duminică, 24 ianuarie 2021

DOAMNE,DAR EI MĂ BATJOCORESC !

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                    18  Decembrie  2017,ora 16,34 !

                                                   Dragii mei, 

                                               Image result for iisus hristos.

În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog, ceva s-a întamplat si nu mai eram în faţa monitorului ,ci eram undeva in Cerul Lui Dumnezeu, într-o Lumina alba si stralucitoare.
În aceasta Lumina dragii mei,IL vad pe Mult Prea Iubitul nostru Mântuitor care era tare trist .
Îmi aud propriul glas care Îi spune DOMNULUI si DUMNEZEULUI nostru al tuturor ,asa: 

                " Doamne, dar ei ma batjocoresc !

Iar Mântutorul mi-a rapsuns cu adâncă tristete, asa:

                Ştiu că te batjocoresc!

Şi iarasi fara sa deschid gura mea, Sufletul meu graieste LUI IISUS HRISTOS asa:
              Şi ce să fac Doamne, să scriu asa chiar daca ei ma batjocoresc?
Iar MANTUITORUL nostru mult Prea Iubit ,ofteaza lung si adânc,si-mi graieste asa:
                   Offfffffff! 
               Da ! Chiar daca ei te batjocoresc ,tu sa scrii toate câte vezi si -auzi .
           Batjocura lor este o nimica toată .
       Cu cât ei te vor batjocori mai mult,cu atât îti voi da HAR mai mult !"

După care dragii mei, Mantuitorul dispare,iar in locul Său rămâne un Nor mare auriu si dens,si orbitor de stralucitor. 
Norul auriu cobora pâna la mine si urca la loc si tot asa se manifesta încontinu.Era ca si cum ar respira adânc după care, sufla catre mine din inima Sa. 
Ma simteam ocrotita,ma simteam puternica pe dinauntru dar si pe dinafara. Nimic nu mă mai speria,nimic rău nu mă mai putea atinge. Asa cum ,si -n acest moment simt ca nu mă mai ating rautatile semenilor nostri. Dar asta, nu inseamna că nu voi cenzura Comentariile.Toate Comentariile sunt cenzurate de mine personal si nu de altcineva ,asa precum imi scriu cârcotasii.
Este dreptul fiecaruia dintre noi care si-au infiintat un Blog,ca sa si-l ţina curat,decent si placut cititorilor săi.
Cei care nu stiu decat sa jigneasca si sa arunce cu noroi ,dar si cu grave cuvinte care nu se pot reproduce aici, vor suporta consecintele din partea DIVINITATII, iar COMENTARIILE lor jignitoare ,fie ele la adresa mea sau a cititorilor, categoric nu vor fi publicate!
Fiecare isi asuma pe propria-i piele,ceea ce gandeste si ce scrie la adresa mea sau a cititorilor de buna credinta.
Îi asigur pe cititorii fideli si de buna credinta ai acestui Blog,ca voi fi prezent aici trup si suflet ,inima si cuget.
La fel cum ,îi asigur si pe cei care si-ar dori ca eu sa dispar si sa nu mai scriu, că nu au nicio putere asupra mea,indiferent de ce ar spune si ar scrie. In schimb insă, acestia isi vor atrage singuri păcate grele asupra lor si a celor dragi lor,din păcate.
HULA impotriva DUHULUI SFANT este un păcat de neiertat,atat in aceasta viata ,dar si in viata vesnica.
Iar ceea ce eu scriu aici,scriu numai din GRAIUL DUHULUI SFANT si niciodata de la mine!
Prieteni dragi, după cum vedem cu totii, de acolo de Sus,BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vad tot si toate,cunosc si gandurile noastre, si-atunci ,noi trebuie sa ne supunem Divinitatii trup si suflet,inima si cuget.
Sa ne inchinam fratilor Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu,sa ne plecam genunchii nostri cerand iertare pentru toate câte am gresit cu voie sau fara voie, si nu in ultimul rand,sa mergem la Părintele Duhovnic ca sa ne spovedim si sa primim Sfanta si Dumnezeiasca Împărtasanie, cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru IISUS HRISTOS,Căruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea .
Asa sa ne ajute MANTUITORUL HRISTOS si PREA CURATA FECIOARA MARIA,Amin!
                                   Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. Doamna Maria va doresc in primul rand multa sanatate si putere.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să vă BINECUVINTEZE si sa va dea multe bucurii divine.
    Sa mergeți înainte,cu cuvântul lui Dumnezeu și a Duhului Sfânt.
    O zi binecuvântată va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ne batjocoresti pe noi cand ne spui ca ET despre care stie toata lumea ca rapesc oameni si le preleveaza ADN si organe sunt buni si salvatori. Micii cenusii si reptilienii tai ofera tehnologie militara ocultei mondiale ca sa ne tina sub control si frica. Asa ca...mai revizuieste-ti si tu cunostintele in materie de ET!
    Noi nu te batjocorim. Iti raspundem la minciuna cu ceea ce meriti!
    Tu esti diavolul care vorbeste din Scripturi! Faci aceeasi greseala ca si Eva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti recomand cu caldura sa citesti si cartea Profetia Thiaoouba.
      https://www.scribd.com/doc/31302958/Rapirea-pe-a-noua-planeta-Profetia-Thiaoouba-de-Michel-Desmarquet
      O gasesti numai in format electronic, nu am auzit sa fi fost tiparita. Vei afla foarte multe despre ET si iti vei schimba parerea.

      Ștergere
    2. Păcat,ca vorbesti asa la adresa Mariei! Oare cu ce a gresit! În locul tău mi-as cere iertare!Handic M

      Ștergere
    3. 19.51 Profetia de pe Thiaoouba a fost tiparita,apoi a fost libera la descarcat pe net. Tiparirea unei carti e ca o afacere riscanta. Daca scriitorul nu are bani sa plateasca tiparirea, editura sau altcineva risca in locul lui,daca crede ca se va vinde cartea. Pina se vind toate exemplarele,nu e voie sa apara continutul pe net,ca nu mai cumpara nimeni. Cartea amintita merita sa fie citita,autorul nu e scriitor de profesie,a fost luat de et pe planeta lor si a primit un mesaj pentru omenire,care este unul politic

      Ștergere
    4. Adevărat
      graiesti de extraterestrii!
      Fac numai rau micii cenusii si reptilienii lui masinca ofera tehnologie militara ocultei mondiale ca sa ne tina sub control si frica. Extraterestii lui masinca au fugit ca lașii de pandemie!?

      Ștergere
  3. Pai da, surioara Marioara, dar cati iau parte la Sfanta Liturghie si cati se impartasesc? Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumea omul in genderal aude ceva credibil lui si crede ca de acum stie destul.. chiar si Maria se mai inseala pe ici pe colo uneori ..dar despre un anumit domeniu treb ascultati expertii.
    In cazul extraterestrilor seful cercetarii ufologice din Romania invkitat de mai multe ori in emisiunea colonelului Emil Strainu - a spus ca exista si fenomene Ozn care nu sint de natura materiala ci spirituala divina ca miracole interventii divine salvatoare iar in privinta extratetestfrilor sint de multe feluri rase civilizatii mai morale sau mai dictatoriale decadente si ca in cea mai mare parte acei extraterestrii care ralpesc nu sint decit in aparenta fiinte ci de fapt sint roboti in 3 generatii de complexitate tehnologica trimisi sa cartografieze galaxia din punct de vedere genetic pt a se sti ce fel de fiinte exista din care a treia generatie e prevazuta si cu dotari medicale pt interventii rapide asupra fiintelor.

    RăspundețiȘtergere