luni, 18 martie 2024

MARE MINUNE !VENIREA LUI IISUS HRISTOS! ASA SE VA NUMI VOLUMUL 6 AL CARTII -ADEVARUL DUHULUI SFANT!

 

.
18 Martie 2024, ora 6,09 !

Dragii mei, 

Iata o Minune ce s-a petrecut dimineata.
Eu deja scriu la volumul 6 si 7 al Cartilor, pe care mi le doresc sa le scot anul viitor.
Si ca intotdeauna, scriu numai cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant.
Astazi dimineata, ma trezeste un glas care spune ceva minunat de frumos, dumnezeiesc.
Glasul spunea asa:
 "Venirea Lui Iisus Hristos !"
Moment in care  vad doua maini care a deschis Cartea Adevarului Duhului Sfant-Venirea Lui Iisus Hristos.
Era aceeasi Carte, precum cele de mai sus, doar ca avea ca subtitlu,VENIREA LUI IISUS HRISTOS! 
Asa arata cartea pe care nici nu am scris-o, acum scriu la ea si as fi foarte fericita sa o pot scoate pana anul viitor de Pasti,dar si volumul 7 cu Viata Extraterestra.

                                "ADEVARUL DUHULUI SFANT

                                    Venirea Lui Iisus Hristos !"

Iata dragilor, ce Mari si Uimitoare Minuni ne asteapta pe toti.

De acolo de Sus din Ceruri, au ales si o fotografie de-a mea, pe care sa o punem pe coperta spate.

Aceasta era fotografia:

.
Prieteni dragi, nici nu va pot spune ce am simtit si simt in inima si-n sufletul meu, ca Bunul Dumnezeu a ales inca de pe acum Titlul Cartii viitoare si chiar fotografia pe care sa o pun pe Carte.
Sunt tare fericita ca pot scrie CUVANTUL LUI DUMNEZEU ,si sunt foarte fericita ca sunteti Prietenii mei si frati si surori intru Hristos si cititi cu dragoste toate cate eu scriu din Graiul Duhului Sfant si al Maicutei Domnului ! 
Venirea Mantuitorului Hristos este foarte aproape, si-L vom putea imbratisa,Ii vom putea saruta picioarele Sale prea sfinte si prea curate.
Sa credem cu toata fiinta noastra ,căci asa va fi, precum am scris si scriu de ani de zile de la Duhul Sfant.
A inceput Sfantul Post al Patimirilor Domnului nostru IISUS HRISTOS,si sa-ncercam ca sa fim mai buni dragilor, sa fim mai tari in Credinta, sa fim milostivi si iubitori.Sa ne impacam cu toti cei care ne-au suparat sau i-am suparat.
Cu dragoste,Maria.
P.S.

P.S.
Sa nu uitam dragii mei, nici anul acesta pe cei care asteapta cu multa iubire si cu multa dragoste "Iepurasul", indiferent ca sunt copii,oameni neputinciosi sau batrani.
Iata ce am realizat impreuna, de Sfintele Pasti 2023 :
.
                                                            Cu mult drag, Maria.

2 comentarii:

  1. Maria tu cinci ce frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta Măicuța Domnului doamna Maria.
    Va pup și vă îmbrățișez cu mult drag
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc 🤭🙏

    RăspundețiȘtergere