vineri, 27 iulie 2018

DUMNEZEU FACE SCARA LA ROABA SA ,MARIA !

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.
                                                27 Iulie 2018,ora 22,45 !

                                     Dragii mei,

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog aud glas care intreaba asa:

              "Unde este Sfanta Cruce ,s-o pregatesc Lui Dumnezeu ?
Iar glas de barbat din CER ,continuă:
           Si să  faca Scara Dumnezeu ,la roaba Sa MARIA!"

                            Imagini pentru DUMNEZEU                Imagini pentru SFANTA CRUCE.

Prieteni dragi,inchipuiti-va ce am simtit cand am auzit aceste Cuvinte divine.
Dumnezeu voieste sa faca Scara, pentru mine roaba Sa.
Prieteni dragi, m-am nascut in aceasta Lume si-n aceasta Ţara Sfanta, numita Romania,ca sa pot face Voia Duhului Sfant.
Si o voi face ,chiar cu pretul vietii mele trecatoare.
Dar iata ce spune un glas, chiar acum:
                 "Vad Suflet!
                   Zborul curat !"

Dragii mei,daca Bunul Dumnezeu a facut Scara catre mine roaba Sa, si eu fac Scara catre El,catre Cerul Sfant si Maica Sfanta,cu Rugaciunile mele, cu faptele mele de suflet, cu ascultarea CUVANTULUI SĂU de la care, nu ma voi abate nicio secunda.
Cu totii ar trebui sa facem Scara catre Bunul Dumnezeu si catre Maica Sfanta, cu Rugaciuni si Post,cu fapte de milostenie fata de Aproapele nostru,cu neclintita tarie in Credinta.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,ca sa dobandim mantuirea Sufletului nostru,Amin!
                              Cu dragoste,Maria.



             


12 comentarii:

  1. Sa intelegem ca plecati,invitatia ati primit-o.
    Am glumit, toate la timpul lor,dar nu va fi in 2018.
    Aveti un loc asigurat la dreapta Tatalui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căt de fericită puteți fi!Aveți sufletul frumos şi bineplăcut TATĂLUI CERESC.Maria H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alta cu „bineplacut”! Cand o sa vorbiti limba romana fara s-o maltratati?

      Ștergere
    2. Lasa prostiile, nu te mai da rotund!
      12:25

      Ștergere
    3. Bai Sandule, nu te mai da rotund pe aici !

      Ștergere
    4. 14.41 eu ma dau dar tu chiar esti...„rotund”, pardon, BINEPLACUT! :)))

      Ștergere
    5. Tovarasul Dragomir!

      Ștergere
  3. Marioara surioara,. Maicuta . Domnului s-o urcat la cer pe o scara de matase íntinsa de lngeri. Vedete-as.,proorocita noastra iubita a romanilor.Introduceți comentariul dvs...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca e acum ci mai degrabă o încurajare pt ea,pentru ca suferă foarte des agresiuni si divinitatea vrea sa o întărească ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria ce poate fi mai frumos si mai multa ferivire de cat sa stii va Bunul Dumnezeu va iubeste doamna Maria Bunul Dumnezeu sa ajute la toata lumea sa urce pe scara la cu rugaciuni si sa fie auzite de Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului. Cu mult drag foamna Maria si multa randare si sanatate.
    DOAMNE AJUTA

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest mesaj reflecta rasplata pe care o primeste un suflet dedicat lui Dumnezeu, adica scara (urcusul) spre divinitate. Sa ne bucuram cu totii pentru Maria care si-a ales un frumos drum spre Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere