duminică, 10 martie 2024

x RUGACIUNEA DE DUMINICA !


             .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !            

De vreme ce ziua Duminicii îmi aduce aminte de Atotputernicia Ta, Stăpâne, cu care ai zidit lumea și ai răscumpărat pe om, pentru aceasta iubitorule de oameni, Doamne, mă închin Ție și-Ți mulțumesc foarte pentru darurile cele mari, ce ai făcut la toate zidirile Tale. Cu adevărat se bucură și se veselește inima mea, când stau și cuget, că numai Tu singur ești Dumnezeu, sfânt, înțelept, milostiv, purtător de grijă, bun, puternic, necuprins, și în scurte cuvinte, vreo bunătate și vreo mărire nu-Ți lipsește. Mă bucur încă, că Tu ești un Dumnezeu în trei Fețe: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. Să se tulbure, Domnul meu, toți cei ce se închină la alți dumnezei: că nu este alt Dumnezeu afară de Tine.

Pentru aceasta fă să sporească creștinii la fieștece mărire și bunătate, de vreme ce ei numai pe Tine Te cunosc Dumnezeu adevărat și Te mărturisesc și Ți se închină și-Ți slujesc pururea cu toată inima și cu toată puterea.O, Părinte Sfinte, miluiește-mă! O, binecuvântate Fiule al lui Dumnezeu, mântuiește-ne de iad! O, Duhule Sfinte, dă-ne nouă darul Tău și acoperământul Tău! Așa, Doamne și Ziditorul meu, ascultă rugăciunile și cererile sufletului meu cel păcătos și dă-mi mie, smeritului și nevrednicului, darul Tău, ca să cinstesc astăzi această Duminică după porunca Ta și după porunca Bisericii Tale și Maicii noastre.Dăruiește-mi pocăință adevărată, pentru ca să-mi plâng păcatele ce am făcut împotriva împărăției Tale și împotriva sufletului meu și a vecinului meu. Te rog, mult milostive Doamne, să uiți de astăzi înainte greșelile mele cele multe. După mulțimea milelor Tale, mulțumesc din toată inima mea pentru atâtea bunătăți, ce-mi trimiți în toate zilele, și mai vârtos pentru înnoirea sufletului meu, pentru răbdarea Ta cea mare, că nu m-ai pedepsit după mulțimea păcatelor mele, ci mă îngăduiești și-mi aștepți pocăința, ca un iertător bun și milostiv. Și încă mă rog, Doamne Iisuse Hristoase, să-mi dai dar să petrec bine și creștinește întru această săptămână fără de a-Ți greși, cu gândul, cu voința, cu cuvântul, cu fapta, întru mărirea și cinstea buneivestiri a Sfintei Maicii Tale și a învierii Tale celei de a treia zi și a venirii Duhului Tău celui Sfânt asupra Apostolilor.Deosebi încă mă rog întru această rugăciune a mea, pentru tot sufletul creștinesc cel scârbit și dosădit, ca să se învrednicească milei și ajutorului Tău; încă și pentru sfintele Tale patimi și moartea Ta cea mărită, dă dumereală păcătoșilor, ca să se cunoască pe sine și să se căiască de păcatele lor, să se îndrepteze cu mărturisire, să urască păcatele lor și să se lase de ele; și să se afle gata și cuminecați, cu inima curată, în ceasul morții lor; și-i învrednicește pe toți, și pe cei vii și pe cei morți veșnicei Tale împărății; răscumpără-i pe ei și pe noi cu preasfânt Sângele Tău; înviază-ne cu învierea Ta; suie-ne la cer cu înălțarea Ta, pentru ca să te mărim în vecii vecilor. Amin.

                                          PSALMUL 50,asa cum este corect Sus in Ceruri,asa precum mi-a descoperit mie DUHUL CEL PREA SFANT:

1. Miluiește-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta

2. Și după mulțimea îndurărilor Tale, șterge fărădelegea mea.
3. Mai vârtos mă spală de fărădelegea mea și de păcatul meu mă curățește.
4. Că fărădelegea mea eu o cunosc și păcatul meu înaintea mea este pururea.
5. Ție unuia am greșit și rău înaintea Ta am făcut, așa încât drept ești Tu întru cuvintele Tale și biruitor când vei judeca Tu.
6. Că iată întru fărădelegi m-am zămislit și în păcate m-a nascut maica mea.
7. Că iată adevarul ai iubit; cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.
8. Stropi-mă-vei cu isop și mă voi curăți; spăla-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi.
9. Auzului meu vei da bucurie și veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
10. Întoarce fața Ta de la păcatele mele și toate fărădelegile mele șterge-le.
11. Inimă curată zidește întru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele.
12. Nu mă lepăda de la fața Ta și Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine.
13. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale și cu duh stăpânitor mâ întărește.
14. Învăța-voi pe cei fără de lege căile Tale și cei necredincioși la Tine se vor întoarce.
15. Izbăvește-mă de vărsarea de sânge, Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
16. Doamne, buzele mele vei deschide și gura mea va vesti lauda Ta.
17. Ca de ai fi voit jertfă, ți-aș fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
18. Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit; inima înfrântă și smerită Dumnezeu nu o va urgisi.
19. Fă bine, Doamne, întru bună voirea Ta, Sionului, și să se zidească zidurile Ierusalimului.

 20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe Altarul Tău prea sfânt ,Jertfă prea curată !”

 Crezul,CORECT:

Cred intr-unul Dumnezeu Tatal atottiitorul, facatorul cerului si al pamantului, vazutelor tuturor si al nevazutelor.

Si intr-unul Domn Iisus Christos, Fiul lui Dumnezeu, unul nascut, care din Tatal s-a nascut inainte de toti vecii; lumina din lumina, Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, nascut iar nu facut; cel de o fiinta cu Tatal prin care toate s-au facut;

Carele pentru noi oamenii si pentru a noastra mantuire s-a pogorat din cer si s-a intrupat din Duhul Sfant si din Maria Fecioara si s-a facut om;

Si S-a rastignit pentru noi in zilele lui Pontiu Pilat, a patimit si s-a ingropat;

Si a inviat a treia zi, dupa Scripturi;

Si S-a suit in ceruri si sade de-a dreapta Tatalui.

Si iarasi va sa vina cu marire sa judece viii si mortii, a carui imparatie nu va avea sfarsit.

8. Si intru Duhul Sfant,cel de o fiinta cu Tatal si de Viata Binefacator!

Si intr-una, sfanta, soborniceasca si apostoleasca Biserica.

10 Marturisesc un botez pentru iertarea pacatelor.

11 Astept invierea mortilor.

12 Si viata veacului ce va sa vie.

            TATAL NOSTRU corect, asa cum se rosteste Sus in Ceruri, 

               În Numele Tatalui,si-al Fiului,
               si-al Sfantului Duh,Amin!  
              
              Tatal nostru
              Care esti în Ceruri,
              Prea Sfant este Numele Tau,
              Vie este Împărătia Ta,
              Faca-se voia Ta,
              Precum în Cer,
              Asa si pe pământ.
              Pâinea noastra,
              Cea spre Fiinţă,
              Dă-ne-o noua astazi,
              Şi ne iartă noua gresalele noastre,
             Precum si noi iertam gresitilor nostri.
             Şi nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispita,
             Ci ne izbaveste, de cel rău ! Amin!

                               Cu dragoste,Maria

25 de comentarii:

  1. Evreii din Israel Proteste violente pentru demisia lui Netanyahu.
    Erdogan presedintele Turciei spune ca Israelul este un stat terorist
    Palestinienii din Gaza in deshidratare din lipsa de apa si alimente cind cele parasutate au cazut si omorit un om pe linga cei omoriti de Israel
    Sua spune ca va consturi linga tarm un port artificial pentru a creste numarul ajutoarelor alimentare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ierusalimul va dispărea și Romania se va ridica ,ce este scris așa se va întâmpla ,divinitatea ne face egali pe toți pe pământ.

      Ștergere
  2. Basescu spune ca la Congresul PPE de la Bucuresti I-a dat de inteles lui Iohannis ca nu va ajunge la Ue ,
    Ursula Colonialista urindu-I succes la Nato, poate ca Tinta fixa-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Profesorul Dungaciu spune ca Trump ca si Borel ministru de externe al Ue recunoaste ca epoca suprematiei Occidentului s-a terminat ei recunoscind ca urmeaza o Noua Ordine Mondiala -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot Dungaciu-proeuropenismul in republica Moldova a scazut de la 62 la 54 procente si ca urmare a apropierea Frontului si propagandei Rusiei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sua a mintit Romania
    pentru instalarea interceptorului Devedelu doar pentru interceptor rachete la 500 km conventional.
    Ea poate si a facut probe pe acelasi sistem de interceptor cu cap rotund si incarcatura nucleara Tomouhak pina la 1500 km de aceia Rusia a spus ca Devedelu e pe lista legi time de tintele de lovit si anihilat bine inteles tot cu… Rachete Nucleare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Papa Francisc indeamna Ucraina sa aiba curajul sa negociere pacea cu Rusia-craciun

    RăspundețiȘtergere
  7. S-a unflattering fasolea in Ludovic Orban care spune
    -Ciolacu a facut act de inalta Tradarea prin declaratiilr facute s-a cimportat
    ca avocation al GR Rosia Montana aflata in proces cu Romania
    Ca si stabilirea prin Ordonanta de urgenta cu trei luni inaintea a alegerilor care nu poate fi atacata decit de Avocatil Poporului cit si Comasarea Alegerilor desi stia ca e stabilit ca ne Condtitutional
    Motiv pentru care voi da in judecata pentru acte stabilit e ca neConstitutionale-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si Tomac de la PMP acuza Psd de
    -atac la democratie pentru ca au fost scosi din biroul Electoral Centrale in afara joculuii Democratic ca in Dictatura Lucasenco motiv pentru care vom sesiza forurile Europene-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Harman -Imaginatil pe Iohannis presedinte care aplica politici externe impotriva Romaniei , om cinic care vrea Puterea numai pentru el care nu munceste cum ar munci 20 ore pe zi la Nato unde se vrea si ar aparea o excaladare cu Rusia-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Televiziunea Rusiei a inceput azi bulletin ul Meteo-E vreme frumoasa astazi tocmai buna de un atac nuclear asupra Nato-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tilvar ministrul Apararii raspuns la agresivitatea Rusiei
    -avem 80 mii angajati in aparare plus rezervisti si 2 la suta allocati pentru aparare , avem Devedelu si baza militara la Kogalniceanu nu se pune problema armatei obligatorie ci al serviciului cu Voluntari de pregatire cu indemnizatie si dupa. Vor mai veni militari din Italia , Spania si Slovenia.
    Pregatirea munitiei e in serviciul economiei
    Avem o relative speciala cu R Moldova pe intrarea in Ue cu elements de sprijinire-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  12. Polonia sustine pe Macron in atitudine a lui cu Rusia care trebue sa se teama de noi,ea sustine ca trupe Nato sint deja in Ucraina-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  13. MESAJUL SĂPTĂMÂNAL AL SFÂNTULUI IOSIF TRANSMIS ÎN CENTRUL MARIAN DIN
    AURORA, PAYSANDU, URUGUAY, CĂTRE SORA VIZIONARĂ LUCÍA DE JESÚS. 1 Martie 2024
    Călătoria din Postul Mare, copii, este un drum de transformare, în care conștiința este invitată să călătorească prin deșertul interiorității sale, în care nu va găsi decât singurătatea față de ea însăși.

    În deșertul interior, veți fi puși la încercare de aspectele voastre și de aspectele dușmanului, care, cu viclenia sa, va căuta să vă zăpăcească pentru ca voi să vă pierdeți credința și decizia fermă de a vă preda viața.

    Marile chei pentru a traversa acest deșert interior sunt tăcerea, umilința, răbdarea și, mai presus de toate, copii, capacitatea de a fi transparenți cu voi înșivă, capacitatea de a privi direct la propriile abisuri interioare și de a vă încrede totuși în Mâna care vă călăuzește și vă cheamă să depășiți condiția umană.

    Calea Postului Mare este un drum plin de provocări, pe care sufletele sunt purificate și credința este uneori zdruncinată, pentru ca apoi să fie întărită de un contact direct cu Creatorul. Pe calea Postului Mare, adversarul îți arată și îți prezintă ispitele lumii și cuceririle ei aparente, pentru a te face să simți că triumfurile în lumea materială și faptul de a fi o persoană "bună" valorează mai mult decât să mergi plin de mizerie pe un drum al luptei și al suferinței veșnice.

    Aspectele voastre umane și mizeriile voastre în purificare vă vor face să simțiți că nu sunteți demni de a trăi Promisiunea Divină și că Harul lui Dumnezeu nu este suficient în viața voastră pentru a putea continua să mergeți. Dar astăzi vă spun: mergeți mai departe! Continuați să pășiți prin acest deșert arid, lăsând ca fiecare pas de pe drum să vă dezbrace de lume și să vă umple de Dumnezeu.

    Continuați să mergeți fără să vreți să vedeți rezultatele, ci doar având încredere că Lucrarea Celui Preaînalt se va desfășura în viețile voastre dincolo de ceea ce puteți vedea, percepe sau simți. Faceți cunoștință cu potențialul credinței care crește chiar și în întuneric, pentru că drumul Postului Mare, copii, este un drum al transformării.

    Calea Postului Mare este o cale a puterii, dar nu văzând o putere consolidată, pentru că ea va fi dezvăluită doar pe Cruce. Postul Mare este timpul pentru a construi în voi acea tărie, care, în mod paradoxal, se construiește atunci când vă lăsați să vă rupeți în mii de bucăți și să fiți reconstruiți de Dumnezeu.

    Tăria din Postul Mare nu este o tărie umană, ci mai degrabă o Tărie Divină care se dezvăluie prin fragilitatea umană, pentru că numai atunci când aspectele umane cedează locul Aspectelor Superioare ale lui Dumnezeu veți fi capabili să percepeți scopul fiecărei încercări și suferințe.

    Tăria credinței din Postul Mare s-a revelat în Iubirea extremă și transcendentă a Crucii, precum și în puterea Învierii lui Hristos, după ce S-a lăsat să moară, cu o moarte care L-a făcut să se rupă în mii de bucăți, exprimată în Trupul Său biciuit, în Sângele Său vărsat și în Sufletul Său sfărâmat; a fost atunci, când, la învierea a ceea ce părea imposibil de redobândit viața, fragilitatea umană a dezvăluit Tăria Divină. Este ceea ce se generează pe calea Postului Mare.

    Așadar, mergeți și faceți fiecare pas cu inima smerită și pregătită.

    Permiteți ca transformarea să aibă loc, ca vasul să se spargă și ca Olarul Divin să îl reconstruiască, astfel încât să își dezvăluie potențialul creativ prin noul său vas.

    Aveți binecuvântarea Mea pentru aceasta.

    Tatăl și prietenul vostru,

    Sfântul Iosif cel Cast

    RăspundețiȘtergere
  14. Guse-Statul Paralel s-a jucat si cu Aurului cu Marea Batalia intre Mosadul Israelian si CIA sorosista americana
    Risc am o incapacitate de plati a facturi lor iar conjuctura ne-a favorizat ca nu sintem noi asa buni , Probabil vom incepe noi exploatarea Aurului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  15. Tot Guse-In interiorul Ue sintem pe locul 3 la resurse ca metale Rare ca la Rosia Montana si in Nato in rapport cu tarile Brix cea ce nu e de neglijat-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  16. Crin Antonescu -In report cu Ponta cred ca Iohannis a fost mai bun,?eu nu sint un proSuveranist ci proamerican si nu sint de acord ca Cineva sa dea ordine presedintelui-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  17. A totul Zamfirescu-
    -Criminal de razboi cel care profita si trage folosesc din razboi
    Presedinte si actuali sint Tradatori si recandideaza crezindu-ne prosti, dar romanii numai fac ca sint prosti-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  18. Concluzia ar fi ca

    Romania pierduse Aurului de la Rosia Montana in fata unei mafii a Castei Evreiesti interne si externe din Israel ca evreul Stainman si evreul american Soros

    Ca si celelalte rezerve de hidrocarburi pierduti tot din cauza Tradatorilordin Casta Evreiasca care stapineste si joaca calcind peste interesele Romaniei de 34 de ani-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  19. Actorul Zamfirescu
    -Toti sint vinovati care au condus ,?tratati ca vitele la taiere
    Ma bucur ca sint batrin si mai am putin si scap
    Votati oameni noi chiar necunoscuti ca or fi mai buni ca cei ce au fost
    Cit o sa mai tacem salariile mai mai dar si preturile
    Ce se construeste nu e pentru romani pe care I-I depopuleaza sa vina altii, ca romanii nu se mai intoarce din strainatate .
    Sintem Vite la taiere in drum spre Abator, in punctul asta suntem-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tot Zamfirescu
    -Ceausescu ca si astia si-au iubit tara nu poporul,
    pe care l-au adus in Metastaza-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  21. Harman -Numai distrugerea prin minciuna a occidentului si Rusiei ne scapa de ingimfati ca Iohannis-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  22. Hartman -Noi sintem in spitalul de Nebuni daca poate sa creasca Iohannis ca poate sa fie Secretarul general NATO-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  23. Preturile-inflatia cresc in Romania cu 7 procente maxim in Europa dar la maxim in Europa conform Eurostar arata ca romanii cu cele mai mici salarii in Ue cheltuelile insa maxim de 23,7 pentru mincare-alimente si 18,9 procente pentru taxe
    O professors vindea in strada florile pentru alimente sa traiasca
    Nu ca Iohannis traficantul cleptocrat de copii si functiile cu n case -craciun.

    RăspundețiȘtergere