luni, 11 martie 2024

A VENIT ZIUA JUDECATII , A DREPTATII CELEI MARI !

 

.

                                                                     10 Martie 2024, ora 6,11 !

                                                                  Dragii mei, 

In aceasta dimineata, m-a trezit un glas divin care striga pur si simplu asa:

                                           "A venit Ziua Judecatii !

                                A venit Ziua Dreptatii ! 

Dar un alt glas intervine, si corecteaza parca si spune asa:

                                              A Dreptatii cea mare (celei mari )!"

Prieteni dragi, cu siguranta, unii dintre carcotasi, vor intreba unde este acordul gramatical.

La Dumnezeu nu este acord gramatical lumesc, ci totul este divin, totul este al Duhului Sfant.

Din acest motiv, am scris in paranteza,de la mine putere, cu acord gramatical.

Am explicat aceastaq ,numai pentru cei care citesc Blogul Dumezeu Exista-Marturii si urmaresc greselile de ortografie, ceea ce nu ar trebui sa faca niciodata.

Eu aici, noi impreuna, nu dezbatem Gramatica Limbii romane, ci aducem Dovezi de Existenta a Lui Dumnezeu si a Maicutei Domnului cu Sfintii Sai.

Iar acest Lucru minunat, este indeajuns si bineplacut Lui Dumnezeu si Maicutei Domnului ,mai ales ca, sunteti pe zi ce trece tot mai multi care cititi si iubiti acest Blog al Lui Dumnezeu, si va multumesc din toata inima.

Dar ,sa revenim la Mesajul Divin.

Dragii mei, suntem tot mai aproape de Venirea Mantuitorului nostru IISUS HRISTOS in ROMANIA Sa , Romania Adevarului Duhului Sfant.

Aici, JUDECATORUL Lumii intregi,va face Judecata Cea Dreapta, Judecata Cea mare si adevarata, Judecata Imparatului Ceresc.

Sa nu va ganditi ca aceasta se va intampla peste foarte multi ani, deoarece, nu va fi asa.

Si noi in trup, vom fi in Fața Mântuitorului Iisus Hristos si vom fi judecati cu Judecata Cea Mare si Dreapta .

Suntem deja dragilor, in Postul Sfintelor Pasti, a Sfintelor Patimiri a Mantuitorului Iisus Hristos.Din aceasta saptamana,cine poate posti de la alimente,nu ami consuma carne.

Iar de Duminica 17 Martie 2024, a Izgonirii lui Adam din Rai,lăsăm Sec si de la lactate.

Dragilor, cine poate sa posteasca de la alimente, este minunat si pentru trup si pentru suflet.

Cine nu poate si nu-i permite sanatatea, sa posteasca numai de la a nu mai arunca cu vorbe grele si jignitoare asupra Aproapelui său, sa fie bun si milostiv,sa nu urasca pe nimeni, si fara nicio indoiala,Parintele Duhovnic îi va împărtăși cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos.

Dragii mei, Iisus Hristos Mantuitorul nostru Prea Iubit, statea pe un Tron Imparatesc si stralucea mai tare decat Soarele de pe Cer.

Sa avem Credinta dragilor si sa credem cu toata fiinta noastra in Dumnezeu Tatal, in Dumnezeu Fiul, in Duhul Cel Prea Sfant si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Săi,Cărora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.

                                                   Cu dragoste,Maria.

15 comentarii:

  1. Asta cam inseamna ca vor veni inainte toate cele prevazute si in special Razboiul Mondial de neevitat dupa cum se desfasoara evenimentele ,care par a se precipita desi cei din lumea spirituala incearca sa le reduca inclusiv prin mesaje
    Dar oamenii sint incapatinati-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt Ziua Judecatii pentru unii oameni ar fi putut sa fi chiar Inceput deja dupa rolul jucat de acesti oameni pe Marea scena de pe Pamintul material si sa fie retrasii de pe Pamint
    Unul cite unul ,sau cum ar spune o traducere automata
    - One by one-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sute de milioane de Dolari date prin societatea Deschisa a lui Soros pentru manipulare Romanilor si a bursei de muls bani din Toronto-Canada ,in Afacerea Rosia Montana prin ONGuri asazise romanesti inclusiv prin burse de studii ale lui Soros de la Budapesta ca renumitul Protestatar Craciun fost bursier sorosist la Budapesta de acum 11 ani ,inclusiv serviciile secrete ale Hun-gariei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nucleara din Dosarul Rosia Montana ar spune ca introducerea ei ca sit UNESCO folosita de firma Canadiana in litigiu ca argument impotriva Romaniei contrar cererii avocatilor Romaniei , si facuta in ultima zi de mandat, de Ciolos premier USR al Romaniei impus de evreul Iohannis-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Valuri de laude ale”extremistului” Suveranist cu ghilimelele de rigoare ,Trump la vizita in Sua a Suveranistului Viktor Orban al Hun-gariei
    Ambii mari constructori de garduri la granite-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Actiunile ale Rosia MontanaGR au cazut total cu aproape un miliard-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Actorul Visan—IADUL e lipsa iubirii pe Pamint si la noi, datorate Lipsei de Educatie.
    Iar americanii pe linga statuia Libertatii de pe coasta de est trebue sa faca pe coasta de vest inca o statuie a Responsabilitatii ca sa echilibreze pe Prima -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Radu Morar- Si Democratilor si Dictatorilor le e frica de popor
    De aceia au comasat Psd cu Psd ca strategie de a se ascunde si a manipula poporul
    Asta e valabil si la Putin unde nu conteaza numai scorul electoral ci si perceptia oamenilor de legimitate .
    sau nelegimitate cum au fost masurile dictatoriale in Covid. Pentru ca nu au destul e elicoptere sa fuga de nemultumirea-revolta poporului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentagonal investeste 6 miliarde de miniavioane militare cu computer imposibil de vazut pe radar-craciun.

    RăspundețiȘtergere

  10. Iisus a spus: "Poporul Meu, am descris dolarul digital în EO14067 al lui Biden care va implementa într-un nou sistem monetar. Acesta va apela la dolarii voștri fizici care vor fi schimbați în dolari digitali. După un timp, vechii voștri dolari nu vor mai avea nicio valoare. Noii bani vor fi controlați de guvern cu credite sociale similare celor din China. Oamenii de la putere vor controla ce cumpărați și ce nu puteți cumpăra. Comportamentul tău ar putea, de asemenea, să-ți diminueze creditele sau chiar să ți se anuleze contul bancar dacă nu urmezi un trai secular. Aceasta ar fi o altă modalitate de a-i persecuta pe credincioșii Mei".

    Iisus a spus: "Poporul Meu, înainte ca oamenii răi să încerce să impună semnul fiarei pe toată lumea, îi voi chema pe credincioșii Mei în siguranța refugiilor Mele. Veți vedea trupele ONU mergând din casă în casă pentru a forța semnul fiarei pe toată lumea. Acei oameni, care vor fi capturați și vor refuza să ia semnul fiarei, vor fi trimiși în centre de detenție în lagăre de exterminare pentru a fi uciși. Acei oameni care vor lua semnul fiarei și se vor închina lui Antihrist vor fi condamnați în iad în Cartea Apocalipsei. Așadar, fiți pregătiți să veniți la refugiile Mele pentru a evita să fiți capturați și uciși."

    Iisus a spus: "Poporul Meu, unul dintre principalele motive pentru care îi pun pe oameni să înființeze refugii este pentru ca voi să aveți un loc sigur unde să mergeți, astfel încât îngerii Mei să vă poată proteja pe toată durata necazului. Stabilirea refugiilor necesită un loc binecuvântat unde veți avea paturi, mâncare, apă și combustibili pentru a supraviețui acestui rău. Dacă vreunul dintre cei care construiesc refugii nu își termină pregătirile pentru refugii, îngerii Mei vor termina ceea ce este necesar. Veți avea Închinare Continuă la fiecare refugiu și veți fi vindecați de orice afecțiune cu crucea Mea luminoasă de pe cer. Credința voastră în puterea Mea îmi va permite să vă înmulțesc hrana, apa și combustibilii. Bucurați-vă pentru că veți fi protejați de rău de îngerii Mei."

    Iisus a spus: "Poporul Meu, Eu Îmi iubesc poporul Meu și am chemat ziditorii de refugiu pentru a asigura ceea ce va fi necesar pentru a supraviețui necazului. Toate pregătirile și echipamentele voastre de refugiu vor fi protejate de distrugere de către îngerii Mei. De asemenea, toate vor fi folosite. Nu aș vrea ca voi să pregătiți lucruri care să fie pierdute sau deteriorate pentru scopurile Mele. Așa că aveți credință și încredere în puterea Mea și în îngerii Mei că veți fi protejați în refugiile Mele. Prin rezistența voastră veți fi aduși în Era Mea de Pace și mai târziu în cer."

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa ne ierte bunul Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  12. Jurnalistului De Cluj Liviu Alexa-Generalul Coldea a luat un milion de Euro de la Rosia Montana GR-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Slavă Ție Doamne Slavă Ție
    Doamna Maria cred că Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului are milă de cei drept credincioși,va scurta timpul că cel rău să nu cuprindă și pe cei aleși ai lui Dumnezeu.
    Credința oamenilor poate opri orice rău prin credință și rugăciune.
    Nu trebuie sa ne supărăm că nu se împlinesc toate.
    Dumnezeu are milă și amână judecățile sale.
    Sa ne bucuram,daca este vorba de timp,chiar trece foarte repede.
    Doamne ajuta Măicuța Domnului 🙏
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne ajută tuturor! Să f8m buni și drepți și așteptăm cu drag venirea mântuitorul că prea sau înmulțit nedreptățile pe acest pământ! Amin.

    RăspundețiȘtergere
  15. DUMNEZEU stie toate limbile pamantului -sa nu schilodim limba noastra cea corecta-mai ales cand avem studii superioare- nu o spun cu rautate dar este in neconcordanta cu DUMNEZEU DE NEIMAGINAT DE MINTEA OMULUI-EL ESTE PERFECTIUNE sper ca publicati ca sa nu ne judecam intre noi

    RăspundețiȘtergere