sâmbătă, 10 iunie 2023

IN OGLINDA VEDEAM SFANTA EVANGHELIE,IN LOCUL CHIPULUI MEU ! MARIA,SA SCRII TOT CE VEZI SI TOT CE AI SA AUZI!

.
"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                    Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori,m-a trezit o Lumina alba si stralucitoare foarte, lumina ce-mi arata un Cer senin de ziua si o masa cu 2 scaune .
Brusc,nu mai eram in locul meu in pat, ci eram pe unul din cele doua scaune de la masuta de sub Cerul liber.
Aud un glas care rasuna de peste tot,un glas care ma striga pe  nume:
                                               "Maria!
  In aceasta clipă,eu privesc in jurul meu,privesc si Cerul stralucitor de frumos,dar nu vedeam pe nimeni.
  Si iarasi aud:
                                                  Maria!
Acum ,eu îi raspund fara a deschide gura mea, îi raspund cu glasul sufletului meu asa:
                                          Da! Dar nu te vad!  
                                           Nu te vad bine!
In aceasta clipă ,in faţa mea apare o silueta  in alb,dar eu nu-i vedeam chipul.
Silueta in alb trage celalalt scaunel,se aseaza pe el,si-mi intinde o Oglinda normala.
Îmi spune fara cuvinte ca sa privesc in Oglinda din faţa mea.
Deci,mainile acelei siluete imi tinea Oglinda si cum ar fi fost firesc,trebuia ca eu sa-mi vad chipul meu,deoarece,eu priveam in Oglinda.
Numai că, nu vedeam al meu chip,ci vedeam ceva Dumnezeiesc. Vedeam o SFANTA EVANGHELIE din aur,orbitor de stralucitoare.
Silueta in alb statea pe scaunel, chiar langa mine,si-mi tinea Oglinda pentru ca eu sa privesc in ea.
Cand mi-a intins Oglinda,am zis asa cu glasul sufletului meu:
           "Ia sa vad,eu sunt ?"
Si nu eram eu,ci era LUCRAREA LUI DUMNEZEU,a MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS prin mine roaba Sa, era Sfanta si Dumnezeiasca Evanghelie cu ,coperti din aur orbitor de stralucitor.Aceasta -mi arata Oglinda , atunci cand eu ma priveam in ea.
Copertile Sfintei si Dumnezeiestii Evanghelii erau din aur si lucrate fin,in relief.
In mijlocul ei, pe Coperta faţă statea IISUS HRISTOS cu chip si bust tot din aur.
Vad tot in Oglinda, cum ,deasupra umarului stang al LUI IISUS HRISTOS ,sta scris tot cu aur, un Cuvant din patru litere.
Cuvantul incepea cu litera O mare de tipar. Celelalte trei litere care erau după O mare,nu le puteam citi,deoarece,erau pe dos in OGLINDA,erau greu de deslusit.
Vad in Oglinda cum ,SFANTA EVANGHELIE din aur plutea in aer,stralucea mai tare decat Soarele de pe Cer. 
Sfanta Evanghelie era doar la 5 cm distanta de mine si plutea in aer precum o frunza in vant, se legana usor in aer.
Silueta sta inca langa mine si-mi tine OGLINDA cu ambele maini,iar eu continuam sa ma minunez si sa ma intreb,cum este posibil ca eu sa privesc in OGLINDA si sa nu-mi vad chipul?
Si totusi,este posibil! 
             Imagini pentru sfanta evanghelie
"Ceea ce la oameni nu este cu putinta,la Dumnezeu toate sunt cu putinta!"
Prieteni dragi, in clipa cand mâinile a retras Oglinda ,iar silueta a disparut,aud glas care spune asa:
            "Maria,tu faci o LUCRARE de Viaţă!
           Sa nu renunti la Inscrisurile tale,căci vei da foc CREDINTEI celei Adevarate!
Sa scrii tot ce vezi si tot ce ai s-auzi !"

După aceste cuvinte dragilor, am tresaltat puternic in patul meu de parca as fi cazut de la inaltime, apoi,am aprins veioza si mi-am notat toate cate am vazut si am auzit.
Chiar de-ar fi ca sa nu aprind veioza, atunci cand iau pixul in mâna dreapta si incerc sa scriu pe caietul de langa pernuta mea, din mâna mea,din degetele meleies Lumini albe,verzi de smarald,albastre transparente ,aurii si rosii,violet,etc etc.
Cu aceste Lumini ce-mi ies din mâini,eu pot scrie si pe intuneric,deorece,imi lumineaza foaia de caiet.Sunt precum luminile de laser,dar mai stralucitoare si transparente.
Prieteni dragi, tot ce eu scriu ,scriu de la DUHUL CEL PREA SFANT,scriu de la PREA SFANTA TREIME si de la MAICUTA DOMNULUI - Pururea Fecioara Maria.
Eu nu oblig pe nimeni ca sa creada !
CREDINTA fratilor,se traieste,se simte cu inima si cu sufletul.Cine nu are acel graunte de mustar de Credinta,acela nu va crede niciodata in nimeni si in nimic,chiar daca spune că el(ea )crede in Dumnezeu.
Nu poti spune că tu crezi in BUNUL DUMNEZEU, dar nu crezi in MAICA DOMNULUI care L-a nascut pe IISUS HRISTOS prin Puterea Duhului Sfant!
Nu poti spune ca ai CREDINTA,daca nu-ti iubesti Aproapele , il urasti,il jignesti, in judeci,etc,etc. Aceasta nu e CREDINTA! Este hulă împotriva DUHULUI SFANT care nu se va ierta niciodata, nici in viata aceasta,nici in cea vesnica.
Nu poti spune ca esti credincios,daca îi judeci si-i jignesti pe cei care fac parte dintr-o alta RELIGIE! Cine esti tu ca sa-i judeci si sa-i jignesti pentru CREDINTA lor?
De voiti ca, cel de langa voi sa va faca Bine, atunci ,faceti si voi Bine celor din jur.
Daruiti iubire Aproapelui si veti primi Iubire dumnezeiasca.
Daruiti mila celor necajiti si amărâti,si veti primi iertare pentru păcatele voastre.
Impacati-va cu toti dusmanii,apoi, faceti Rugaciuni pana la Pămant,numai asa vor fi primite Sus in CER.
Tineti strans legate in inima si-n suflet Credinta,Nadejdea si Dragostea, aceste 3 Virtuti Dumnezeiesti  si va veti face bineplacuti Lui IISUS HRISTOS si PREA CURATEI FECIOARE MARIA,Imparateasa Cerului si a Pămantului,Carora Li se cuvine,toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                                                      Cu dragoste, Maria.

4 comentarii:

  1. Locul ales de Becali pentru o manastire doar de barbati Comana mai sus de Baile Olanesti la 3km in loc de munte asemanator cu Athosul ca si acolo e tot de calugari -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne,ce frumoase mesaje Divine,ne trimite Duhul Sfânt,prin doamna Maria,așa cum Sfânta Evanghelie este pentru noi,hrana sufletelor noastre,pentru mine personal Sfânta Evanghelie este cel mai scump ,obiect de pe pământ,toate bogățiile lumii nu au valoarea ,Cuvântul cel Sfânt,a Lui Dumnezeu,din Sfânta Evanghelie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marcu 8: 35: Căci oricine va vrea să-şi scape viaţa o va pierde, dar oricine îşi va pierde viaţa din pricina Mea şi din pricina Evangheliei o va mântui.
    Mama ta s-a mantuit. Si-a pierdut viata sa te salveze.
    Marcu 8:36: Şi ce foloseşte unui om să câştige toată lumea, dacă îşi pierde sufletul?
    Iisus a spus aceasta. El nu e ispita.
    Nu suntem in nici un rai aici! Suntem pe pamant! N-a coborat nici-o lumina pe mine. Iisus nu ne-a invatat din rai ca tine, ci de pe pamant.
    Nu avem nici un motiv sa te ascultam pe tine din rai care nici nu ai facut nimic sa meriti intrarea in rai.
    Amagesti scontand pe faptul ca suntem muritori si ne cautam rostul pe pamant.
    Ne tot dai peste nas cu batul cat de ajunsa esti tu si astepti sa ne inclinam tie. Nu! Niciodata!
    Eu pe tine te aud ce scrii si esti dizonesta. Ai uitat ca ai plecat de pe pamant si ti-am adus aminte.
    "din mâna mea,din degetele meleies Lumini albe,verzi de smarald,albastre transparente ,aurii si rosii,violet,etc etc.
    Cu aceste Lumini ce-mi ies din mâini,eu pot scrie si pe intuneric,deorece,imi lumineaza foaia de caiet.Sunt precum luminile de laser,dar mai stralucitoare si transparente."
    Eu nu am asa ceva si porunca lui Dumnezeu este sa nu poftesti la ce este al altuia. Eu dau ascultare lui Dumnezeu si nu tie.
    "Prieteni dragi, tot ce eu scriu ,scriu de la DUHUL CEL PREA SFANT,scriu de la PREA SFANTA TREIME si de la MAICUTA DOMNULUI - Pururea Fecioara Maria."
    I don't care. Nu vreau sa ies din umilinta mea. Nu ramane nu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot sa spun eu ca mesajele se comfirma , inclusiv o discutie a mea de la 400km desi doamna maria nu m-a vazut niciodata pe viu.
      Deci doamna Maria are har de sus
      Ca nu toti intelegem asta e problema noastra si asta e explicabil-craciun.

      Ștergere