marți, 26 martie 2024

MOPSIE ! UN CUVANT DE TINUT MINTE !

.

                                                "Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                           .

25 Martie 2024, ora 6,44 !

Dragii mei,

In aceasta dimineata, m-a trezit un glas care spunea cu fermitate asa:

"De tinut minte ! 

 Mopsie !"

Clipa in care, mi se arata intr-o lumina alba, o fraza scrisa in limba romana.

Fraza care incepea asa: Mopsie.Dupa care urmau circa 4 -5 randuri scrise, dar o forta nevazuta acopera randurile si-mi lasa doar un singur cuvant, si graieste asa:

"De tinut minte ! 

 Mopsie !"

Apoi, totul a disparut.

Dragii mei, eu nu stiu cu exactitate ce inseamna acest cuvant sau in ce context va aparea, de ne-a spus glasul ca sa-l tinem minte.

Dar stiu ca la un moment dat, vom auzi de acest cuvant.Deci, sa-l tinem minte.

Cu dragoste, Maria.        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu