joi, 14 martie 2024

O NOUĂ SUBSTANȚĂ DE STROPIT VIȚA DE VIE ! CALDATIN !

 

.
14 Martie 2024,

Dragii mei, 

In aceasta seara ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune asa:

"Caldatin!
O substanta de stropit via !"
Dupa care, glsul dispare.
Dragii mei, iata ,vom auzi de o noua substanta pentru stropit via.
Cand se va intampla ,eu nu stiu.
Cert este faptul ca, se va numi CALDATIN !
Cu dragoste, Maria.
P.S.
Sa nu uitam dragii mei, nici anul acesta pe cei care asteapta cu multa iubire si cu multa dragoste "Iepurasul", indiferent ca sunt copii,oameni neputinciosi sau batrani.
Iata ce am realizat impreuna, de Sfintele Pasti 2023 :
.
                                                            Cu mult drag, Maria.

Un comentariu:

  1. Dupa Romania Educata Esuata de Iohannis urmeaza Nato Esuat tot de Iohannis ???-craciun.

    RăspundețiȘtergere