miercuri, 12 februarie 2014

ROMÂNIA , VA FI ÎN RĂZBOI ÎN APRILIE ??? ! OARE , DESPRE CARE APRILIE SĂ FIE VORBA ???

                            Dragii mei,

                                NU  UITAŢI !

  Luni 17 Februarie 2014, ora 23,30 ne vedem pe postul de televiziune  "ACASĂ "!
D-na ELENA  LASCONI, realizatoarea emisiunii "DINCOLO  DE  POVEŞTIRI ", va difuza reportajul cu mine, unde veţi vedea şi veţi auzi...şi mai multe decât pe Blog. 
====================================
                    8 Februarie  2013 zori  de zi !

Dormeam , dar mă  trezeşte  UN GLAS, care spune  cu hotărâre ceva ce mă cutremură :

             "ROMÂNIA , VA  FI  ÎN  RĂZBOI  ÎN  APRILIE  "!
Şi glasul dispare ca un ecou !
Dragii mei, cum a trecut aprilie  2013, cine ştie ! Urmează  aprilie  2014, poate şi 2015...etc.
Deci în 2013 în aprilie nu s-a întâmplat nimic; poate DUMNEZEU  şi MĂICUŢA  DOMNULUI ne va ocroti şi vom avea un Aprilie  2014 liniştit.
Cel puţin dragilor, putem nădăjdui că va fi pace si liniste, nu numai în ROMÂNIA, ci între toate STATELE  LUMII acesteia.
Am inima strânsă, când văd atâtea certuri şi atâtea jigniri ,aduse unii altora de politicienii nostri.
Dacă nu mai putem sa ne bazăm, pe cei pe care i-am ales în fruntea STATULUI....va fi greu tare de poporul  român. Mă înfior de toate câte văd la TV. De la PRESEDINTE.....până  la conducători  de instituţii şi partide.
Să  ne rugăm fraţilor, pentru pacea între popoare şi pentru pacea  în scumpa noastră ŢARĂ  ALEASĂ  de DUMNEZEU, ROMÂNIA  SFÂNTĂ !

                     Cu dragoste, Maria.

2 comentarii: