joi, 26 iulie 2018

FURTUNI CUMPLITE LA SUD ,SUD -EST !


                                                26 Iulie 2018,ora 17,26 !

                                        Dragii mei,

În aceasta după amiaza ,in timp ce scriam aici pe blog,vad dragilor inspre Sud,Sud -Est ,cum Cerul de ziua  se transfomase in cateva clipe intr-un Cer de noapte, acoperit de nori apocaliptici,de nori infioratori.
Se facuse ca un zid bleumarin -negru amestecat cu praf ,inalt de sus si pana pe pamant.


Imagini pentru FURTUNI IMAGINIImagini pentru FURTUNI IMAGINI.

O furtuna cumplita incepuse parca ,din senin.

Imagine similară.

Dragii mei,ceea ce vedeam era infricosator.
Unde anume se va isca aceasta furtuna cumplita sau cand,eu nu stiu ,nu mi s-a descoperit. Dar stiu ca la un moment dat,asa se va intampla precum mi s-a aratat.
De vom avea Credinta fratilor ,si Dragoste fata de Aproapele,Dumnezeu si Maicuta Domnului ne va ocroti cu mila si cu dragostea Sa ,iar noi Îi vom darui inima si sufletul nostru ca sa le curateasca si sa ne mantuiasca.
                                   Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Urgiile lui Dumnezeu varsate pe pamant pentru pacate (libertatea democratica) si oameni tot rau fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate fie la tine. Amin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria au ajuns oamenii de nu de mai suporta intre ei edte asa multa rautate cum nu a fost niciodata.
    Muncesti nu ai treaba cu nimeni si nu esti lasat in pace te zgindara sa folosesc un cuvant mai asa nu am vazut oameni care mai ieri erau buni prieteni care vorbeau frumos si mieros acum parca nu te mai cunosc.
    Am ajuns la con luzia ca acesti oameni nu au vrut fecat s-a profite de bunul simt al altora este si s-a ajuns sa fii sclavul unora.
    Exploatarea omului fe catre om.
    Cum sa mai rabde Dumnezeu atatea rautati?
    Cu mult drag doamna Maria si tot binele din lume doresc la toti. Doamne Ajuta

    RăspundețiȘtergere
  4. 06:37, nimic nu se intelege din ce scrii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba da , an 06;37, la acestea.......cu drag D-na Maria.......se intelege perfect.

    RăspundețiȘtergere