marți, 12 martie 2024

ADEVARUL DUHULUI SFANT - VANZARE CARTI !CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT SUNT GATA! 155 LEI TOATE CEL 5 VOLUME SAU FIECARE CU PRETUL SEPARAT !

                                .

Dragii mei, 
Dorinta noastra ni s-a implinit!
Noile volume ale Adevarului Duhului Sfant au aparut.
Le puteti comanda la numarul de telefon la care raspund doar eu personal:
0747226236, sau pe site-ul: https://adevarulduhuluisfant.ro/



.

Au aparut noile volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!
Cine le doreste ma poate suna la 0747226236 sau poate lasa o comanda pe Site-ul https://adevarulduhuluisfant.ro/🙏♥
35 Lei pentru fiecare volum din (vol 1, 2 si 4), iar cate 25 lei de fiecare volum din Viata Extraterestra(vol 3 si 5) .
Va astept cu mare drag Comenzile voastre!
Puteti depune contravaloarea Cartilor si in contul:

RAIFFEISEN BANK    Maria Ghiorghiu ,

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307.       

.
Volumul 1 = 35 lei,
Volumul 2 = 35 lei
Volumul 3 =25 lei
Volumul 4 = 35 lei
Volumul 5 =25 lei !
Dar va rog sa ma sunati mai inainte de a depune contravaloarea cartilor Adevarul Duhului Sfant sau pentru Pomelnice la Sfantul Altar.
Tel.personal la care doar eu raspund: 0747226236 !

P.S.
                                               Dragii mei,

În aceasta după amiază ,în timp ce raspundeam aici pe blog la Comentariile referitoare la copertile Cărtii ADEVARUL  DUHULUI SFÂNT, mă întrebam în sinea mea,cum pot exista oameni care sa graiasca urat impotriva Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului cu Sfintii Sai?
Cum nu au frica ca sa deschida gura lor, si sa jigneasca sa huleasca tot ce est sfant si chiar Cartile Adevarului Duhului Sfant?

                   .

Când, deodată, aud glas care spune asa : 
                 ” Da ! Asa este ! 
               În această Carte,este Graiul Lui Dumnezeu.
                Graiul Lui Dumnezeu se afla in  toate Cartile Adevarului Duhului Sfant!”  

Și aveam in fața mea, exact aceste Coperti ale Cărtilor ADEVARULUI  DUHULUI SFÂNT.
Tocmai primisem confirmarea, daca mai era nevoie,  dragii mei . 

                                       Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. În cărțile Duhului Sfânt sunt mesaje scrise numai în cărți,nu au fost scrise și pe acest blog.
    Cine a citit cărțile au aflat multe informații de la Duhul Sfânt.

    RăspundețiȘtergere