duminică, 23 februarie 2014

RĂMÂNE SĂ NE ÎNCHINĂM NOI , PĂCĂTOŞII !

                                        23  Februarie  2014, zori de zi !

Era ora 3 dimineaţa, când LUMINA albă de la BUNUL DUMNEZEU , mă trezeste ,ma cutremură si astfel trează fiind acum, văd cu ochii închişi ,Un Cer de noapte care se deschide  si in Cerul din Cer, care era de un alb orbitor de strălucitor , vad pe MÂNTUITORUL nostru IISUS  HRISTOS, într-o Lumină aurie ca de Soare, ce straluceste mai tare decat Soarele. Din ochii Mântuitorului care clipesc continuu, iese O LUMINĂ aurie ca de Soare, LUMINĂ pe care MÂNTUITORUL  o sufla prin gura SA, spre mine păcătoasa. LUMINA  SA, aurie mă invăluie si vad cu ochii inchisi cum între Cer si Pământ ,până la mine s-a facut ca un pod de LUMINĂ mai stralucitoare decât Soarele. Simţeam o căldura lină plăcuta, catifelata, si o pace si liniste sufleteasca...de nedescris.În clipa următoare Cerul se închide la loc, iar eu ca de fiecare dată tresalt puternic, ca la un şoc electric, aprind veioza si scriu cele ce am văzut.
In timp ce scriam ,aud Un Glas din CERUL  SFÂNT :

                 "NU  TE  ÎNDOI  ÎN  SUFLET  !
                   PENTRU  CĂ  TE-AI  LUPTAT  MAI  BINE  DE  O ORĂ "!
Dar cum as putea eu sa mă indoiesc fratilor, când eu trăiesc aievea toate aceste MINUNI ?
Cum as putea eu sa mă îndoiesc , când MINUNILE  se împlinesc rând pe rând, cu VOIA  LUI  DUMNEUZEU ?
Cum să mă îndoiesc???
Primesc reproşuri  din partea BISERICII, ca am întors lumea pe dos, am intors BISERICA pe dos!
Dar ce am făcut eu rău BISERICII ?
Că încerc sa aduc MĂRTURII CĂ DUMNEZEU  EXISTĂ ?
Că şi în zilele noastre se pot întâmpla MINUNI?
Că îi povăţuiesc pe SEMENII  nostri, sa nu mai stea acasa duminica ci sa merga la SFANTA  BISERICĂ?
Să se spovedeasca, sa fie buni si milostivi, sa faca fapte bune., sa posteasca din dragoste pentru HRISTOS, si nu din interes personal?
Acestea sunt fapte ,împotriva BISERICII  ORTODOXE ROMÂNE ???
Dar iată dragii mei, ce imi spune Un Glas, in aceste clipe când scriu , strigă tare acest Glas, precum SFANTUL IOAN BOTEZATORUL  in pustie , citez :
                       "VENIŢI  SĂ  NE  ÎNCHINĂM  ÎMPĂRATULUI  NOSTRU  DUMNEZEuuuuuu!
                        VENIŢI  SĂ  NE  ÎNCHINĂM  ÎMPĂRATULUI  NOSTRU  DUMNEZEU "!
                        RĂMÂNE  SĂ  NE ÎNCHINĂM , NOI  PĂCĂTOŞII !
                        IISUSE  HRISTOASE, DOMNUL  DE  VIAŢĂ  FĂCĂTORUL "!

Dragii mei, să nu vă îndoiţi de EXISTENŢA  LUI  DUMNEZEU şi a MAICII DOMNULUI ! 
Sa va rugaţi LUI şi MAICII  DOMNULUI ,cu toată fiinţa si cu toată încrederea ca Rugaciunea voastra , va este ascultată si atunci când DUMNEZEU voieste si va crede ca va este de folos sufletului, cu siguranţă o să v-o împlinească.
Dragii mei, să ştiţi că de fiecare dată când scriu pe Blog, atunci când nu găsesc cuvintele ca să mă exprim, am în dreapta mea un ajutor DIVIN, care pur si simplu ma completează sau ma corectează, după caz. 
Să aveţi CREDINŢĂ  SI NĂDEJDE în BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI fraţilor, si să dăruiţi in jurul vostru, semenilor multă Dragoste sufletească si necondiţionată .

                    Şi tot cu dragoste ca intotdeauna,
                                                        Maria
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu