sâmbătă, 1 februarie 2014

DOUĂ LUMÂNĂRI APRINSE , PE CERUL NOPŢII , CU DOUĂ FLĂCĂRI DIFERITE !

                    Noapte  de 27  decembrie  2002 !

Este  a treia zi de CRĂCIUN ! E trecut de unu  noaptea, şi stau în genunchi în camera  mea, şi mă eog la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI, sub strălucirea  luminiţelor di BRADUL verde împodobit, şi cu mireasma lui dumnezeiască. 
Astfel , ochii mi se închid fără voia mea, şi văd UN CER  de noapte frumoasă, catifelată parcă, şi pe CER la Răsărit, a apărut O MARE MINUNE !
Pe albastrul catifelat al nopţii fără de stele şi fără  de Lună, au apărut DOUĂ  MARI  LUMÂNĂRI din ceară  obisnuită, galbene precum fagurele de miere şi erau  aprinse, dar distincte între ele.
Cum privim spre Răsărit, LUMÂNAREA  din stânga, o vedeam foarte înaltă, ca si cum ar fi fost lângă mine şi ar avea vreo 4 metri înălţime.
Cea din dreapta noastră, cum privim la Răsărit, era tot la fel de înaltă, şi era la o distanţă între ele de 2-4 metri, aşa vedeam eu.
Acum, LUMÂNAREA  din stânga mea, avea  O  FLACĂRĂ  roşie  - trandafirie, ce împrăştia în jurul ei, multe, multe RAZE roşii ,strălucitoare şi transparente. Flacăra  roşie , a acestei Lumânări, era tot atât de înaltă ca si Lumânarea din care ieşea.
LUMÂNAREA  din dreapta mea, avea O  FLACĂRĂ  galbenă - aurie, extrem de strălucitoare, şi care împrăştiau raze aurii ,multe, multe, în jurul flăcării aurii, precum cele de Soare şi care era la fel de înaltă precum Lumânarea.
Dragii mei, închipuiţi-vă CERUL albastru al nopţii şi cu două Lumânări identice, dar care ardeau diferit; una cu flacără roşie şi cealaltă cu flacără ca de Soare . Aceste  FLĂCĂRI , erau tot asa de înalte, ca si Lumânarea din care iesea .
Să aprindem şi noi două lumânări identice şi să observăm dacă ,poate una să aibă flacăra roşie intens şi alta ca Soarele, şi dacă pot avea flacară, precum lungimea Lumânărilor.Dar....
"Tot ce la oameni este cu neputinţă, al DUMNEZEU  este cu putinţă "!
Am admirat această MINUNE, preţ de câteva  secunde, după care au dispărut ca prin topire.
Eu încerc să-mi reiau Rugăciunea, dar nu a durat prea mult, căci văd liber ,cu ochii deschişi  cum SFÂNTA  ICOANĂ a MAICII  DOMNULUI cu PRUNCUL  IISUS  în braţe, începe a străluci ca UN SOARE. Deşi era întuneric în camera mea, SFÂNTA  ICOANĂ strălucea ca UN SOARE, iar PRUNCUL  IISUS, avea COROANĂ  de STELE  AURII, iar trupuşorul LUI  SFÂNT ,era tot aşa ,înfăşat în STELE  AURII, rupte ca din Soare.
SFÂNTA  ICOANĂ ,cu MAICA  şi PRUNCUL, parcă adunase toate stelele Cerului, şi le-a pus în jurul PRUNCULUI IISUS.
Dragii mei, ca UN SOARE  să vă strălucească inima şi sufletul, de bunătate ,milă şi dragoste ,faţă de aproapele.
                            Tot cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu