joi, 23 august 2018

CUTREMUR INTENS SI DE LUNGA DURATA !


                               23 August 2018,ora 3,45 zori de zi !

                                             Dragii mei,

În aceasta dimineata devreme,ma trezesc multe glasuri care striga :
                    Cutremur,Cutremur.
În aceasta clipă dragii mei, ma aflu intr-o incapere cu mai multe persoane care nu-mi erau cunoscute.
Erau si femei si copilasi,si barbati, si toti erau panicati.
Copilasii plangeau in bratele mamelor,iar barbatii incercau sa le dea un licar de speranta.
Eu tineam cu mainile mele de un toc de usa si de un dulap,care era gata sa cada peste cei din incapere,si strigam plangand: 

   Se clatina,se clatina tare, se clatina tare de tot.

Cutremurul era foarte puternic si de lunga durata.
Si priveam spre Cer din acea incapere,cautand cu ochii sufletului meu pe IISUS HRISTOS si pe MAICA DOMNULUI,ca sa-I implor sa opreasca CUTREMURUL.
Si aud glas din Cer:

            Tu nu vei pati nimic !

Dar eu plangand si continuind a tine dulapul cu mainile mele, strig catre DUMNEZEU:

          Stiu asta ! Dar mi-i teama pentru Semenii mei!
          Pentru Semenii mei mi-i teama !"



                      Imagini pentru SEISMOGRAF.

Şi cand strigam plangand si implorand pe Dumnezeu sa opreasca Cutremurul,deoarece ,Semenii mei sunt in mare pericol,CUTREMURUL s-a oprit după zeci de secunde de clatinare puternica.
Prieteni dragi, am simtit in inima si-n sufletul meu in acele clipe in care, DUMNEZEU m-a dus in mijlocul semenilor carora le era tare frica de Cutremur ,am simtit ajutorul divin. Am simtit ca DUMNEZEU era acolo in mijlocul nostru,iar pentru ca mie nu-mi păsa de viata mea, ci de a semenilor mei, DUMNEZEU a oprit CUTREMURUL.
Eu IL imploram pe IISUS HRISTOS, IMPARATUL nostru al tuturor si al Cerului Sfant,ca sa opreasca CUTREMURUL pentru Semenii mei,si nicidecum pentru a ma ocroti pe mine.
Iar ceea ce eu ceream plangand in acelasi timp,MANTUITORULUI nostru I-a placut si induiosat de Rugamintile mele, a oprit lungul si intensul Cutremur.
Prieteni dragi ,sa nu mi-o luati in nume de rau,sau ca pe o lauda de sine,deoarece, nu este deloc asa .
Dar vă spun că ,nu exista zi sau noapte in care sa nu ma rog cu lacrimi ,mai intai pentru semenii mei (ai nostri),si-apoi pentru mine.
Eu asa simt linistea si pacea sufletului meu,numai daca pun mai presus de mine, pe semenii mei. Si asa voi face in fiecare clipa a vietii mele. 
Eu sunt fericita dragilor,daca si cei din jurul meu,din lumea aceasta grabita tare, sunt fericiti. Si cum nu exista pe Planeta Pămant numai oameni fericiti,ci sunt si oameni necajiti,oropsiti,chinuiti si bolnavi din toate paturile sociale, nici eu nu sunt fericita, si din acest motiv ,ma rog cu lacrimi si cu durere in suflet de fiecare data,pentru semenii nostri.
Vom auzi de un astfel de Cutremur fratilor, dar impreuna de ne vom ruga,DUMNEZEU nu ne va lasa prada dezastrului.
Sa ne rugam impreuna fratilor, pentru ca BUNUL DUMNEZEU sa nu slobozeasca CUTREMURUL intens asupra Pămantului.
Împreuna ,vom fi mai puternici,iar BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vor primi Rugaciunile noastre si ne vor ocroti cu mila si cu dragostea Sa.
                                  Cu dragoste,Maria.

P.S.

Acum 1 zi - STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !
 Prieteni dragi,

La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.

Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.


Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:










48 de comentarii:

  1. Dacă am avea cu toții sufletul tău frumos;pe pămănt n-ar mai fi suferința!Cu mult drag Maria H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu intocmai Dna Handic; Mare credinta are D-na Maria,un suflet nobil si curat;Cu mult drag aceeasi Minerva P.

      Ștergere
  2. Doamna Maria, acest cutremur intens pare a fi la noi, de data aceasta. Dumnezeu sa ne ocroteasca si sa-i apere pe toti cei dragi noua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc doamna Maria de mult timp nu am mai plâns asa cu sufletul pentru semeni noștri, viața grea,agitația lupta pentru supraviețuire mă face să uit cine sunt cu adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Suflet minunat! Dumnezeu sa te binecuvinteze !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cutremurul era noaptea si va fi in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu se va opri nimic. Vă fi cutremur cu distrugeri cu morţi și răniți. Mai terminați cu prostiile când ai un teren și grâul a fost invadat de neghină dai foc la tot ari pământul și o iei de la capăt. Al doilea război mondial a ucis oameni o populație aproximativ cu a româniei că să nu mai vorbim de răniți mutilati etc, Dumnezeu era în vacanță. Vă amăgiți cu prostii dar realitatea este alta. Vă veți convinge curând......doar unii dintre voi. Pedepsele sunt individuale dar sunt pedepse ce vin și pe neam pe țară. Nelegiuirile vor fi plătite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e bine sa hulesti pe Domnul!El ne-a creat pe toti si fiecare dintre noi suntem o parte din Scanteia Divina!Si sa nu crezi ca,tu singur,stii care este realitatea...

      Ștergere
    2. Va arde pina la 10 metri in pamint ...

      Ștergere
    3. Si tu o sa scapi dupa cum vorbesti.

      Ștergere
    4. 00.58 asa cred ca a vrut sa faca si jandarmeria:„când ai un teren și grâul a fost invadat de neghină dai foc la tot, ari pământul și o iei de la capăt. ” De aia a gazat si batut tot ce i-a iesit in cale!

      Ștergere
    5. Jandarmii n-au nimic cu protestatarii. Jandarmii au aplicat Legea. Protestatarii nu au respoectat nici Legea(ba chiar au incalcat-o) si nici institutiile statului, fortand intrarea in sediul Guvernului.

      Ștergere
    6. Bravo jandarmeria si-a facut datoria!!!

      Ștergere
    7. Multumim Jandarmeriei Romane!

      Ștergere
    8. 13.51 ai citit „legea” aia pe care au aplicat-o jandarmii? Inainte sa emitui aberatii du-te si citeste legea CU OCHIII TAI!Dumnezeu te va pedepsi pentru ca te-ai bucurat de raul semenilor tai, femei, copii, batrani si oameni nevinovati. PSD-ist- criminal nazist!

      Ștergere
    9. 01:30, cata vreme tu esti cu globalistii, nu fa pe altul nazist.

      Ștergere
  7. Enjoy!

    https://www.youtube.com/watch?v=U0fk5L1ifbo

    https://www.youtube.com/watch?v=fDWFVI8PQOI

    https://www.youtube.com/watch?v=dsxwFHfhzHA

    https://www.youtube.com/watch?v=GSqgaSO8DbE

    https://www.youtube.com/watch?v=DoJAKUZRUmw

    https://www.youtube.com/watch?v=IM-ky0uLFbI

    RăspundețiȘtergere
  8. D-na Maria, mulțumesc pentru LECTIA de OMENIE pe care ați transmis-o. Cred că dragostea dvs. pt. semeni ii apară de rău.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamna Maria sincer ma gandesc ca la cata rautate este cum sa ne mai rabde Dumnezeu?
    Bunul Dumnezeu sa se indure de noi satrecem cu bine peste toate cate vin peste noi.
    Nu avem nici o putere decat rugaciunea sincera si din inima catre Dumnezeu si Maicuta Domnului Nostri Iisus Hristos
    Sa ne rugam asa toti si Dumnezeu ne va ocroti. Cu mult drag doamna Maria si bunul Dumnezeu sa fie cu noi cu toti

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr.adevar, se pare ca va fi in Romania. Pt ca si dvs erati in mijlocul oamenilor si ati vrut sa ii ajutati. Daca cutremurul era in America de sud, Japonia, Asia, nu ati fi putut sa va rugati chiar cand se produce, impreuna cu oamenii de acolo.Si alti clarvazatori au spus ca cutremurul din Ro va avea 2 faze, una spre nord-sud, apoi cateva secunde pauza, dupa care va incepe pe directia est-vest. Atunci vor fi prabusiri de blocuri. Dar noi nu intelegem ca dezastrul Romaniei este f aproape, si in timpul ramas sa ne pregatim pt ce e mai rau. Poate ne spuneti, dna Maria daca era ziua sau noaptea, daca cumva puteti. Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oameni dragi,toti suntem fiii Tatalui...de unde atata ura si dispret,la unii? Mai bine sa ne unim in rugaciune,ca Domnul sa ne certe mai bland!
    Doina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu de tot,doamna Doina...Vedeti dvs.,la nivel declarativ majoritatea sunt credinciosi plini de piosenie ( doar suntem o multime de ortodocsi ! ),dar oare in viata de zi cu zi chiar aplica lumea principiile morale inalte ? Nu mi se pare...Nepasare,rea vointa,lacomie,minciuna,egoism...suna cunoscut,nu-i asa ? PS. Respect pentru ceea ce ati scris,doamna Doina,e un apel binevenit,dar...

      Ștergere
  12. Da asa este daca ne unim in rugaciune nu va mai fi cutremur sau de intensitate mica. De data asta nu ati mai spus ca nu este in Romania. Daca ne punem viata in mana Domnului are El de grija.

    RăspundețiȘtergere
  13. E posibil sa fie la Timișoara? Acest "se clatină tare de tot" sau acolo era vorba despre un avion...

    RăspundețiȘtergere
  14. Îți las acest mesaj...am înțeles ca ai vile și ești foarte bogata.niciodata sa mu te îmbogățești pe baza cuvântului Lui Dumnezeu căci te așteaptă iadul.incearca sa trăiești cât mai modest ca lumea nu o sa creadă intr-o femeie bogata și adevarul este acesta Dumnezeu nu se va găsi in casa unui bogat care nu vrea sa se lepede de bogățiile sale și sa trăiască modest și sa dăruiască săracilor din bogăția lor.cutremurul la care faci referire este a 14 urgie și ultima dintre ele și este revelata in profețiile de la Fatima și in apocalipsă.acest cutremur va dura 8 ore și va schimba fata întregului pământ va avea loc după o ce ce lumea va fi suferi de o arșița și doagoare extraordinara unde temperaturile vor ajunge la 120 de grade in Sahara in Uruguay 90 de grade in România 70 de grade Celsius la umbra.acest cutremur de 8 ore va schimba continentele și așezare lor chiar înclinația axei pământului pentru ca Dumnezeu recuperează planeta de pe urma distrugerii omului și extragerii masive de petrol gaze naturale și a poluării masive.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim24 august 2018, 11:10
      Nu am nici VILE,nici bani si nici nu sunt foarte bogata! Sunt un om care nu pune preţ pe bogatiile lumesti, ci numai pe cele DIVINE. Cine ti-a spus asa ceva, sa si dovedeasca !
      Locuiesc modest si am doar strictul necesar!
      Asadar ,ai inteles gresit !
      Am intr/adevar o mare bogatie ! Aceasta este DRAGOSTEA si CREDINTA in PREA SFANTA TREIME si/n MAICA LUI DUMNEZEU ! Aceasta este toata bogatia mea,si este de nepretuit ! Restul, nu ma intereseaza,decat,cat sa-mi duc traiul modest cu strictul necesar,din care sa mai dau si la cei care nu au ! Cu drag,Maria Ghiorghiu.

      Ștergere
    2. Da,dar la microcipare nu vei rezista si te vei lepada de Iisus,cum explici asta Marie?,atunci chiar si cei modesti vor trebui sa aleaga pe Iisus sau iadul!Si tu ai specificat clar Marie cu surle si trambite ca bineinteles ca vei accepta microciparea care stim cu totii ca e semnul fiarei impreuna cu Sabatul fals al Duminicii!

      Ștergere
    3. 11.10
      Ca sa dai cu ,,am inteles'', ,,se spune'', ,,am auzit '' , este o mare nemernicie . Vorbeste cand ai dovezi si vezi cu ochii tai ca si eu stiu ca ai un palat si 3 conturi bancare .

      Ștergere
    4. 11:10 Acum am citit la post dvs de un cutremur sa dureze 8 ore?
      de unde stiti? nu cred- o sa dam in balbaiala 8 ore

      Ștergere
  15. Românii își merită pedeapsa pentru că decenii la rând innoata în păcate deși ca oamenii sunt deștepți dar prosti, needucați când sunt în grămadă și vor să facă un lucru bun.Spiritul și unitatea colectivă lipsește sunt ca prostii care le i-a străinii pâinea de la gură și parcă le place să fie săraci și de râsul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  16. Românii își merită pedeapsa pentru că decenii la rând innoata în păcate deși ca oamenii sunt deștepți dar prosti, needucați când sunt în grămadă și vor să facă un lucru bun.Spiritul și unitatea colectivă lipsește sunt ca prostii care le i-a străinii pâinea de la gură și parcă le place să fie săraci și de râsul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  17. http://profetieavertisment.ro/mesaje/?numar=610

    RăspundețiȘtergere
  18. Dupa cutremur va fi tsunami ...

    RăspundețiȘtergere
  19. Am visat ca pe 29 de August o sa cada un asteroid mai mare ca un avion boing 747 si poate asta o sa provoce ceva sa ne rugam la maicuta domnului si bunul dumnezeu sa ne apere sa ne ocrotessca amin !

    RăspundețiȘtergere
  20. Am visat ca pe 29 de August o sa cada un asteroid mai mare ca un avion boing 747 si poate asta o sa provoce ceva sa ne rugam la maicuta domnului si bunul dumnezeu sa ne apere sa ne ocrotessca amin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti clarvazatoare?

      Ștergere
    2. 16:49, se spune ca sunt cateva persoane(barbati si femei), prezente deja pe Terra, care vor fi cautate si gasite de catre o anumita organizatie infiintata de catre persoane carora li s-a revelat misiunea de-ai gasi si de-ai aduce pe acestia impreuna, intr-o anumita locatie, pentru ca doar impreuna pot sa genereze "Forta" necesara chiar devierii asteroizilor periculosi pentru Terra.
      Au fost multe idei si scenarii de filme in acest sens, toate fiind de fapt "informatii din viitor". Eu unul sunt surprins, placut surprins, pot spune asa!

      Ștergere
    3. 16:49Atunci e mare sarbatoare crestina"
      Taierea capului Sf.Ioan Botezatorul"DOAMNE APARA-NE!

      Ștergere
    4. Poftim, ca tot cautati voi cu ardoare apocalipse!
      Poftim una, posibil, reala!!!!!!

      Un asteroid uriaș se apropie cu viteză de Pământ. Avertismentul NASA

      Agenția Spațială NASA a emis un raport potrivit căruia asteroidul se apropie de Pământ cu viteza de 32186.88 kilometri pe oră, fiind de 15 ori mai rapid decât Concorde, avionul supersonic de pasageri.

      Corpul ceresc va trece pe lângă planetă pe 29 august.

      Însă, asteroidul nu va lovi planeta noastră, dar având în vedere distanța apropiată la care va trece pe lângă Terra i-a determinat pe cercetătorii americani să fie foarte atenți cu privire la traiectoria sa, scrie Mirror.co.uk.

      Dacă un astfel de planetoid ar lovi Pământul ar putea rade de pe hartă un întreg oraș și ar ucide milioane de oameni.
      În ciuda faptului că suntem la o distanță de 4.828.032 kilometri, viteza și mărimea asteroidului sunt suficiente pentru ca NASA să-l considere un pericol deoarece orice asteroid care se află la o distanță mai mică de 7.483.449 kilometri de planeta noastră și cu un diametru mai mare de 152.4 de metri este considerat “periculos”.

      https://stirileprotv.ro/stiri/stiinta/un-asteroid-urias-se-apropie-de-pamant-avertismentul-nasa.html

      Ștergere
  21. Numai dați importanta la cei care nu va cred vor vedea atunci iar noi sa ne rugam si pt cei păcătosul sa ne apere si sa ne ajuta sa fim bine Doamne ajuta si țineți ne la curent .Sa fiti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa fiti si voi - 18:54 - sanatosi...ca tare aveti nevoie. Adevarul il veti vedea voi! Doamne ajuta-va! Amin.

    RăspundețiȘtergere
  23. De a-i gasi, de a-i aduce. De a gasi, pe ei. Scrieti corect romaneste.

    RăspundețiȘtergere
  24. Doamna Maria tocmai am vazut la tv. Afost un cutremur in Peru de 7,1
    Oare acesta o fi?
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate. DOAMNE AJUTA

    RăspundețiȘtergere
  25. 16:21, ei, na! Au cazut corcodusele. Tu doar le culegi. Ce sa fie, ce sa fie?! Te gandesti la noapte cand nu vei avea somn. Doamne, cat de ingusta la minte eati! Fereasca Dumnezeu de prostia omeneasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 21.53 nu ai ce sa le faci, doar Dumnezeu ii poate scoate din prostia lor.Pana atunci se lasa manipulati de altii care au un dram de șiretenie in plus.

      Ștergere