sâmbătă, 1 februarie 2014

11 OCTOMBRIE ! 11 OCTOMBRIE ! UN ANUNŢ FĂCUT CU 10 LUNI ÎNAINTE !

                        30  Ianuarie  2014 , ora 0,45 1

Stăteam în genunchi şi mă rugam ! Simţeam că , mă contopesc pur şi simplu cu Rugăciunea mea, către DOMNUL  DUMNEZUL nostru, şi către MĂICUŢA  NOASTRĂ, pururea PREA  CURATA  FECIOARA  MARIA.
Dar Rugăciunea îmi este întreruptă de UN GLAS, care răsuna peste tot în jurul  meu ,şi spunea cu hotărâre aşa :

                  " 11  OCTOMBRIE !
                     CÂND  VA  VENI  11                                                                      OCTOMBRIE......"!

Şi Glasul m-a lăsat să înţeleg, că la 11  OCTOMBRIE.....va veni ceva ,care  ne va face să ne cutremurăm , de ceea ce vom vedea şi vom trăi !
Dragii mei, nu ştiu ce va fi la 11 OCTOMBRIE , la noi în Ţară sau în altă Ţară. Dar ştiu că , aşa va fi !
11  OCTOMBRIE...nu va fi o zi ca oricare alta !
Vom trăi şi vom vedea , nu-i aşa ?
După cum vedeţi fraţilor, DARUL  LUI DUMNEZEU  REVĂRSAT  asupra mea păcătoasa, nu se opreşte. Ci  continuă să se reverse, iar eu cu toată dragostea adun CUVINTELE  SALE, şi le aştern aici, pentru ca şi voi să le vedeţi şi să credeţi în ele, căci nu sunt de la mine, ci sunt de la DUMNEZEU ! NUMAI  DE  LA  DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
                      Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu