duminică, 17 martie 2024

TE IUBESC DOAMNE SI TE SCRIU CINSTIT !




                                                     Dragii mei, 

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas puternic care ne graieste asa:
"Duceti-va să ascultam Evanghelia Dreptatii !
Veniti să ne inchinam Inchinarii !
 Închinarii Lui Hristos!
 Pre Adaptul,pre Adaptul!
Se spune ca, Pocainta este cea mai mare Virtute a omului!"

După ce mi-am notat toate in caietul meu de suflet, imi aud propriul meu glas ,dar nu cel firesc,ci glasul sufletului meu.
Fara sa deschid gura mea, glasul sufletului meu spune asa:
            "Te iubesc si Te slavesc Doamne!
             Te cinstesc si Te laud !

Iar in clipa urmatoare dragii mei, aud glas din Cer care ma completeaza asa:
             Şi Te scriu cinstit !
           Sa schimbam Lumea după Vremi!
          Salta acum si Te bucura Sioane ,că doar sunt Libertatea...!"

  Dragii mei,oare mai exista loc de indoiala in toate cate eu scriu?Intotdeauna L-am scris cinstit pe Mantuitorul IISUS HRISTOS si pe Maica Prea Curata Fecioara Maria.
Nu am adaugat nimic de la mine si nici nu am trunchiat MESAJELE DIVINE.
Sunt mai bine de 25 de ani,de cand traiesc aceste MINUNI si le scriu zi si noapte.
Si acest minunat lucru il voi face cat timp voi trai pe acest pămant.
Sa ne inchinam Imparatului Hristos dragilor, sa ne inchinam Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu si sa nu lasam niciodata indoiala ca sa ne copleseasca.
                          Cu dragoste,Maria.
P.S.
Sa nu uitam dragii mei, nici anul acesta pe cei care asteapta cu multa iubire si cu multa dragoste "Iepurasul", indiferent ca sunt copii,oameni neputinciosi sau batrani.
Iata ce am realizat impreuna, de Sfintele Pasti 2023 :
.
                                                            Cu mult drag, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu