luni, 26 iunie 2023

DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI ,VEGHEAZA LA EDITAREA CARTILOR ADEVARULUI DUHULUI SFANT! TOT CERUL SE BUCURA !

                                        Adevarul Duhului Sfant Vol 2                                                                    Viata Extraterestra.

                                                       25 Iunie 2023, ora 4,34 !

                                                             Dragii mei, 


In aceasta dimineata in zori de zi, ma trezeste un glas ce mie mi se parea tare cunoscut.

Glasul imi spune cu dragoste asa:

                             "Iisus te iubeste! "

Moment in care, il vad intr-o lumina alba si stralucitoare, pe Insusi Sfantul Ioan Botezatorul InainteMergatorul.Era viu, era in carne si oase si arata exact asa:

.
Vazand pe Sfantul Ioan Botezatorul in carne si oase si graindu-mi atat de divin, aducandu-mi o asa Veste Mare, Il rog fara ca sa deschid gura mea, Il rog cu glasul Sufletului meu,asa:
"Fie mie InainteMergatorule, in pace!
Doamne, si eu Te iubesc cu toata fiinta mea!"
Dupa care, Sfantul Ioan Botezatorul S-a facut nevazut,dar glas din Cer, a continuat:

"Gata!
Ne-am pregatit Cartile Adevarului Duhului Sfant!
Sunt sub lumina tiparului!"
Iar in aceasta clipa,vad Cartile mele, foile din cartile mele cum ieseau una dupa alta de sub lumina tiparului.


                    .
Dragii mei, tot ce eu scriu,tot ce eu graiesc in public, nu de la mine scriu,nu de la mine graiesc,ci numai de la Duhul Cel Prea Sfant!
Cartile volumul 4 si 5, au intarziat mai mult decat trebuia ca sa apara. Dar,important este faptul ca, CERUL SFANT vegheaza la Editarea lor,vegheaza la toate cate am scris si scriu.
Nu va pot spune in cuvinte, ce bucurie imensa am simtit in inima si-n sufletul meu, la auzul Graiului Duhului Sfant, la vederea tipografiei KIT-COM care a editat si va edita Cartile Adevarului Duhului Sfant in continuare.
Dragii mei, sa nu va-ndoiti niciodata de toate cate veti citi pe Blogul meu, pe Facebook si pe youtub-ul meu Ghiorghiu Maria.Sa cautati articolele originale si nicidecum cele copiate si machiate de presa de orice fel.
Cand vor aparea si cele 2 volume noi, voi scrie pe Blog si pe Facebook si pe Youtube si le veti putea procura imediat,deoarece,nu voi face nicio lansare de astadata.
Cine doreste sa ajute la editarea Cartilor, vor primi CARTILE GRATUIT! Absolut GRATUIT! Iata cum puteti ajuta la editarea Cartilor ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Cine doreste ca sa cumpere una dintre aceste 3 Carti sau pe toate la un loc,ale Adevarului Duhului Sfant, o poate face astfel:

1. Lasand comanda pe Site-ul special la adresa:

https://adevarulduhuluisfant.ro/

Achitand in contul meu contravaloarea cartilor:

RAIFFEISEN BANK :
      Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Telefonic ,la numarul 0747226236 sau prin mesaj pe Whatsapp,acelasi numar.

Doar eu personal raspund la acest numar de telefon si la mesaje. Va multumesc din inima dragilor si va imbratisez cu mult drag!

                                     Maria Ghiorghiu.


21 de comentarii:

  1. Mesajul e la viitorul nu se stie cind.
    Parerea mea ca ultimele doua le-a mai vegheat cineva de jos ca prea le-a intirziat programat sa nu se duca niste vesti-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi senatoarea Sisoaca a marcat Ziua Drapelului National al Romaniei in parcul Carol
    Ea a fost activa si in Parlament la abrogarea indemnizatiei speciale pentru parlamentari sustinind ca e doar o bataie de joc pentru CCR a stabilit ca abrogarea celor doua articole pentru cei peste 700 parlamentari este neConstitutional , dar nu a fost lasata sa vorbeasca ca senator neafiliat de Simonis-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe Romania Tv discutia dintre preotul Guia si o fetita iesita din coma dupa citeva saptamini-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dictor Bacalbasa -Cristine Lagard spune ca batrinii Nu-si justifica existenta economic si ca se vrea oficial reducerea populatiei de la 8 la 1 miliard de paminteni -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doctor Monica Pop -in Pandemia covid doctorii au dat un urias Esec si trebuie discutate pe puncte toate esecurile,suferinte Greseli iar acum se Tace.
    Altul Grof mai incult spunea Ghinion-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mostenitirul Societatii Deschise Alexandrr Soros spune ca vrea mai multa implicare politica medaliind-o pe progresista Maia Sandu care i-si reanunta deja candidatura viitoare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dictor Bacalbasa —USR vrea electorat cu driguri ambi neseriosi si Periculosi-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Prigojin desfinteaza propaganda Rusa, el spune ca Aucraina si Nato nu aveau nici i intentie sa atace Rusia—craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Putin in Rusia si Lukasenco in Belarus discurs fara precedent simultan peste 5 minute-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Putin promite ca organizatirii rebeliunii-acesti tradatori-vor fi adusi in fata justitiei au slabit Rusia incercind sa se razbune
    Despre puscariesii mercenari din Wagnar el spune ca majoritatea sint patrioti si au luat hotarirea buna de a se intoarce din drum-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetita revenita din coma la viata dupa un an-craciun. activa e fiica de preot-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  12. Istoric lauda pe Sosoaca de Ziua drapelului vizavii de licheaua care se vrea doar Presedinte sau politrucii din palate Tradatorii care au vindut tot ce era in Stema Romaniei-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. Era profesorul Istoric Sandru cercetator la Academia Romana-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si Ludovic Orban vorbeste despre Ipocrizia Psd care a infintat pensiile speciale si a dat majoritateabla Ccr cu hotaririle ca Reducerea lor ca NeConstitutionala-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si reducerile de adausuri comerciale pentru unele alimente crescute motive de Scandal-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  16. Miine Protest al Politistilor
    Cei care in Pandemie arestau si dadeau amenzi ilegale si Neconstututionale
    Deveniti astfel coautori la crimele din spitale ale evreilor Rafila si Iohannis cu oameni sanatosi internati fortat, imbolnaviti si apoi Omoriti in spitale-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sosoaca replica lui Ciolacu -un grobian care nu a muncit toata viata lui , pensiile speciale sint o minciuna
    Ciolacu -am vazut-o in ambasada Rusiei-
    Sosoaca -lingeti clanta americanilor ati Tradat vinzind toate resursele Romaniei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  18. Marcel Bolos preot incepator ministru la Finante Hocus pocus cu Tva la alimente unele scad altele le vrea crescute de la 8 la 19 procente
    Ar vrea el un Miracol minune ca ale lui Iisus,dar Bolos se pare ca e un ministru diar de fatada dupa ce Ciolacu Malacu i-a limitat prin o ordonanta atributiile care il fac doar ministru de forma-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  19. Abia le aștept doamna Maria 🙏
    Mă bucur tare mult că au intrat în lumina tiparului 🙏🥰.
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏 cu sănătate și bucurie 🙏

    RăspundețiȘtergere
  20. in lume DUMNEZEU a dat daruri la multi vizionari- sf ARSENIE BOCA ,baba VANGA,SUNDAR SINGH,cei trei copii de la FATIMA etc , etc a caror viziuni s-au adeverit in timp si se vad si azi -ii acceptam pe toti chiar de nu toate s-au intamplat imediat-s-au scris sau prin viu grai-biblia este scrisa IN CHEI FILOZOFICE -atunci de ce vorbim de biserica unde se propoveduiesc spusele profetilor, apostolilor si sfintilor- SA FIM CU BAGARE DE SEAMA CE VORBIM

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu-Mi mai bateți Cuie și nu-Mi mai înfigeți Coroana pe Cap!
    (referindu-Se la avortul consimțit și sinuciderea asistată)
    John Leary. 24 Iunie 2023: (Nașterea Sfântului Ioan Botezătorul)
    Iisus a spus: "Poporul Meu, vă amintiți de Vizita Maicii Domnului când a venit la Ein Karem pentru a o ajuta pe Sfânta Elisabeta cu sarcina ei târzie. Când a sosit Maica Mea Preacurată, Sfântul Ioan a sărit de bucurie în pântecele mamei sale. Acesta a fost primul pas pentru a Mă arăta pe Mine. Steaua de pe pământ indică locul de naștere al Sfântului Ioan. Când Sfântul Ioan Botezătorul M-a văzut plecând după ce M-a botezat, a strigat: "Iată Mielul lui Dumnezeu". A mai spus că nu era vrednic să-mi dezlege sandalele. A mai spus că Eu trebuie să cresc, în timp ce el trebuie să scadă. Suntem, de asemenea, norocoși să avem relicva lui în casa noastră. Așa că, în timp ce sărbătoriți nașterea lui, vă rugați și pentru a salva bebelușii din clădirea Planned Parenthood."

    RăspundețiȘtergere