miercuri, 6 ianuarie 2021

VINO IOANE ACUM CUTEAZA,PE MINE DE MA BOTEAZA !

                                       6 - 7 Ianuarie  2015 ,ora 23,48 !


                                                           Dragii mei, 

În această noapte , tot în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas dragii mei, care cântă doar două versuri din Colindul  de Bobotează.
Glasul venea de peste tot si cânta aşa :

                      Vino  Ioane acum  cutează, 
                 Duhul Sfânt ,Îl înrămează !"

După care, glasul dispare .
                         Image result for BOTEZUL DOMNULUI
                                          
Dragii mei, am adus aici câteva Colinde care se cântă în mod special de Bobotează.
În Colindul Aghios, versurile sunt altfel decât în Citatul de mai sus, şi anume :
                Vino Ioane, acum cutează,
                Pe Mine de Mă botează....!
După cum vedeţi dragilor, şi Cerul cântă în ziua de Bobotează.
Astăzi în timp ce eram la Sfanta Biserica, la Slujba de Sfinţire a Apei, în curtea Bisericii, a avut loc o Mare Minune.
Când am iesit cu toţii din Sfanta Biserică, afara batea un vânt năpraznic, iar Cerul părea ca de ghiaţă.
Cum a început Părintele Slujba de Sfinţire a Apei, vântul a stat dragilor, iar un Soare alb-galbui,cu o strălucire orbitoare, a iesit din nori si a luminat cu razele sale lungi si calde Masa Sfanta de afara, pe care se afla Sfanta  Evanghelie si Sfanta Cruce cu busuiocul.
Din clipa în care Părintele a scufundat de 3 ori Sfanta Cruce in apa, cu tot cu busuioc, au mai trecut doar 2 minute şi Soarele a disparut, iar vântul năpraznic a reînceput.   
Trebuia sa tinem de faţa de masă, ca să nu o zboare vântul.
Asadar dragii mei, DUMNEZEU ne-a trimis noua Soare cald şi luminos pe tot parcursul Sfintei Slujbe de Sfinţire  a Apei.
Minunile există ,dragii mei! Trebuie doar să credem în ele si să le vedem în jurul nostru.
                          Cu dragoste, Maria.  

  1. www.trilulilu.ro/muzica-colinde/aghiosul-aghios-1
    UN COLIND /*]]>*/ Muzică; Film ... Trilulilu #Muzica #colinde > Aghiosul, Aghios #31 Aghiosul, Aghios ...
    Un alt colind de la Boboteaza este si "Aghiosul, Aghios".

    Aghiosul, Aghios,
    Trecu Nasterea lui Hristos,
    Toti sa ne inchinam,
    La Iordan sa alergam.
    Caci Iordan e rau frumos,
    Acolo vine Hristos
    Apele sa le sfinteasca
    Pe noi sa ne mantuiasca.
    Sfantul Ioan cuteaza
    Pe Domnul ni-L boteaza
    Duhul Sfant de la cer zboara
    Ca un porumbel se coboara.
    Atunci cerul s-a deschis
    Glasul Tatalui a zis:
    "Iata Fiul Meu iubit,
    In care-am binevoit!"

    1. felicit.eu  › Sarbatori de iarna
      Colind de Boboteaza “Aghiosul, Aghios ... Atunci Ion a cutezat . ... Colind de boboteaza “Colindul Bobotezei ...
    2.        Noapte de 7 -8 Ianuarie 2016, ,ora 1,40 ! 

                                                                          Dragii mei, 

      Iată cum ,tot în aceasta noapte dragii mei, desi eram cu ochii pe monitor,văd dragilor cum Cerul de noapte se deschide ,iar în Cerul din Cer de culoare bleu stralucitor, se întampla O  MARE  MINUNE !
      Aud dragii mei un glas, care strigă cu dragoste infinită aşa :

                          "Te iubesc Doamne!
                        Te iubesc Doamne ! 

      După care, aud un alt glas dragii mei,care spune pe un ton poruncitor:
                            Mâni Legea Mea !"

      Şi văd fratilor ,precum l-am văzut pe Ilie Tezviteanul cu CARUL de foc în Ceruri, văd pe SFANTUL  IOAN  BOTEZATORUL într-un CAR ceresc ,nu de foc.                                       
      Un CAR care avea doi cai şi al căror frâie erau chiar în mâinile Sfantului Ioan Botezatorul.
      Sfântul Ioan Botezatorul mai avea pe cineva in dreapta sa, iar CARUL  era plin cu oameni.
      Sfantul Ioan Botezatorul era îmbracat cu o cămaşă albastra violet si cu o vesta neagra pe deasupra. 
      La fel era îmbrăcata si cealalta persoana din dreapta sa,dar pe care ,eu nu am recunoscut-o.
            Dragii mei, asa precum Sfantul Ilie strabate Cerul cu CARUL de Foc, tot la fel si Sfantul  Ioan Botezatorul strabatea Cerul tot cu un CAR ,dar care CAR, era plin cu oameni si striga tare precum în pustie:
      "Pocaiti-va căci s-a apropiat Impărătia Cerurilor",acum striga asa :

                              "Te iubesc Doamne !
                             Te iubesc Doamne !"

       Şi continua a mâna caii de la CARUL său, CAR plin de oameni,după care, MÂNTUITORUL i-a răspuns aşa :

                          Tu mâni , LEGEA  MEA !

      Stim cu totii fratilor că, Sfantul Ioan Botezatorul a pregatit Calea Domnului, propovaduind în pustie, strigând oamenilor de atunci :

                     "Pocăiţi-vă ,căci s-a apropiat Împărătia Cerurilor!"
      Dragii mei, să fie oare si acesta un Semn Dumnezeiesc, pentru a Doua Venire a Lui  Iisus  Hristos?
      Cert este că, am rămas uimită de ceea ce am văzut si nu exista nicio îndoială că aceasta Mare Minune, înseamna ceva bun pentru Omenirea de azi.
      Cu siguranţă în timp , Dumnezeu ne va arăta nouă aievea CALEA, ADEVĂRUL  si VIAŢA.  
      Să  strigam si noi dragii mei asa precum striga SFANTUL IOAN BOTEZATORUL:

                  "Te iubesc Doamne ! 
                   Te iubesc Doamne!"

      Să avem fratilor CREDINŢĂ, NADEJDE şi DRAGOSTE infinita, în Bunul Dumnezeu si-n Maica Domnului, si ne vom putea bucura de toata Iubirea si Bunatatea Divină.
                                           Cu dragoste,Maria.   

10 comentarii:

  1. Nenorocirea care va lovi România! Urmează o criză majoră în 2021, criza economica se va abate asupra României-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamnă Maria sa implini profeția cu cutremurul din noua Zeelanda. Dumnezeu să vă binecuvânteze

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragi astia, Aur plus, va asteapta cateva cohorte de Grasi la Universitate, ascunsi prin boscheti langa InterContinental sa va controleze; voi crede-ti ca nu va baga-n seama prea mult, va inselati TREMURA sefii lor pentru ca ei stiu ca-mi placeti mie ! Asadar profitati acum cand Multinationalele-s pe avarii din lipsa de fonduri cu care au fost blaglosloviti si executati-i asa cum ei au facut-o la vremea lor.
    Acestea-s niste invataturi normale, bazatepe inteligenta normala si sacrificiu, nu pe Forta cu care-i pot inlatura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact cum au prezis samanii peruvieni. Revolta in america!?!?

    RăspundețiȘtergere
  5. VRETI SA FITI puțin MAI SANATOSI? Cautati pe Youtube ce zice Medium Medical Anthony William) despre alimentatie, boli, sanatate Eu am citit si am inceput incet incet sa pun in aplicare.Foarte interesant dar este in engleza, totusi cumparati cartea Med.ium Medical (este in romana) din librariile online si offline din Romania (are mai multe carti, eu recomand prima carte:Med.ium Medical, cea cu coperta alb albastru cu poza aceea cu plamanii adica Med.ium Medical -Secretele din spatele bolilor cronice si misterioase si cum te poti vindeca in sfarsit.Contine sfaturi de o intelepciune uimitoare precum si o cura de vindecare si de purificare de 30 de zile care va poate restabili sanatatea sau imbunatati starea generala de sanatate a organismului,mental, emotional si fizic.

    El explica cauzele bolilor cronice si misterioase si arata solutii de vindecare, ce alimente sa consumam ca sa ne vindecam si ce suplimente sunt foarte bune pentru vindecare.El are informatiile aceastea deoarece este cel mai cunoscut Medi.um Medical iar informatiile exacte, de o intelepciune vindecatoare si surprinzatoare le primeste de la un Spirit sau de la Sursa Divina(Dumnezeu), in cartea lui el ofera informatii si explica lucruri pe care medicina actuala nici nu le banuieste sau trebuie sa mai dureze cel putin 15-20 de ani ca sa le descopere medicina.

    E un Medi.um Medical fara egal si cartea Medi.um Medical e o carte revolutionara in sanatatea si medicina alternativa.El poate sa faca o citire spirituala in 10 minute si de 25 de ani el a ajutat foarte multa lume sa isi vindece o gramada de boli si sa isi restabilieasca sanatatea si vitalitatea.Cartea poate fi si un MANUAL pentru medici si terapeuti ca ceva adjuvant, complementar.

    De asemenea puteti intra pe site-ul lui scriind pe google:medicalmedium(punct com) sau scriind simplu Med.ium Medical.Are site si blog unde explica foarte bine, da sfaturi, indicatii si are articole despre cum sa iti imbunatatesti sanatatea si starea de spirit.



    ATENTIE:Cartea, video-urile si site-ul lui are aviz consultativ si informativ, este ceva COMPLEMENTAR si ADJUVANT tratamentului de baza dat de doctorii alopati.Deci NU intrerupeti SUB NICIO FORMA TRATAMENTUL ACTUAL si urmati sfatul medicului dvs alopat. Medi.um Medical vine doar in completare,ca si un ajutor in vindecare si in restabilirea sanatatii.





    Acestea fiind spuse, chiar va recomand filosofia si ajutorul nepretuit al lui Anth.ony William

    Am citit cartea si am inceput foarte recent sa ma mananc mai sanatos si rezultatele sunt sigur ca nu vor intarzia sa apara asa cum zic numerosi, foarte numerosi oameni pe care Ant.hony i-a salvat de la suferinta

    El foloseste o vindecare holistica si pune baza si pe spiritual...

    PS:Are un capitol pentru depresie si pentru stres(care implica si anxietatea)



    Cititi cartea sau cititi informatii pe site-ul lui(dar sunt in engleza) fiindca sunt absolut sigur ca o sa va simtiti mai bine si mai ales rau nu are ce sa ne faca, din contra, imbunatateste vitalitatea si starea generala de sanatate ca un tratament ADJUVANT, COMPLEMENTAR si MINUNAT, EFICIENT si super SIMPLU!



    Dumnezeu sa ne ajute pe toti sa ne restabilim starea de sanatate

    RăspundețiȘtergere
  6. Criza politica in SUA generata de votul multiplu generat de neverificarea semnaturilor la votul in corespondenta al globalistilor sorosisti Democrati.
    La noi e mai clar, Dictatorul a numit premier pe minoritarii si la propiu si la figurat pierzatori ai votului majotitar practic Lovitura de stat data Constiitutiei si puterii poporului consfintit prin votul majoritar conform constitutiei.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  7. 22,49 Mai sint si alti' Profeti ' de exemplu istoricul din Sibiu Troncota care prevede o 'Revolutie Nationala'' in Romania in conditiile conducerii ei de dictatura anti-Nationala a lui Iohannis si a 'Guvernului Meu/sau format de casta evreiasca Iohannis,Citu Turcan si Orban cel care a recunoscut pierderea alegerilor motiv pentru care a si Demisionat.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  8. Dna Maria, prostiile lui craciun le publicati negresit dar replicile celorlalti nu! De cee?????

    RăspundețiȘtergere