duminică, 26 iunie 2022

GRAIUL LUI DUMNEZEU , IN CARTILE ADEVARUL DUHULUI SFANT !

 

                             22 August 2016,ora 17 ,34 !

                                    Dragii mei,

În aceasta după amiază ,în timp ce raspundeam aici pe blog la Comentariile referitoare la copertile Cărtii ADEVARUL  DUHULUI SFÂNT, mă întrebam în sinea mea, daca au dreptate acei cititori care le contestă.


.
Când, deodată ,aud glas care spune asa : 
                 ” Da ! Asa este ! 
               În această Carte,este Graiul Lui Dumnezeu.
                Graiul Lui Dumnezeu !”  
Și aveam in fața mea, exact aceste Coperti ale Cărtii DUHULUI SFÂNT.
Tocmai primisem confirmarea,  dragii mei . Ce nevoie mai aveam de alte confirmări?
GRAIUL LUI  DUMNEZEU curat si neîntinat,se afla în aceasta Carte a Duhului Sfânt. 
Sa nu vă îndoiti de acest minunat Lucru,niciodată !
Si să multumim Lui Dumnezeu si Maicii Domnului că S-a milostivit de noi, de poporul român,dându-ne o nouă șansă ca sa ne apropiem de Împărătia Cereasca, prin ceea ce mi se arată si mi se graieste ,numai din Graiul Duhului Sfant.
                                              Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu: