miercuri, 21 iunie 2023

SA FIM UNITI CU DUMNEZEU SI CU MAICUTA DOMNULUI !

                                                   Dragii mei, 


Iata ca a trecut ceva timp, si acum am reusit ca sa publicam integral filmuletul cu Resfintirea Sfintei Troite a Maicii Domnului -Potirul Nesecat si a Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil din Tecuci ,judetul Galati.
Parintele Constantin Velicu, Preot Paroh la Sfanta biserica cu Hramul Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil s-a ocupat cu multa dragoste de realizarea acestui divin filmulet, si-i multumesc din toata inima.
Dupa ce am publicat pe 3 parti filmuletul,am reusit ca sa-l public si integral si-l voi adauga aici.
Va multumesc din inima si din suflet dragilor, atat celor care ati participat fizic la Sfintirea Sfintei Troite, cat si celor care ati participat cu inima si cu sufletul la aceasta sfanta Slujba savarsita de trei Preoti.
Tot din suflet va multumesc pentru ajutorul si darul vostru divin, pentru ca acest sfant Eveniment sa poata avea loc.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va rasplateasca si sa va binecuvinteze impreuna cu toti cei dragi inimii voastre.
Ne rugam pentru fiecare dintre voi si pentru toti cei dragi inimii voastre.
Iata filmuletul integral pe care l-am adaugat ulterior:

VIDEO - INTEGRAL !
\
                             Prima parte !
.
                                    A doua parte !
.
                                        A treia si ultima parte!
.
Dragii mei, cine doreste si poate ca sa ajute la intretinerea Sfintei Troite in continuare, la cumpararea de ulei si fitile pentru Sfanta Candela care arde neintrerupt zi si noapte, la cumpararea de flori naturale care nu lipsesc niciodata din Sfanta Troita, la cumpararea de lumanari,acele candelute rosii sau albe care cost 7,99 (8 lei o bucata) si arde 2 zile si 2 nopti, eu le aprind afara, pe gresie in fata usii Sfintei Troite) si la cate se mai ivesc pe parcurs, o poapte face donand orice suma cat de mica astfel:

RAIFFEISEN BANK :
      Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Telefonic ,la numarul 0747226236 sau prin mesaj pe Whatsapp,acelasi numar.

Doar eu personal raspund la acest numar de telefon si la mesaje.

Iar eu dragilor, va voi pomeni intotdeauna la Sfantul Altar impreuna cu cei dragi si voi aprinde si candelute la Sfanta Troita.

                           Cu dragoste si cu recunostinta,Maria.

P.S.

Dragilor, doresc ca sa schimbam Sfanta Icoana din Sfanta Troita in care este reprezentata MAICA DOMNUILUI cu PRUNCUL IISUS in brate si sa pictam aceasta Sfanta Icoana ,pe care MAICUTA DOMNULUI mi-a aratat-o in doua seri la rand.A luat-o din camera mea de pe perete si a asezat-o jos la picioarele Fiului Său si Mantuitorului nostru in Sfanta Sa Troita cu Hramul Său-POTIRUL NESECAT.

Vazand aceasta Minune, eu am luat o alta Sfanta Icoana din camera mea, o Sfanta Icoana care nu are geam de sticla ,dar care reprezinta tot POTIRUL NESECAT ,si am asezat-o in Sfanta Troita.A doua seara,cand scriam la calculator, vad de parca as avea ochi peste tot in jurul meu, O vad pe Maicuta Domnului luand din nou aceeasi Sfanta Icoana a Sa -Potirul Nesecat cu geamul de sticla si a asezat-o din nou ca prima data,la picioarele sfinte ale Fiului Său rastignit pe Cruce. Vazand ca Maica Domnului mi-a aratat pentru a doua oara dorinta Sa, am sarit ca arsa de pe scaun, mi-am cerut iertare pentru neascultarea mea, am luat Sfanta Icoana pe care a ales-o Maica Domnului si am asezata dupa a Sa dorinta.

Aceasta este Sfanta Icoana:

.
Aceasta Sfanta Icoana dorita de MAICA DOMNULUI in Sfanta Sa Troita, trebuie pictata la dimensiunile de 1,20 pe 1 m ! 
Inca nu am aflat un pret de la pictori, dar cred ca nu poate depasi 5000 lei.
Prima ne-a costat acum 2 ani 3400 lei.
Cine doreste ca sa ajute la aceasta noua pictura a Sfintei Icoane cu Hramul MAICII DOMNULUI -POTIRUL NESECAT a Sfintei Troite, o poate face cu orice suma cat de mica, astfel:

RAIFFEISEN BANK :
      Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Ma puteti gasi la numarul 0747226236 sau, prin mesaj pe Whatsapp,acelasi numar.

Doar eu personal raspund la acest numar de telefon si la mesaje.

Iar eu dragilor, va voi pomeni intotdeauna la Sfantul Altar impreuna cu cei dragi si voi aprinde si candelute la Sfanta Troita.

Va vom pomeni mereu la Sfanta Biserica si la Sfanta Troita!

Cu dragoste si cu multumiri sufletesti, Maria.


Un comentariu:

  1. Piedone primit ca un erou dupa Colectiv si un an de inchisoare spune ca nu va da statul in judecata, lumea uita au trecut 8 ani-craciun.

    RăspundețiȘtergere