miercuri, 5 februarie 2020

S -A ADEVERIT ! VISCOLUL CUMPLIT A VENIT !

                                                        Dragii mei,

Scriam  in urma cu doar 3 zile,un articol cu titlul din linkul de mai jos:

ZAPADĂ SI VISCOL LA SUD - Dumnezeu există - Mărturii.

Acum 2 zile - 2 Februarie 2020,ora 6,09 ! Dragii mei, În aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata inspre sud un ...

Si tocmai cand toata lumea credea ca va veni Primavara si stateau in maneca scurta pe alocuri sau chiar la Mare,iata ca zapada si viscolul cumplit a venit. (Cod Rosu).
Pe de o parte este bine,deoarece, mai omoara virusii care ni-i rapesc pe cei dragi; pe de alta parte insa,acest viscol puternic aduce multe nemultumiri si chiar accidente.
Dar noi trebuie sa multumim Lui Dumnezeu pentru toate si sa ne rugam pentru iertare de păcate si pentru sanatate.

Dragii mei, sa credeti in toate cate veti vedea scris aici pe Blog,deoarece,nu de la mine le scriu,ci de la Duhul Cel Prea Sfant.
Iata si Informatiile:

Acum 10 ore - ANM a emis avertizări cod roşu de viscol şi vânt în zona montană din 9 judeţe, în vigoare de miercuri seara până joi dimineaţă. În Capitală va fi ...

Avertizare meteo COD ROŞU de ninsori şi viscol. Rafalele de ...

Acum 1 oră - Administraţia Naţională de Meteorologie a emis mai multe avertizări meteorologice. Mai multe judeţe din ţară se află sub cod roşu de viscol şi ...

Avertizare meteo COD ROŞU de ninsori şi viscol. Rafalele de vânt vor atinge şi 120 km la oră. Harta cu judeţele afectate

Publicat: (acum 11 ore) // Actualizat: (acum 6 ore) // Sursa: romaniatv.net
Administraţia Naţională de Meteorologie a emis mai multe avertizări meteorologice. Mai multe judeţe din ţară se află sub cod roşu de viscol şi rafele de vânt care ating şi 120 km/h. În acelaşi timp, există avertizări de cod portocaliu de intensificări susținute ale vântului, ninsoare viscolită în mai multe judeţe şi cod galben intensificări ale vântului, ninsori viscolite în restul judeţelor. .

.
Iata si articolul meu de acum 3 zile :
                                      2 Februarie 2020,ora 6,09 !

                               Dragii mei,

În aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata inspre sud un Cer de ziua,iar sub Cer,jos pe pămant, ningea puternic ,iar vantul batea si mai puternic;viscolea.

      Imagini pentru VISCOL IMAGINIImagini pentru VISCOL IMAGINI.
Vizibilitatea era extrem de redusa,iar masinile circulau cu mare greutate.
Dragii mei, unde anume, in ce Tara se va intampla aceasta,eu nu stiu a va spune.
Dar stiu ca asa va fi precum mi s-a aratat,acolo unde va avea loc acest viscol puternic.Ramane ca sa traim si sa vedem cu ochii nostri.
                               Cu dragoste,Maria.

COD ROŞU, valabil  05 februarie, ora 18:00 - 06 februarie, ora 08:00

În zona de munte a județelor Prahova, Dâmbovița, Argeș, Brașov și Buzău vântul va sufla tare, va fi viscol puternic, iar vizibilitatea redusă spre zero. Rafalele vor depăși 100...120 km/h.
COD ROŞU, valabil 05 februarie, ora 22:00 - 06 februarie, ora 08:00
În județele Buzău, Brăila, Ialomița, Călărași și Tulcea vor fi intensificări puternice ale vântului cu rafale de peste 85...90 km/h, temporar va fi viscol și vizibilitatea redusă semnificativ.
COD PORTOCALIU, valabil 05 februarie, ora 17:00 - 06 februarie, ora 08:00
În jumătatea de sud a Moldovei, Dobrogea, cea mai mare parte a Munteniei vor fi intensificări susținute ale vântului cu rafale de 70...85 km/h, temporar va ninge viscolit determinând scăderea vizibilității. În județele Teleorman, Giurgiu, Tulcea și local în județele Călărași, Ialomița și Brăila se va depune strat consistent de zăpadă.
COD PORTOCALIU, valabil  05 februarie, ora 14:00 - 06 februarie, ora 08:00
În zona Carpaților Meridionali și Orientali, în intervalul menționat vor fi intensificări susținute ale vântului cu rafale de 80...100 km/h, temporar va ninge viscolit, determinând scăderea vizibilității sub 50 m.
COD GALBEN, valabil 05 februarie, ora 11:30 - 06 februarie, ora 08:00
În intervalul menționat la munte, în nordul și centrul Moldovei, apoi și în regiunile sudice și sud-estice va ninge, se va depune strat de zăpadă, iar vântul se va intensifica, cu rafale de peste 55 km/h, iar în zona montană peste 70 km/h. Intensificări temporare ale vântului vor fi și în regiunile vestice și local în centru cu viteze de 55...65 km/h.

AVERTIZARE METEOROLOGICĂ COD GALBEN
Interval de valabilitate: 06 februarie, ora 08:00 - 06 februarie, ora 15:00
Fenomene vizate: intensificări ale vântului, zăpadă spulberată
În intervalul menționat, temporar va mai ninge în sud-estul țării, iar vântul va prezenta intensificări, cu viteze de peste 55 km/h, iar în zona montană peste 70 km/h, spulberând zăpada.
AVERTIZARE METEOROLOGICĂ  COD PORTOCALIU
Interval de valabilitate: 06 februarie, ora 08:00 - 06 februarie, ora 12:00
Fenomene vizate: intensificări susținute ale vântului, ninsoare viscolită și spulberată
În estul Munteniei, sudul Moldovei și în Dobrogea vântul va continua să prezinte intensificări susținute cu rafale de 70...80 km/h, iar în Carpații Meridionali și de Curbură peste 80...90 km/h viscolind și spulberând ninsoarea și determinând scăderea vizibilității.


.

P.S.
Va astept cu mare drag (si va multumesc din suflet) ca sa puneti fiecare ,cate o mica caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !
                                 Imagini pentru iisus hristos duhul sfant imagini.
Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea? Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl? Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. Ioan 14, 1-11

                                 Prieteni dragi



           Anul acesta vom lansa inca doua 

volume, si anume :

                  Volumul 4 si 5 din 

       ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta 2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: 

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Contul pentru România:

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 

Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

21 de comentarii:

  1. Asa este doamna Maria,bate un vânt de cred ca ne ia cu totul,este groaznic.
    Sa ne rugam La Bunul Dumnezeu sa ne ierte ce pot sa spun.
    Nădejde si credința la Dumnezeu și Maica Domnului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea pentru toate Comentariile frumoase si la obiect !Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  2. Oficial s-au inchis drumurile in judetul Braila, deocamdata-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca era naspa sa treaca iarna fara putina zapada, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta e viscol cumplit? Am trait altele mult, cu mult mai rele

    RăspundețiȘtergere
  5. Vint in Baragan de 170 km/h ,de puterea unui Uragan ,in noaptea asta.
    Pe de alta parte la Istambul un avion la aterizare a iesit de pe pista si s-a rupt in 3 bucati, sint doar raniti-craciun

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe dn11 Oituz-Bretcu ,drumul e inchis ! A smuls copaci! Dumnezeu sa ne ierte si sa ne fereasca ! Doamne ajuta! Maria H

    RăspundețiȘtergere
  7. Tine 2 zile si vine primavara ...iar

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnul Cumpanasu are pe facebook televiziune privata despre clanurile mafiote si despre demersurile legale care se fac pentru arestarea lor la nivel national si international : pentru Clanul Dinca , Baboi etc. s-a inceput urmarirea penala . Fetele au fost traficate de catre toata familia lui Dinca si reteaua lor locala .

    https://www.facebook.com/presedintecnmr/videos/vb.415470028644127/201897397665670/?type=2&theater

    https://www.facebook.com/presedintecnmr/

    https://www.facebook.com/presedintecnmr/videos/vb.415470028644127/194386275041196/?type=2&theater

    RăspundețiȘtergere
  9. Omul lui Dincă din Italia a fost arestat!

    https://olt-alert.ro/2020/02/06/omul-lui-dinca-din-italia-a-fost-arestat/


    Rocco Xavi, jurnalistul colaborator al România TV, a fost martorul arestării unui interlop din Caracal, suspectat că ar fi omul lui Gheorghe Dincă din Italia.
    Iată dialogul dintre Rocco Xavi şi Nelu, chiar în timp ce acesta din urmă era cotrolat de carabinieri.
    NELU: Am venit acum. Am venit ca să predau aceste documente, de asta am venit. Ăsta mi l-a făcut unul în 2010, unul care e mort. Sunt toate false, de asta am venit. Am venit să le predau. Am fost în România, am fost împușcat, cu şapte locuri de intrare aici, am venit să găsesc o fată dispărută.
    ROCCO XAVI: Pot să vorbesc cu el două minute? Că sunt doua luni de când fac o investigație jurnalistică.
    NELU: Pot să fumez o țigară?
    POLIȚIST: Ce ai aici?
    NELU: Am portofelul.
    POLITIST: Să facem verificările. Ridică-te o secundă.
    NELU: Vreau să vorbesc cu prietenul meu de aici.
    ROCCO XAVI: Cum explici că acum colaborezi cu carabinierii? Povestește tot ce știi.
    NELU: Eu ție ți-am spus tot adevărul, cum au fost făcute documentele, cum am colaborat cu poliția.
    ROCCO XAVI: Tu acum carabinierilor trebuie să le spui de unde ai documentele.

    RăspundețiȘtergere
  10. NELU: De la Corleone. Le-au făcut Giorgio Albiero și fata lui Gheorghe Dincă.
    ROCCO XAVI: Dar el e mort.
    NELU: El e mort, dar el le-a făcut în 2017. Spun adevărul, Rocco.
    ROCCO XAVI: Dar el a murit înainte de 2017, spune adevărul.
    NELU: Nu a murit înainte, în 2014 sunt făcute.
    ROCCO XAVI: Îți e teamă că o să-ți facă rău, că te omoară?
    NELU: Nu mi-e frică de ei, eu mă învârt în mijlocul lor, nici de clanul Baboi nu mi-e teamă.
    ROCCO XAVI: Ai spus înainte că e cineva care îți vrea răul.
    NELU: Au pus 20 de mii de euro pe capul meu, de aia am fugit în 2019 în România.
    ROCCO XAVI: Cine te poate omorî?
    NELU: Mafia, sunt foarte multe persoane și din Foggia și din Bari.
    ROCCO XAVI: Tu ai lucrat pentru Mafie?
    NELU: Nu, împotriva lor.
    ROCCO XAVI: Ce faci cu un document fals în buzunar?
    NELU: Am venit să ți-l predau ție și carabinierilor, eu nu pot să merg cu ele asupra mea, am trecut prin vamă, am trecut pe aici.
    ROCCO XAVI: Să ai documente false în buzunar nu e legal în Italia.
    NELU: Știu.
    ROCCO XAVI: Tu acum trebuie să le explici carabinierilor tot drumul făcut cu aceste documente, ce ai făcut cu ele.
    NELU: Am fost în România în 2016, le aveam în mașină, mașina în care am fost cu prietena mea.
    ROCCO XAVI: Sunt 5 ani de când ai acest document fals în buzunar, dacă voiai să-l predai cuiva, îl predai deja.
    NELU: Nu, îți aduci aminte că așteptam momentul să mă răzbun pe familia lui Gheorghe Dincă încă din 2013 de la Bari.
    ROCCO XAVI: Lasă 2013.
    NELU: Fata cum a ajuns aici în Italia?
    POLIȚIST: Să mergem.
    NELU: Gata cu țigara. Mergem, pot să-mi sun avocatul?
    POLIȚIST: Da, să mergem.
    ROCCO XAVI Colaborează. Nelu, te rog, colaborează cu carabinierii.
    NELU: Unde mă găsești?
    ROCCO XAVI: Vin și eu la secție, colaborează cu carabinierii, te rog. Spune unde sunt fetele, vorbește cu carabinierii.
    NELU: Strâng tare cătușele, lărgește-le, mă doare, nu sunt un delincvent!
    ROCCO XAVI: Spune unde sunt fetele, vorbește, colaborează cu carabinierii. Nelu colaborează cu carabinierii, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  11. Poza Luizei, găsită în bagajele unui român, alături de alte 300 de imagini cu copii. Nelu a fost arestat de carabinieri .
    Descoperire şocantă în bagajele unui român care a recunoscut în faţa carabinerilor că a colaborat cu familia lui Gheorghe Dincă!

    Nelu se afla în posesia a trei rânduri de documente false, despre care susţine că au fost făcute de Daniela Dincă şi Giorgio Albiero, în 2014.

    Ceva însă, pare că îl leagă şi de dispariţia Luizei şi a Alexandrei: vorbim despre un schimb de mesaje între el şi câţiva albanezi, dar şi despre o fotografie.

    Miercuri după-amiază, 5 februarie, oraşul Bologna din Italia: Nelu, un cetăţean român, a fost arestat. Rok Xavi, jurnalistul de investigaţii care a fost prezent la arestarea lui Nelu a dezvăluit toate detaliile.
    Conform celor spuse de jurnalist la RTV, Nelu l-a căutat după ce a apărut la TV şi i-a spus că are informaţii preţioase şi probe în privinţa Luizei Melencu şi a Alexandrei Măceşanu.
    După ce a fost arestat pentru că se afla în posesia unor documente false ce ar fi fost fabricate de fata lui Gheorghe Dincă şi răposatul ei soţ, Giorgio Albieri, în anul 2014, au ieşit la iveală detalii şocante.
    Când carabinerii i-au deschis bagajele, au fost găsite poze cu mai mulţi copii.
    Vorbim despre aproximativ 300 imagini. Printre acestea, şi fotografia Luizei.
    O imagine care, până în acest moment nu a apărut în spaţiul public.
    Mai mult, există şi un schimb de mesaje. "Ce preţ vrei pentru Luiza?" - asta i-ar fi scris nişte albanezi lui Nelu, pentru eliberarea Luizei. În mesaje a fost, de asemenea, menţionat şi numele Alexandrei Măceşanu.
    "Pot să spun că Luiza este bine. Asta este ce cred eu", a spus Rok Xavi.
    Când a fost arestat de carabinieri, Nelu a afirmat că a fugit din România în anul 2019 pentru că pe capul său se pusese o sumă mare de bani.
    În continuare, conform aceleaşi surse, urmează ca Poliţia din Italia să ia legătura cu oamenii legii din România pentru a colabora în vederea unei presupuse legături dintre acest individ Nelu şi cazul Caracal.

    RăspundețiȘtergere
  12. Romania on line .Romania Ascunsa! Adevaruri nespuse despre Caracal!


    INCREDIBIL‼ PRIMARUL DIN CARACAL SI CODITA DE URGENTA LA PUSCARIE‼‼‼Dragi romani, orice comentariu este de prisos❗
    Am avut dreptate cu TOT‼‼‼ Mai conteaza❓ Nu stiu...

    Lupta mea si a tuturor romanilor a DAT ROADE care au sustinut ca Romania are CLANURI si ca in judetul Olt si Caracal sunt RETELE si CLANURI‼‼‼
    Insa asa ceva va dau cuvantul de onoare ca nu mi-am putut imagina: IN CARACAL (Un oras cu 30000 locuitori), unde toata lumea stie pe toata lumea aflam astazi ca fete de liceu erau sechestrate sau fortate sa se prostitueze intr-un "club de noapte" CU SEDIUL INTR-UN SPATIU AL PRIMARIEI CARACAL‼‼‼‼‼
    MAI FRATILOR AM INNEBUNIT⁉️😡😡😡😡😡.

    Mai mult decat atat Remus Radoi - "omul de afaceri" promovat de unele televiziuni ca un luptator impotriva traficului de persoane ASIGURA PAZA clubului❗❗❗

    Adica TOT PROCESUL DE RACOLARE, ADUCERE SI SUPRAVEGHERE "CLIENTI" SI SUPRAVEGHEREA FETELOR TRAFICATE IN ACEL CLUB❗❗❗
    ESTE PREA MULT CHIAR SI PENTRU MINE.
    PE DATA DE 15 FEBRUARIE VOM AVEA MITING IN FATA PRIMARIEI SI POLITIEI DIN CARACAL‼

    CODITA SI PRIMARUL LA PUSCARIE CU VOI‼‼‼
    Cati STABI din Caracal or fi trecut pe la fetele astea de liceu din acest "club"❓❓❓
    Cati Politisti❓❓❓
    Cati procurori❓❓❓
    Cati politicieni❓❓❓
    Cati decidenti⁉️
    NU MAI AM NIMIC DE SPUS❗

    #oromaniefaraviolenta
    #oromaniefaraclanuri
    #oromanieputernicasimoderna
    #112vreausatraiesc

    https://www.facebook.com/presedintecnmr/

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevărul va ieși la iveală! Dumnezeu este cu noi!Fetele vor fi gasite . Murim cu ei de gât , cu toti nenorocitii !

    RăspundețiȘtergere
  14. Record de vint in Romania 217km/h anuntat pe tv.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma copii sa va ganditi cine pune la cale fenomene extremeteo Pai aia ce ne poarta sambetele de mai aproape ori de mai departe.ca sa nu mai avem productii record la grau si porumb si altele pretenii din ue cu armele climatice sa nu mai graiesc de chemtrailisuri!- otrava cea de toate zilele cu pesta porcina gripa aviara gripa peste oameni pa pa

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma copii voi ganditi ca traficul de carne vie nu al stia nici base si nici johannis de ani de zile de pupat in dos puteri putori straine slugoii lor

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma copii voi nu vedeti ca oamenii lor ddepasit pe dracu in rautate de ai copil de mingii pe laga el? Pai cum ne explicam faza cu coronavirusul furat de chinezi de la canadieni dus in china la wuhan inmultit furat de un spion american si plantat in piata lu peste la chinezi razboi bio pe sest hai ma suntem chiar de chiar prostii lor?

    RăspundețiȘtergere
  18. Despre cutremure: la japonezi leo dat americanii la turci acum aceeasi la armeni mai nainte rusii din greseala la noi in 4 martie rusii si sa va taneti cand or incepe iranienii ca al mai destept om ai de la ei! nici chinezii nu stau cu manutele isan cine leor dat americanilor atatea cadouri? Incendiile din australia au venit de la doamne doamne? Inundatiile din brazilia china si iran de unde au venit?

    RăspundețiȘtergere
  19. BRAVO Ilie,mi-a placut aia cu alba-neagra de la... alegeri.-craciun

    RăspundețiȘtergere