miercuri, 15 august 2018

SICRIUL (RACLA ) CU TRUPUL ADORMIT AL MAICII DOMNULUI , A FOST RIDICAT LA CERUL SFANT !


                    Noapte de 10 -11 August 2015, ora 0,33 !

                                           Dragii mei, 

În această noapte ,în timp ce scriam aici pe Blog, ceva uimitor si minunat mi s-a  arătat.
Desi eram în faţa Monitorului ,într-o clipă nu mai eram cu sufletul în camera mea,ci eram într-o Sfântă  Biserică ,în semiîntuneric , în faţa Sfintei  Icoane a MAICII  LUI  DUMNEZEU . 
Nu mai era nimeni  în  Sfanta  Biserică, doar eu si TAINA  disparitiei Trupului Maicii Domnului cu tot cu sicriu.
Am îngenuncheat în faţa Sfintei Icoane de pe solee, iar aici ,Minune Mare mi s-a arătat mie roabei Sale.
 Auzeam dragii mei, cum din inima Pământului răsună glasuri de Îngeri care cântau Maicii Domnului. Era ceva uluitor ! Vedeam în inima Pământului  O Lumină mare, alba si orbitor de strălucitoare, care ridica din Pământ  un Sicriu, sau mai nou acum, o Raclă din argint sculptat. 
Iar în dumnezeiestile Cântări ale Îngerilor, Racla cu tot cu Trupul adormit al Prea Curatei Fecioarei Maria, era ridicat de o Lumina albă-aurie ,orbitor de stralucitoare.
Când Racla cu Trupul Maicii Lui Dumnezeu a ajuns la suprafaţa Pământului, adică în Sfânta Biserică ,la picioarele-I sfinte din Sfânta Icoana, văd prin Racla închisă pe Maica Domnului care era îmbrăcata cu veşminte roşii, întinsă pe spate de parcă ar fi dormit.                           
Norul de Lumină alb - auriu, orbitor de stralucitor, înconjurat de Sfintii Îngeri, de Cete de Îngeri care cântau neîncetat, aducand slavă si laude Maicii Lui Dumnezeu,  a zăbovit câteva clipe în faţa mea, ca să văd pe MAICA  DOMNULUI aşezata în Sicriul de argint.
Priveam la Pururea Prea Curata Fecioara Maria, ca si cum nici nu ar fi fost în Sicriu, ci în aer . Nu mai exista Sicriul, când eu priveam la MAICA  DOMNULUI cum Îşi dormea somnul cel vesnic, fiind întinsă pe spate.
Mă cutremuram cu sufletul ,iar lacrimile-mi frigeau obrajii la vederea Maicii  Domnului în Sicriu.
NORUL alb-auriu cu Sicriul  în mijlocul lui .a început a se tot înălţa ca un fum, iesind  prin Bolta Sfintei Biserici .
În trairea mea,cum stateam în genunchi  în Sfânta Biserică,dispăruseră tot ce erau ziduri si obstacole , şi privesc cum Cerul ca de noapte, în Cântările Cetelor de Îngeri şi Sfinţi, O primea pe Maica Lui Dumnezeu în el.
Când a ajuns foarte Sus, Norul alb -auriu cu Trupul Prea Sfânt şi Prea Curat al Fecioarei Maria asezat în Sicriu , a fost absorbit într-o clipă de Bolta Cerească, care s-a deschis ca o cortina în două părţi, apoi s-a închis la loc, lăsând noaptea pământească să-şi intre în drepturile ei.
Iar eu dragii mei, tresalt puternic în faţa Monitorului, de parca as fi cazut de la circa 3 m, după care, realizez pas cu pas ceea ce tocmai am trait, ceea ce tocmai mi s-a arătat cu Voia si cu Puterea Duhului Celui Prea Sfânt, si cu Dragostea infinită a Maicii Lui Dumnezeu, pentru noi fiii Săi. 
Apoi îmi iau caietul de suflet ,de sub mica mea pernuţă, si-mi notez toate asa precum mi s-a arătat de la BUNUL  DUMNEZEU si cu Dragostea Prea Curatei Fecioarei Maria. 
Iar acum dragii mei , cu toata dragostea sufleteasca împart cu voi toti, aceasta MARE  şi uimitoare TAINĂ a disparitiei Sicriului cu tot cu Trupul Maicii Domnului, a treia zi după ce a fost îngropată.
Dumnezeu a voit ca Sfantul Apostol Toma ,să nu fie la înmormântarea Maicii Domnului, si când el s-a intors a treia zi, a vrut ca s-O vada si el pe Maica  Domnului, asa cum era Ea pusă în Sicriu. 
Când a deschis Mormântul, nu mai era nici Sicriul si nici Trupul Prea Sfânt si Prea Curat al Maicii Lui Dumnezeu.

Prăznuirea Adormirii Preasfintei măritei Stăpânei...

www.oasteadomnului.ro/2014/praznuirea-adormirii...Cached
Maica Domnului i-a întâmpinat cu ... Sfântul Apostol Toma ... Toma a sosit la Ierusalim în a treia zi după înmormântarea Maicii Domnului, şi a dorit şi el ..

Nimeni ,nici în ziua de astăzi, nu cunoaste unde a fost Mormântul Maicii Domnului si nici ce s-a întâmplat cu Sicriul si cu Trupul Ei Prea Sfânt şi Prea Curat.
Dar iată fratilor, că BUNUL şi PREA  MILOSTIVUL  DUMNEZEU a voit ca eu roaba SA, să cunosc această MARE şi uimitoare TAINĂ, după care, să v-o dăruiesc vouă tuturor, ca sa fiţi încredinţaţi că  MAICA  DOMNULUI a fost luată la Cer, de către FIUL Său mult Prea Iubit,MÂNTUITORUL sufletului nostru IISUS  HRISTOS, cu tot cu Sicriul de argint, a treia zi după înmormântare. 
Să ne rugam fratilor, cu toată nădejdea şi cu toată dragostea, Prea Sfintei Născătoarei de Dumnezeu, care ne este grabnic mijlocitoare şi ajutătoare, la Prea Scump Fiul Său şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos, Căruia I se cuvine toată cinstea ,slava si Închinarea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN ! 
                                    Cu dragoste, Maria. 
  

4 comentarii:

  1. pe 28 noiembrie 2018 este canonizat sf ARSENIE BOCA-ESTE OFICIAL SI DE ASTEPTAT

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare de ce se spune trupul adormit in loc de trupul mort. Maica Domnului respira si era doar adormita si de fapt nu era moarta?.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru că dupa ce murim, defapt suntem într-o stare de adormire până revine Iisus Hristos pe pământ. Asta in situatia oamenilor obisnuiti.

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru ca trupul de carne este mort sufletul este viu iar dupa judecata se duce ca spirit la DUMNEZEU CREATOR

    RăspundețiȘtergere