duminică, 31 martie 2024

MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL IISUS ÎN BRATELE SALE !


                                            Dragii mei, 

În aceasta dimineata , ceva dumnezeiesc m-a trezit si vad pe MĂICUTA  DOMNULUI cu PRUNCUL IISUS în brate, în Cerul de noapte care s-a deschis, precum am trage o cortină de-o parte si de alta.
Măicuta Domnului era pe TRONUL inconjurat la circular de multe STELE aurii si foarte stralucitoare.

Image result for maica domnului pe tron
           
Image result for maica domnului pe tron..

Maica Domnului dragii mei, arăta asa ca în imaginea de mai sus, doar că, stralucirea din Cerul Sfant era orbitoare.
Maica Domnului cu Pruncutul Iisus  priveste spre mine roaba Sa, imi zambeste dumnezeiesc de frumos, in timp ce Pruncutul Iisus de pe bratul stâng, O îmbratisa cu dragoste divina cu mânuta Sa stanga.
Dragii mei, atunci cand Lumina Divina m-a trezit,am trait sentimentul divin si am  simtit in sufletul meu că, MAICA LUI DUMNEZEU cu Pruncutul Iisus pe bratul stang,au stat acolo si m-au vegheat toata noaptea,pana cand, era timpul ca sa ma trezesc.
Am multumit cu puterea gandului PREA SFINTEI NASCATOAREI de DUMNEZEU si Pruncutului Iisus Hristos ,pentru toate dar si faptul ca m-au vegheat si am avut un somn bun si linistitor.
Dragii mei, sa ne rugam MAICII Lui DUMNEZEU si PRUNCUTULUI IISUS HRISTOS, ca sa ne vegheze pe noi toti Fiii Săi, si sa ne apere de tot raul si de tot necazul, Amin!
                                     Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. Masurile gresite luate de guvern reflectate in datele de ultima ora arata ca in luna Ianuarie 2024 au fost desfintate 9500 de INMuri
    Sa vedem cite vor schimba tara de functionare pentru conditii mai bune-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vali Manole cintaret Lautar De la Clejani ajuns in filmele americane cu Taraful Haiducilor de la Clejani va cinta la Dumnezeu murind la 82 de ani
    Apropo asazisa Regina a Intunericului din Bucuresti specializata in cosmetizarea mortilor vrea sa introduca in Romania metoda anmericana a incinerarii decedatilor in un tub cu apa alcalina -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Padure la Novaci din Gorj arde de la gratarele nestinse cu multe focare si intensificarea de vint, cam devreme arata si ele o seceta pedologica la sfirsit de iarna.

    Apropo Seismologiide la inst seismologic cu senzori au analizat cele 40 mii cutremure din Gorj de anul trecut au ajuns la Concluzia ca nu au fost provocate ci naturale transmise de cele din Turcia venite
    Eu as adauga si influenta fazelor Lunii pline-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. D-na Maria, ați mai primit mesaj în legătură cu prunca 7 ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am primit niciun Mesaj Nou in legatura cu Prunca Sapte! Nu stiu in care JOIA Mare va veni pe lume. Asteptam!

      Ștergere
    2. Nu am primit niciun Mesaj Nou in legatura cu Prunca Sapte! Nu stiu in care JOIA Mare va veni pe lume. Asteptam!

      Ștergere
    3. Mulțumesc mult pt. răspuns dna Maria !❤️

      Ștergere
  5. Tarile occidentale spun ca e legal ca o tara sau mai multe din Nato sa intre in Ucraina si sa lupte cu ea contra Rusiei fara a implica alianta , ca de exemplu Franta
    Dar in cazul in care Rusia ar ataca direct teritoriul Frantei ceilalti membru Nato ar actiona automat in baza articolului 5 al tratatul ii Nato sa apere tarile ,respective respective Franta-craciun.

    RăspundețiȘtergere