joi, 29 iunie 2023

LA MULTI ANI TUTUROR SARBATORITILOR, CARE POARTA NUMELE SFINTILOR APOSTOLI PETRU SI PAVEL !


                                                   29  IUNIE 2023, 


             Marea si Sfanta Sarbatoare ,

  a Sfintilor Apostoli PETRU si PAVEL !
La multi ani ,Prieteni dragi! 
Multa sanatate,multe bucurii si impliniri sufletesti si multa ocrotitre divina sa va daruiasca Sfintii Apostoli Petru si PAVEL!
                           Imagini pentru la multi ani sfantul petru si pavel
Imagini pentru la multi ani sfantul petru si pavel

4 comentarii:

  1. Da, la multi ani! Nu ma cheama nici Petru si nici Pavel. Nu gasesc nici un motiv a sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie să găsim motiv de sărbătorit,ci de a cere ajutorul sfinților.
    Într-un an,colegii mei nu cred in puterea sfinților,și că sa le dovedesc că sfinții ne aud rugăciunea dacă ești credincios,și ne ajuta,am ieșit din birou afara,și am ridicat privirea către cer ,și i-am rugat pe sfinții care îi sărbătorim azi, și să ne de-a un semn că ei au auzit rugăciunea mea că multi nu cred in puterile lor,si nu a durat un sfert de oră și a venit o furtună de a scos copacii din rădăcină,și la o clădire din firma noastră a zburat acoperișul in sosea de sa oprit circulația.Vai de cei care nu cred in puterea Divină,și în puterea sfinților.Sfintii ne ajuta daca le cerem ajutorul din suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani celor pe care ii cheama Paul, Pavel, Paula, Paulina! Atat cuprinde universul meu!

      Dumnezeu sa va ajute pe voi cu dorintele si impulsurile bizare pe care le aveti!

      Ștergere
  3. Sfinții Petru și Pavel rugați va Bunului Dumnezeu și Maicuta Domnului pentru noi păcătoșii 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere