miercuri, 8 august 2018

SFANTA TREIME POATE FI VAZUTĂ DE CREDINCIOSI ! SFANTA TREIME A APĂRUT PE CERUL SFANT !


               Noapte de 13 - 14 Decembrie 2014, ora 0,10 !

                                      Dragii mei,
                                                       

În această noapte ,în timp ce scriam aici pe Blog, văd deasupra mea, ca si cum nu ar mai fi existat ziduri, văd Cerul nopţii albastre, care coborâse foarte aproape de mine.
O Lumină mare , roşie -portocalie, s-a aprins pe Cerul albastru violet, iar din acea Lumină dragilor, a iesit Prea  Sfânta  Treime.
Când priveam acea Lumină mare, ca un nor de mare, simţeam căldura dumnezeiască;căldură de care nu as fi vrut sa mă mai despart.
Prea  Sfanta Treime , stralucea cât o mie de Sori la un loc.
Brusc ,în jurul Prea Sfintei Treimi , s-a format un Romb la orizontală, precum acela din Iconiţa de mai sus.
Acest Romb fratilor, era alcătuit numai din mici lumânărele roşii .
În final dragii mei, vedeam cerul nopţii albastre catifelate, si în mijlocul Cerului, chiar deasupra mea, un Romb alcătuit din lumânărele roşii, asezat la orizontală, iar în mijlocul Rombului, PREA  SFANTA  TREIME, care stralucea orbitor de tare.
                 ..
Fratilor ! Să ne rugăm şi noi Prea Sfintei Treimi, si să-I aducem cântece de Slavă si de Laudă, să-I dăruim inima si sufletul nostru.
Să ne închinăm Prea Sfintei Treimi si s-O rugam ca sa ne ierte de toate gresalele noastre, si sa ne ajute ca sa dobândim un loc în Împărăţia Cerească. 
                           Cu dragoste si cu preţuire,
                                                Maria. 

   Dragii mei,

    Nu este adevărat ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oameni până la urmă, precum că :
DUMNEZEU  nu poate fi văzut de oameni si ca nimeni nu L-a văzut vreodată !
Am curajul să spun si să sustin cu pretul vietii mele la nevoie ,faptul că :

DUMNEZEU  poate  fi   văzut, de noi FIII  SĂI !!!
Dumnezeu  poate fi văzut de fiecare dintre noi, daca suntem buni si avem CREDINŢĂ tare în EL si-n Măicuţa  Domnului !
    
                          Image result for SFANTA TREIME

                                     Dragii mei,

În toate Cărţile Religioase se specifică în mod constant că, pe DUMNEZEU  nu L-a văzut nimeni vreodată şi că nu poate fi văzut.
Nu aş dori să fiu înţeleasă greşit, să fiu judecată ca si cum aş fi lipsită de modestie, sau ca nu am smerenie. Dimpotrivă ! 
 Doresc să vă spun că, atunci când a noastră Credinţă în DUMNEZEU este de neclintit, putem să-l vedem pe DUMNEZEU !
Şi am să vă povestesc !
Era in vara anului 2013, într-o seară târzie.
Singură în camera mea stăteam în genunchi şi mă rugam la DUMNEZEU  TATĂL.
Eram tare tristă în acea seară şi mă rugam cu lacrimi şi-L imploram pe DUMNEZEU  TATĂL şi pe DUMNEZEU  FIUL, ca să-mi audă Rugăciunea mea şi să mă ajute.
Brusc, ochii mei mi se închid fără  voia mea,iar Cerul se deschide !
Văd cu ochii închişi un Cer de noapte albastră şi care Cer ,se dă deoparte ca o cortină şi astfel , apare un alt Cer, un Cer numai al LUI  DUMNEZEU.
Acest Cer din Cer, avea culoarea albă stralucitoare foarte.
Aici ,în Cerul alb văd TRONUL LUI  DUMNEZEU !  

TRONUL  PREA  SFINTEI  TREIMI !

Aici,vedeam pe Însuşi - PREA  SFÂNTA  TREIME  aşa cum o cunoaştem cu toţii din SFANTA  ICOANA. 
Image result for SFANTA TREIME
                   
Numai că ,strălucirea TRONULUI , stralucirea Lui  DUMNEZEU  TATĂL,a Lui DUMNEZEU  FIUL si a SFANTULUI  DUH era orbitoare.
DUMNEZEU TATAL, DUMNEZEU FIUL si PREA SFANTUL  DUH arata exact asa ca in SFANTA ICOANA a SFINTEI TREIMI a BISERICII CRESTINE !
Adica,ca in Sfintele Icoane pe care le-am postat aici ,in articol.
În timp ce priveam uimită la PREA  SFANTA  TREIME, continuam să mă rog  şi să-L implor pe DUMNEZEU  TATĂL , ca să mă ajute în Rugăciunea mea; ca să audă Rugăciunea mea.

                           Image result for SFANTA TREIME
Într-o clipă, DUMNEZEU  TATĂL îşi apleacă urechea SA înspre mine şi pune MÂNA  SA  aplecata spre mine,la urechea Sa dreaptă.
DUMNEZEU  TATĂL face căusul palmei Sale sub formă de pâlnie şi vedeam fraţilor , vedeam cum ajungeau cuvintele mele direct in urechea LUI DUMNEZEU.
De la mine şi până la DUMNEZEU s-a întins o punte  de lumină  albă. Pe această punte de Lumină  albă, cuvintele din Rugăciunea mea urcau la DUMNEZEU sub forma de cerculeţe, cerculeţe neîntrerupte, ca un lanţ de cerculeţe bleu ce se suprapuneau precum niste bule de aer.
Precum iese aburul dintr-o oala sub presiune ,aşa urcau acele Cerculeţe bleu şi ajungeau şi treceau prin MÂNA  facuta pâlnie în  urechea LUI  DUMNEZEU. 
Ca de un magnet puternic ,aşa erau de atrase cuvintele mele prin Mâna făcută pâlnie deasupra urechii drepte a LUI  DUMNEZEU  TATĂL.
Totul a durat câteva secunde bune, timp în care ,lacrimile îmi frigeau obrajii, iar sufletu-mi era la DUMNEZEU.
Îmi doream din inimă ca să nu se mai termine aceasta dumnezeiasca MINUNE.
Dar aşa cum au apărut, tot aşa au şi dispărut, ca şi prin topire .
Dragii mei,am simţit în suflet cu adevărat că DUMNEZEU  este cu noi şi întru noi.
Chemaţi dragii mei pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA  DOMNULUI în ajutor, şi veţi vedea că, vi se va descoperi fiecăruia după CREDINŢĂ şi după Dragostea ce I-o purtaţi în inimă şi-n suflet.
Sa nu credeti in aceste cuvinte:


„Atât cât sunt în lume, Lumină a lumii sunt“ - Ziarul Lumina


ziarullumina.ro/atat-cat-sunt-in-lume-lumina-a-lumii-sunt-101580..
 "Pe Dum­nezeu a-L vedea nu este cu putinţă oamenilor, spre care nu cutează a căuta oştile în­ge­reşti; iar prin tine, Preacurată, s-a arătat oamenilor Cuvântul în­trupat, pe Care slăvindu-L, cu oştile cereşti, pe tine te fe­ri­cim."
În concluzie fratilor:

 "DUMNEZEU TATAL este cu CHIP si TRUP de BARBAT atunci cand ,EL voieste ca sa se descopere oamenilor alesi de EL!" 

DUMNEZEU poate fi vazut de oameni buni si cu suflet mare,de oameni obisnuiti si de cei fara de carte, numai cu Voia Sa de a se descoperi Fiilor Sai.


Dumnezeu există - Mărturii.: ROMÂNIA ÎN MÂINILE LUI DUMNEZEU ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../romania-in-mainile-lui-dumnezeu-...

Translate this page
Feb 2, 2017 - Dragii mei, Harta Romaniei - Fisier JPG - 987 kb .. "Luminează-te , Luminează-te,Noule Ierusalime ! Că Slava Domnului,peste Tine a răsărit !" Aşa spunea un Glas Divin,un Glas ce venea din Cerul Sfânt! Moment în care ,văd cum coboară din Cer, un nor albastru violet,un nor catifelat si transparent , care .
                                 Cu dragoste, Maria.
P.S.
Imagini pentru duhul sfant imagini


                                                 
Va asteptam cu mult drag si cu multa dragoste sufleteasca,in Foaierul Salii Dalles,intre orele 10 dimineata  si pana la orele 21 seara!
               Cu pretuire,MARIA GHIORGHIU!

                                Dragii mei,

Iata-ne ca am ajuns cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant si cu MILA MAICII DOMNULUI,ca sa vedem si anul acesta Luminita de la capatul Tunelului.
Impreuna cu EDITURA KITCOM reprezentata de oamenii cu suflet mare si cu mare Credinta in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului ,George si Rodica Tulea, DUMNEZEU a voit ,ca sa mai scoatem inca doua CARTI ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.
Si anume: 
ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM si VIATA EXTRATERESTRA !
În zile de 11 si 12 August 2018,ne vom intalni în Foaierul Sălii DALLES, pentru LANSAREA CARTILOR DIVINE,începand cu ora 10 dimineata pana la orele 21,daca ni se ingaduie ca sa ramanem.

Sala Dalles – Foaier


Alaturi de noi ,vor fi si oameni de seama,oameni de Televiziune,oameni cu dragoste si cu Iubire de Dumnezeu si de Maicuta Domnului,si veti avea parte si de mici surprize sufletesti.
Fara ajutorul vostru Prieteni dragi,aceasta LANSARE nu ar mai fi avut loc niciodata.
De ce? Deoarece eu nu as fi putut sustine financiar editarea unui numar asa de mare de CARTI.
Va multumesc din toata inima,din tot sufletul, ma rog pentru voi si cei dragi voua,iar din partea mea aveti tot respectul si toata pretuirea.
As dori ca sa va reamintesc:
Toţi DONATORII vor primi CARTILE absolut GRATUIT !
Comenzile se pot face la tel : 0747226236 incepand cu 15 august 2018,adica ,imediat după LANSARE.
Dar si prin maill: mariatecuci61@yahoo.com si prin Facebook Maria Ghiorghiu .
Fiecare doritor,poate comanda orice volum doreste.
1.ADEVARUL DUHULUI SFANT primul volum = 28 lei.
2. ROMANIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM  vol 2= 35 lei.
3. VIATA EXTRATERESTRA volumul 3 = 15 lei.
Va multumesc Prieteni, si va astept cu toata dragostea sufleteasca si la BUCURESTI la,LANSARE! 

Sala Dalles – Foaier !



Începand cu ora 10 dimineata pana seara tarziu ,adica, 

orele 21 ,daca ni se ingaduie sa stam pana la orele 21 ! 

!  VA  ASTEPTAM  CU MULT DRAG SI CU MULTA 

IUBIRE SUFLETEASCA ÎN :

FOAIERUL  SALII  DALLES !  

Imagini pentru FOAIERUL SALII DALLES
..
Prieteni dragi ,cu lacrimi de bucurie va spun că, fara ajutorul vostru financiar si moral, fara ajutorul si sustinerea voastra sufleteasca ,aceste CARTI nu ar fi putut fi editate intr-un numar atât mare !
Va iubesc cu sufletul,va multumesc din inima si ma rog pentru voi si pentru toti cei dragi voua!
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va binecuvinteze cu Mila si cu Dragostea Sa infinita ,pentru noi Fiii Săi !
Toti DONATORII vor primi CARTILE absolut GRATUIT !
Numai ,sa sunati la telefon: 0747226236 !
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.

                                      Cu iubire si cu multa recunostinta,Maria Ghiorghiu!



Un comentariu:

  1. Asa este, Dumnezeu poate fi vazut .... de catre cine ? cand ?

    Raspuns:

    Ioan 14, 21:
    21 Cel ce are poruncile Mele si le pazeste, acela este care Ma iubeste; iar cel ce Ma iubeste pe Mine va fi iubit de Tatal Meu si-l voi iubi si Eu si Ma voi arata lui.

    ... Ma voi arata lui !!!

    RăspundețiȘtergere