marți, 5 ianuarie 2021

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN ZIUA BOTEZULUI DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS !

                                                     Dragii mei, 


                  Iată ca, şi astăzi vă  aduc aici cu mare dragoste, 

                SFÂNTA  EVANGHELIE  din ziua Bobotezei  !



SFÂNTA EVANGHELIE DIN 6 IANUARIE 2021 , LA MAREA ŞI SFÂNTA SĂRBĂTOARE A BOTEZULUI DOMNULUI !

           SFÂNTUL  ŞI DUMNEZEIESCUL  BOTEZ,
             AL  DOMNULUI   DUMNEZEULUI  ŞI                              MÂNTUITORULUI  NOSTRU
                       IISUS  HRISTOS !

                        LA  UTRENIE,

            SFÂNTA  EVANGHELIE 
                                  DE LA  MARCU !

                        ( I, 9-11)
În vremea aceea a venit  IISUS din Nazaretul Galileii şi a fost botezat de către IOAN , în Iordan.Şi în clipa când IISUS ieşea din apă , IOAN a văzut Cerurile deschise şi DUHUL ca un porumbel pogorându-se peste DÂNSUL ,                     
şi glas din Ceruri s-a auzit, zicând : 
TU  EŞTI  FIUL  MEU  CEL  IUBIT,  ÎN  CARE  BINE  AM  VOIT !



 LA  SFÂNTA  ŞI  DUMNEZEIASCA  LITURGHIE ,

                  SFÂNTA  EVANGHELIE  
                          DE  LA  MATEI ! 
                             (III, 13-17 )
În vremea aceea a venit  Iisus din Galileea,la Iordan ,la Ioan,ca sa fie botezat de el. Ioan însă Îl oprea zicand: eu am trebuinta sa fiu botezat de Tine,si Tu vii la mine ? Iar Iisus raspunzând ,a zis către el:lasă acum ,căci asa se cuvine nouă să implinim toata dreptatea .Atunci Ioan L-a lăsat. Iar după ce s-a botezat Iisus ,in clipa când a iesit din apă,iata ,Cerurile s-au deschis si Ioan a vazut Duhul Lui Dumnezeu pogorându-se ca un porumbel si venind peste Dânsul.


                        Image result
 Şi iată un glas din Ceruri, care a zis : "ACESTA  ESTE  FIUL  MEU  CEL  IUBIT , ÎN  CARE  BINE  AM  VOIT "!
Slavă  Ţie  DOAMNE, Slavă Ţie !
                              Dragii mei, 
Dacă aveti posibilitatea sa mergeti la Sfanta Biserica in ziua BOTEZULUI  DOMNULUI,  să nu stati acasă. 
Veti simţi în inima si-n suflet,prezenta Duhului  Sfant, iar Cuvintele Tatalui Ceresc:  "ACESTA  ESTE  FIUL  MEU  CEL  IUBIT , ÎN  CARE  BINE  AM  VOIT ", vă vor intra la inimă si nu vor mai iesi de-acolo.
Vă vor ocroti si vă vor dărui sănătate, pace si liniste sufleteasca.


              Cu dragoste şi cu bucurie, Maria !

Un comentariu:

  1. ROMANIA ESTE TARA MANTUITORULUI LUMII!!!

    ROMANIA ESTE GRADINA MAICII DOMNULUI!!!

    Astazi,toti cei care il iubesc pe IISUS HRISTOS,se vor lepada de satana si se vor uni cu IISUS HRISTOS.Asa cum la ortodocsi cand copii sunt botezati,nasa este intrebata de preot,daca se leapada de satana si copilul sa se uneasca cu IISUS HRISTOS.Sa ne luam crucea,sa ne curatam sufletele de pacate,prin post si impartasanie,prin rugaciune si fapte bune,numai asa vom putea sa-l urmam pe IISUS HRISTOS.
    Daca in lume sunt peste 1800 de religii,nu putem sa spunem ca toti sunt cu inima curata si toti il urmeaza pe IISUS HRISTOS.Noi ortodocsii,de astazi dupa SFANTUL BOTEZ al MANTUITORULUI,sa-l urmam in rugaciune si fapte bune si sa luptam pentru Biserica LUI HRISTOS,sa nu ne o inchida oculta mondiala.
    SFANTUL DUH,astazi coboara peste tot pamantul,si pe noi ne spala de pacate,ca sa-l urmam pe IISUS HRISTOS.

    RăspundețiȘtergere