duminică, 9 mai 2021

UN CUTREMUR INTENS DE PAMANT ! PAMANTUL SE CRAPA !

 

.

                               8 Mai 2021,ora 3,33 !


                               Hristos a Inviat ,dragii mei,


În aceasta dimineata in zori, ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata Pământul ud inca, mi-l arata cum se crapa,se fisureaza de pe dedesupt ,dinspre Sud la Sud-Vest.

Un mic şantulet (pentru inceput)ca grosime, a iesit la suprafata sub privirea ochilor mei,de parca o forta nevazuta il tăia asa precum taie un ferestrau.

Ca o unda intensa,ca o explozie ce s-ar petrece in inima pamantului si se face vazuta la suprafaţa lui in acelasi timp.

Dragii mei, din pacate,vom auzi de un asemenea Cutremur intens care va sectiona Pămantul.Unde anume sau cand,eu nu stiu a va spune.Ceea ce stiu cu certitudine,este faptul ca, se va intampla asa precum mi-a aratat mie Duhul Cel Prea Sfant,Dumnezeu Cel Prea Bun si Prea Ingaduitor cu noi pacatosii,si Caruia noi trebuie ca sa-I multumim pentru tot si pentru toate,pentru faptul ca respiram,ca traim si ne bucuram de frumusetea Lucrului Mainilor Sale,de dragostea si iubirea celor dragi noua.Sa multumim si Maici Lui Dumnezeu care sta de-a pururi de-a Dreapta Fiului Său si Mantuitorului nostru si se roaga cu râuri de lacrimi, pentru noi toti ca sa fim iertati si mantuiti.

   Fiti buni dragii mei,fiti milostivi si iertatori si iubiti-i cu inima si cu sufletul pe toti cei dragi voua,iubiti-va si dusmanii rugandu-va pentru ei ca sa-i intoarca Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,la Credinta ,Intelegere si bunatate.

                       Cu dragoste,Maria.

Un comentariu: