joi, 14 martie 2024

VINE IISUS HRISTOS ! VINE IISUS HRISTOS !


                                                      Dragii mei, 

În aceasta după amiază, incercam sa ma odihnesc puţin, când ,aud glasuri multe care strigau în cor aşa :


                      "Vine Iisus Hristos!
                   Vine Iisus Hristos!
                  Iisus Hristos arde ca lumina ochilor!
                 Iisus Hristos arde ca lumina ochilor!"


                                                   
Image result for IISUS HRISTOS VENIREA..
Aşa strigau glasurile fericite si uimite.
Sa-L asteptam fratilor, si sa fim pregatiti sufleteste si trupeste pentru VENIREA Sa pe Pămant romanesc, deoarece ,ROMANIA este Viitorul al Doilea Ierusalim.



Image result for IISUS HRISTOS VENIREA..


Scriu dragilor, zi si noapte aici pe Blog toate noutatile din fiecare zi si noapte.
Mi-i dor de BUNUL DUMNEZEU ,mi-i dor de IISUS HRISTOS si de DUHUL CEL PREA SFÂNT, mi-i dor de MĂICUTA  DOMNULUI .
Abia astept VENIREA Sa, si ma rog cu inima si cu sufletu, ca toti SEMENII nostri sa astepte VENIREA Lui IISUS HRISTOS,cu bucurie,cu smerenie si cu infinita dragoste.
Mă rog zi si noapte si-mi tot spun ca ,daca IISUS HRISTOS ar veni acum pe Pămant,oamenii L-ar rastigni iar. 
Nu ar crede in MINUNILE Sale, nu ar crede nici astazi că EL este FIUL Lui DUMNEZEU si- al Prea Curatei Fecioare MARIA.
Sa chemam dragilor, în fiecare clipă pe iubitul nostru MÂNTUITOR si pe Maicuta Domnului, si fara nicio indoiala ca vor veni in ajutorul nostru.
Dragilor, Venirea Mantuitorului Iisus Hristos este foarte aproape.
Sa-I daruim inima noastra,sufletul nostru,si să -mplinim PORUNCILE Sale cu dragoste si din dragoste.
Este SFANTUL POST al PĂTIMIRILOR DOMNULUI, si este bine pentru suflet,ca sa ne spovedim la PREOT ,după care, să primim Sfanta si dumnezeiasca Împărtasanie cu Prea Scump si Prea Sfant Trup si Sangele Domnului.
De vom face asa, fara nicio indoiala, vom dobandi un loc în ÎMPĂRĂTIA Lui DUMNEZEU, sub ocrotirea divina a PREA CURATEI  FECIOARE MARIA,Căruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea ,AMIN.
                                       Cu dragoste,Maria.
P.S.
Sa nu uitam dragii mei, nici anul acesta pe cei care asteapta cu multa iubire si cu multa dragoste "Iepurasul", indiferent ca sunt copii,oameni neputinciosi sau batrani.
Iata ce am realizat impreuna, de Sfintele Pasti 2023 :
.
                                                            Cu mult drag, Maria.

7 comentarii: