luni, 13 iunie 2022

DUMNEZEU FACE SCARA, LA ROABA SA MARIA !

                         Dragii mei,


În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog aud glas care intreaba asa:

              "Unde este Sfanta Cruce ,s-o pregatesc Lui Dumnezeu ?
Iar glas de barbat din CER ,continuă:
           Si să  faca Scara Dumnezeu ,la roaba Sa MARIA!"

                            Imagini pentru DUMNEZEU                Imagini pentru SFANTA CRUCE.

Prieteni dragi,inchipuiti-va ce am simtit cand am auzit aceste Cuvinte divine.
Dumnezeu voieste sa faca Scara, pentru mine roaba Sa.
Prieteni dragi, m-am nascut in aceasta Lume si-n aceasta Ţara Sfanta, numita Romania,ca sa pot face Voia Duhului Sfant.
Si o voi face ,chiar cu pretul vietii mele trecatoare.
Dar iata ce spune un glas, chiar acum:

                 "Vad Suflet!
                   Zborul curat !"

Dragii mei,daca Bunul Dumnezeu a facut Scara catre mine roaba Sa, si eu fac Scara catre El,catre Cerul Sfant si Maica Sfanta,cu Rugaciunile mele, cu faptele mele de suflet, cu ascultarea CUVANTULUI SĂU, de la care nu ma voi abate nicio secunda.
Cu totii ar trebui sa facem Scara catre Bunul Dumnezeu si catre Maica Sfanta, cu Rugaciuni si Post,cu fapte de milostenie fata de Aproapele nostru,cu neclintita tarie in Credinta.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,ca sa dobandim mantuirea Sufletului nostru,Amin!
                              Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. greu de priceput-scara de dus nu se si intoarce

    RăspundețiȘtergere
  2. Rugăciunile și tot ce face doamna Maria,către Dumnezeu construiește scară,de fapte bune,de credință și iubire de Dumnezeu
    Dumnezeu aude și vede și scara este de la Dumnezeu către doamna Maria.
    Înțeleg foarte bine.
    Doamne Ajuta 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Să te ajute Dumnezeu pentru credinta ta !

    RăspundețiȘtergere