sâmbătă, 24 iunie 2023

DOAMNE, MARIA ESTE CA O SORA A SFANTULUI IOAN BOTEZATORUL?

                                               24 Iunie 2023, ora 4,32 !

                                                              Dragii mei,

In aceasta dimineata, ma trezeste un glas care intreaba pe Mantuitorul nostru IISUS HRISTOS asa:

                                      "Doamne ,Maria  esdte ca o sora a Botezatorului, a Inainte Mergatorului?

Iar Mantuitorul i-a raspuns:

                                      Da,Maria este ca o sora a Botezatorului si trebuie sa scrie Credinta Cea Adevarata!"

.
Clipa in care, Il vad pe Sfantul Ioan Botezatorul acolo Sus in Ceruri, era viu, era in carne si oase. In acelasi timp aud multe glasuri care graiess Sfantului Ioan Botezatorul,asa:
"Sarumana!
Iertati Sfinte Ioan Botezatorul.Iertati-ne  si ne miluieste pe noi Inaintemergatorule,iertati-ne pe noi pacatosii.
Am legat o mie de facaturi,viata este mai frumoasa, roaga-te pentru noi pacatosii!"
.
Clipa in care, vad din nou pe Sfantul Ioan Botezatorul, sunt prin nu stiu ce Minune,chiar langa El care raspundea tuturor celor care-i graiau.
Dragilor, totul a durat circa 5 secunde, dupa care, am notat totul imediat,ca acum sa pot sa va marturisesc si voua dragilor.
L-am mai vazut dragii mei,l-am vazut pe Sfantul Ioan Botezatorul adeseori, chiar si atunci cand Irod a dat porunca ca sa i se taie capul in acea extrem de mica temnita.
Cuvintele acestea pe care le-a grait Mantuitorul despre mine, mi-au dat o putere launtrica de nemarginit.
Am promis Mantuitorului si Maicutei Domnului ca ,voi face toate cate imi va cere, cu multa iubire si cu multa dragoste sufleteasca.
Cum si voua dragilor, va promit ca voi fi aici zi si noapte,ca sa scriu din dragoste si cu dragoste,pentru voi toti.
Cu dragoste,Maria.


2 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos doamna Maria 🙏
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa va binecuvinteze 🥰🙏
    Cu mult drag și iubire suflet minunat🙏🥰

    RăspundețiȘtergere
  2. IOAN BOTEZATORUL a fost pustnic toata viata si unic la parinti- varul lui IISUS DOMNUL- a nu se faca asociere de nici un fel- trebuie sa ai acces la DIVINITATE pt asa opinie !

    RăspundețiȘtergere