vineri, 31 august 2018

ARDEALUL ESTE AL ROMÂNILOR SI - AL ROMANIEII !!!


                                              31  August 2018 ,ora 6,22 !

                                        Dragii mei,


                      .


În aceasta dimineata, m-a trezit glas care cânta asa:

                 " Tun îi Ardealul ! 
                  Bun îi Ardealul! 
              Vrem sa fim si noi fericiti !"

Prieteni dragi, noi poporul român, suntem fericiti ca ARDEALUL este al romanilor si al Romaniei.

                   Imagini pentru harta pe regiuni ardeal.
Toti Semenii nostri care au cetatenie româna,indiferent de etnia din care provine,sunt cetateni ai Romaniei.
Romania i-a adoptat pe ei, si nu invers. 
In Faţa Lui Dumnezeu, suntem toti egali,suntem toti Fii ai Săi indiferent de culoarea pielii sau de graiul pe care-l vorbim.
Toti suntem frati si surori intru HRISTOS si asa trebuie sa ramanem. Sa ne iubim unii pe altii si sa ne rugam unii pentru altii.
Eu am mai scris ,si nu de la mine,ci numai cu puterea si cu voia Duhului Sfant,ca ARDEALUL de astazi ,in timp,va fi rupt de ROMANIA.
Sunt lucruri care,sunt hotarate de Sus ,iar noi ,nu avem cum sa ne opunem.
Iata articolul:


Dumnezeu există - Mărturii.: ARDEALUL VA FI RUPT DE ROMÂNIA !

mariaghiorghiu.blogspot.com/2017/06/ardealul-va-fi-rupt-de-romania.html

18 iun. 2017 - ARDEALUL VA FI RUPT DE ROMÂNIA ! 18 Iunie 2017 ,ora 6,12 dimineata ! Dragii mei, În aceasta dimineata dragilor, m-a trezit cu glas care ...

Ardealul Romaniei va fi luat numai de ATEI .

Va fi o lupta cu ATEII, pentru ARDEALUL ROMANIEI:

Iata:

Dumnezeu există - Mărturii.: LUPTA PENTRU ARDEALUL ROMÂNIEI !

mariaghiorghiu.blogspot.com/2018/02/lupta-pentru-ardealul-romaniei.html

24 feb. 2018 - Colaboram cu Ateii ,in Lupta pentru Ardealul României!" Iar glasul ..... noutatile le pastrati pt editarea cartilor?-atunci blogul va fi mai sarac. RăspundețiȘtergere ..... CARTEA CU ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUS.


      24  Februarie 2018,ora 6,22 dimineata !

                          Image result for ARDEALUL IMAGINI

                                              Dragii mei, 

În aceasta dimineata, m-a trezit un prim glas care striga asa:

                  "Colaborăm cu Ateii ! 
           Lupta pentru ARDEAL !
Dar un alt glas spune la imperativ :

                 Lupta pentru Ardealul României! 
         Colaboram cu Ateii ,in Lupta pentru Ardealul României!"
Iar glasul accentueaza cuvantul :  
                       Ardealul  României !
Prieteni dragi,este atata tulburare in Romania zilelor noastre,incat ,nu ne-am mira daca s-ar isca discutii si in privinta ARDEALULUI ROMANIEI.
Image result for ARDEALUL IMAGINIImage result for ARDEALUL IMAGINI.
Image result for ARDEALUL IMAGINIImage result for ARDEALUL IMAGINI.

Dar noi sa traim în pace si-n bune relatii dragii mei , cu fratii nostri de etnie maghiara. Nu este vina nimanui daca Sefii de State vor mai mult decat au ,in STATUL pe care il conduc.
Pacea,buna intelegere si armonia sa fie suverana dragilor ,in relatiile cu fratii nostri indiferent de etnia lor ; iar Credinta ,Nadejdea si Dragostea fata de DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI si fata de Aproapele nostru ,sa ne fie scara catre Dumnezeu ,scara catre Calea ce duce la mantuirea sufletului nostru. Iar Ateii sa fie ocrotiti de Duhul Cel Prea Sfant care, le va arata lor ADEVARUL SĂU !
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,Amin!

                                  Cu dragoste,Maria.


P.S.


Acum 1 zi - STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.

Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.


Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:


















12 comentarii:

  1. Iredentistii si unii minoritari ,dar nu se poate fara marile puteri cu care au legaturi mai bune ca noi.O fi ceva in perioada de razboi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragnea isi cere in CEX AMNISTIA SI GRATIEREA !HALAL specie umana ca aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ascultat-o acum pe RTV pe Olguta Vasilescu de ce nu mai are bani de salarii si pensii,din cauza grupelor de munca.Raman uimit cat de mincinosi pot sa fie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23.24
      Cine a adoptat legea? De ce nu era inclusa sursa de finantare in buget?
      Asta-i eufemism in loc de "nu mai sunt bani de pensii", se spune "este nevoie de bani de pensii".
      Suntem la dezvoltarea vorbirii, cum spunem acelasi lucru in 2 registre diferite?

      Ștergere
  4. ateii sunt americanii si ne ajuta sa recuperam Ardealul?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va ca ne aratati o harta cu regiuni. Franta a fost impartita pe regiuni si cheltuielile au crescut foarte foarte mult desi se astepta o scadere. Nu e nevoie sa se umple buzunarele altora facand regiuni, sa le lasam asa cum sunt. Cat despre Ardeal, ar trebui sa privim actiunile vecinilor si vom vedea ca se incearca cu toate fortele inlaturarea acestuia. Aline

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca e hotarat de sus , ce sa mai se faca ??? Doar ca se va crea un precedent si tara asta se va imparti pe bucati . Romani nu mai sunt decat din categoria - imbuibati - , restul nu conteaza , e multimea vida, merge la abator .

    RăspundețiȘtergere
  7. ULTIMA POEZIE SCRISA IN AGONIE DE ADRIAN PAUNESCU SI TRANSMISA IN EMAIL UNUI AMIC DIN DIASPORA .

    …Noiembrie 4, 2010

    Eu recunosc ca am facut greseala
    De a slavi prea mult conducatorul
    Facandu-i ode si-ndemnand chiar sala (sa cante):
    Partidul, Ceausescu si Poporul.

    Dar nu uitati ca tot eu sunt cel care
    L-am criticat si-am insuflat dorinta
    De libertate, bunastare si schimbare
    Subtil, necenzurandu-mi constiinta.

    Am facut si mult bine-n stanga-n dreapta
    Atat cat s-a putut, fara sa-mi pese
    Periclitandu-mi starea, familia si casa
    Dar toate s-au uitat si-s fapte sterse.

    De-aceea spun ca ultima dorinta
    Sa ma iertati de v-am gresit vreodata
    Si-mi fac adanc proces de constiinta
    Caci nu e om pe lume fara pata.

    As vrea ca sa raman in mintea voastra
    Doar un poet ce si-a iubit mult tara
    Ce a descoperit si slefuit talente
    Ce-au scormonit prin inimi cu chitara.

    Trecutul mi-l asum si nu mi-e teama
    Nici nu mi-a fost, nu-mi este, n-o sa-mi fie
    Nu m-am dezis de clasa proletara
    Si am simtit ca am o datorie,

    De a starni in mintea tuturora
    Si mai ales in suflete de tineri
    Ca nu suntem o tara oarecare
    Si-avem destin maret si vom fi liberi.

    Cand noi cantam in salile-arhipline
    Si recitam pe voci de milioane
    Visam la Marea noastra Romanie
    Si va-ndemnam: Treceti batalioane!

    Un dor as mai fi-avut, dar ce pacat
    Ca n-am putut opri din cale vremea
    Sa vad autostrada prin Carpati
    Din Chisinau-Arad cu via Tebea

    Sunt unii care ma lovesc si-acuma
    Cand m-am urcat la ceruri, ce oroare!
    Cuvinte grele-arunca, nesimtire
    Si toti vor ca sa cada in picioare

    Eu va privesc de-aici de sus, cu mila
    As vrea sa fiti mai buni dar nu se poate
    Se rasuceste Stefan in morminte
    De-atata ura, pizma, nedreptate.

    Imi este jena, sila….chiar ma bucur
    Ca am plecat de-acolo, dar ma doare
    Cand vad valori, talente, caractere
    Ce-si fac familiile peste hotare.

    Ce sa va spun, romanii mei de bine
    Ce-aveti sfiala, bun simt si onoare
    Poporul nostru-i cel mai bun din lume! (Sa tineti minte)
    Nu lasati tara calcata in picioare.

    Nu plecati capul, tine-ti pieptu-n fata
    Cu fruntea sus, sa n-o coboare nimeni
    Sa va claditi cu totii alta viata
    Mesaj catre romani de pretutindeni!

    Sa iei aminte tara mea de suflet
    Ia atitudine si da raul afara
    Unde s-a dus Granarul Europei
    Banala tara-industrial-agrara.

    Sa iei aminte tara mea de glorii
    Cu patima iti spun din nefiinta
    Cladeste-ti viitorul pe trei sfinte
    Pe munca, educatie, credinta.

    In timp ce va imbarbatez de-aicea
    Din ceruri si din sfere tutelare
    Vad iarasi vorbe grele prin ziare
    Pe forumuri, pe la televizoare.

    N-am omorat pe nimeni niciodata
    Nici cand murim nu ni se mai da pace
    La toti gasiti cusururi si reprosuri
    Nu mai lasati pe nimeni sa se-mpace.

    “Nu-mi sta in caracter dar ma doboara
    Limbaju-ascuns al poeziei mele
    Ce-as mai putea face acum pentru o tara
    Cu oameni falsi si plina de lichele.”

    RăspundețiȘtergere
  8. Se simte lipsa unui partid naționalist!

    Se simte lipsa unui partid nationalist care sa apere in parlament intresul romanilor si nu pe cel personal sau pe cel al corporatiilor asa cum fac toate partidele parlamentare (mai putin organizatia terorista udmr care lucreaza la dezmembrarea Romaniei)?

    Asa cum americanii, sub umbrela Alt Right s-au mobilizat si au reusit sa-l aleaga pe Trump, ar trebui demarat si la noi un proces de unificare al partidelor si organizatiilor nationaliste (indiferent ca sunt mai la dreapta sau mai la stanga spectrului politic- nu mai e acum timp de astfel de dispute) care sa duca la prezenta in parlament si a unor senatori si deputati care sa nu fie dispusi la compromis atunci cand e vorba de interesul national si care sa faca auzit si glasul romanilor .

    Acum cand sistemul bancar si tot ce inseamna economie nationala se afla sub totalul control extern (cu larga participare a serviciilor de informatii), cand milioane de romani au ales sa-si paraseasca tara, ni se propune (postere de promovare au inceput sa apara in Bucuresti si probabil in toata tara), contrar constitutiei, primirea a sute de mii de musulmani si africani (asa cum ne informa in urma cu cativa ani un general sri)- lucru care in timp va duce la disparitia poporului roman in amalgamul care se vrea a fi UE.
    Orice tara isi poate reveni dupa o criza economica, un razboi sau o calamitate naturala , dar in urma imigratiei masive pe care o promoveaza UE nici o tara nu-si va mai reveni NICIODATA.

    RăspundețiȘtergere
  9. 19,40 asta e sigur,se va intimpla,e ceva natural dar nu stiu daca ne va scapa de metisare care este deja in UE.Poate v-om reusii totusi din doua motive;sintem prea saraci si la marginea uniunii.Tot Carpatii o sa ne salveze-craciun

    RăspundețiȘtergere
  10. Moldova Ardealul si Tara Romaneasca

    RăspundețiȘtergere
  11. Craciune tata,sa primim pe toti crestinii ortodocsi din toata lumea,dar nu toate neamurile pagane,ca íi avem pe ai nostríí. Multumesc.Introduceți comentariul dvs...

    RăspundețiȘtergere