evanghelie, că s-a scris foarte mult si foarte multe despre IISUS  HRISTOS, înainte si după venirea SA, născut din fecioară.
Dar erau si sunt atât de multe, încât nu s-au putut scrie si nici nu se vor putea scrie vreodată toate câte au fost.
Asa cum si eu spun mereu că, nu-mi ajunge viaţa aceasta ca să pot scrie toate câte am scrise si adunate pe parcursul a 16 ani.
Atâta timp cât va exista INTERNETUL şi voi exista si eu cu VOIA LUI  DUMNEZEU, eu voi scrie aici dragilor. !
                             Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu