marți, 4 februarie 2020

CANCERUL ! MAMICA CARE ARE SASE COPII, ESTE INTERNATA PENTRU O NOUA OPERATIE !

                                                          .
Elena ,in acest moment este internata in Spitalul Fundeni,INSTITUTUL ONCOLOGIC.
Aceasta de mai sus ,este o poza din spital, poza ce mi-a trimis-o Elena ,in cursul zilei de ieri 3 februarie 2020!
                                Dragii mei, 

Ieri 3 februarie 2020,mi-a scris mamica bolnva de cancer,care are sase copilasi, mi-a scris cu lacrimi si cu durere innsuflet,ca s-a internat la INSTITUTUL ONCOLOGIC FUNDENI, etaj 4, salon 405, pentru o noua interventie chirurgicala.
Elena Floristean pe numele ei, are nevoie de sprijinul nostru al tuturor, sprijin de orice fel.
Daca sunteti aproape de INSTITUTUL ONCOLOGIC FUNDENI,puteti sa-i faceti o vizita Elenei,deoarece,nu are cine sa vina la ea si sa-i aline ingrijorarea,durerea si suspinul.
Telefonul Elenei este:
                
                              0787677895 .

Haideti sa fim uniti si s-o ajutam pe Elena cum putem si cu ce putem!Dumnezeu ne va rasplati fiecaruia după faptele noastre.
Cont in Lei la BCR :
RO36RNCB0240107732190001
Iar mai jos dragii mei,avem Contul in Euro pentru Elena Mihaela Floristean:
Cont in Euro BCR:
RO79RNCB0240107732190003
Pentru cine nu stie inca, iata mai jos, povestea trista a Elenei Floristean:

Imagini pentru nasterea domnului.

Imagine similară.

                                 

Prieteni dragi, 


Mos Craciun va veni si in casa mamicii bolnave de cancer si care are 6 copilasi.

Elena este divortata de sotul ei, si isi creste singura cei 6 copii,chiar daca CANCERUL o macina pe dinauntru.

Haideti dragii mei, sa aducem bucurie celor 6 copii ,dar si Elenei Floristean mamica lor care, după Sfintele Sarbatori va mai suporta inca o operatie chirurgicala.

O alta tumora a aparut la ELENA.

Dumnezeu si Maica Domnului sa va binecuvinteze casa si masa si pe voi toti impreuna cu cei dragi.
Sa fim buni si milostivi si sa bucuram cateva suflete necajite!
Iata povestea trista a Elenei:

24 nov. 2019 - ELENA MIHAELA, O MAMICA CU 6 COPILASI ,ESTE BOLNAVA DE CANCER SI ARE NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU. Este posibil ca ...
                                                     Dragii mei,

Am primit in aceasta seara o mica scrisorica si un telefon de la o tanara mamica divortata, si cu 6 copilasi toti in grija ei.
                  Telefon Elena Mihaela Floristean :
             0787677895 .
Auzeam la telefon un glas bland si plin de iubire,un suflet bland si plin de Credinta si de Iubire in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului.
Printre lacrimi si sughituri,Elena mi-a spus Povestea ei trista de viata, iar parca nu ar fi fost indeajuns, mai este bolnava si de cancer.
Iata Prieteni,POVESTEA trista a unei mame divortate si cu 6 copilasi langa ea, dintre care,un baiat de 20 ani nu are un picior.
Randurile de mai jos,sunt exact randurile ELENEI pe care ,mi le-a trimis mie pe Fb,in privat:
Dragi si iubiti frati si surori ,intru HRISTOS !
Vă împărtășim tristețea familiei Floristean în nădejdea că, Dumnezeu ne va trimite îngerii Săi călăuzitori și păzitori prin oameni cu inima deschisă. .
Aceasta este Elena Mihaela cu unul dintre copilasii ei,si care ,nadajduieste ca va putea trai inca multi ani de-acum incolo,ca sa-i poata creste:
Este posibil ca imaginea să conţină: 2 persoane, inclusiv Elena Floristean, copil şi interior.
Acesta este baiatul care, nu mai are un picior :
Fiul meu mai mare, Floristean Florin, în vârstă de 20 de ani, a suferit o intervenție în urma căreia și-a pierdut piciorul stâng. Din mila lui Dumnezeu și cu ajutorul oamenilor cu suflet mare am reușit să -i cumpăr o proteză mecanica (nu mi- am putut permite mai mult), acum, acest copil trebuie să fie operat la umăr deoarece ,a căzut de cîteva ori și i s-a dislocat umărul, iar mușchiul umărului s -a topit(are nevoie și de o grefa de mușchi la umăr). După toate aceste probleme (eu ),mama Elena am cancer de col uterin în primul stadiu și trebuie să fiu operată cît mai urgent!!
De parcă nu ar fi fost destule probleme aseară în casa familiei, a luat foc soba și hornul și doar o minune a LUI DUMNEZEU si a MĂICUȚEI DOMNULUI a fost, de nu s a aprins și casa, însă, am rămas fără sobă tocmai acum cînd, iarna a sosit cu pași repezi!!
ÎL rugam pe Bunul Dumnezeu ca să ne ajute cu mila si cu iubirea Sa de oameni!
Vă mulțumim din suflet pentru susținere și gând bun. Vă rog să ne pomeniți în rugăciunile d-voastră.
Iata si DOVEZILE MEDICALE din care reiese ca sunt bolnava de CANCER :

.
Pentru toti oamenii cu suflet mare si cu inima iubitoare care vor si pot ca sa ne ajute,iata si CONTUL de la BCR:

Cont in Lei la BCR :
RO36RNCB0240107732190001
Iar mai jos dragii mei,avem Contul in Euro pentru Elena Mihaela Floristean:
Cont in Euro BCR:
RO79RNCB0240107732190003

Telefon Elena Mihaela Floristean :
             0787677895 .

P.S.
Va astept cu mare drag (si va multumesc din suflet) ca sa puneti fiecare ,cate o mica caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !
                                 Imagini pentru iisus hristos duhul sfant imagini.
Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea? Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl? Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. Ioan 14, 1-11

                                 Prieteni dragi



           Anul acesta vom lansa inca doua 

volume, si anume :

                  Volumul 4 si 5 din 

       ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta 2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: 

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Contul pentru România:

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 

Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 



3 comentarii:

  1. Fugiti de Fundeni cat puteti si de Elias . Stiu ce spun .

    RăspundețiȘtergere
  2. 19.36 pai? Cu ce sunt mai rele decat restul? E vreunul mai bun? Oamenii ar trebui sa aiba mai multa credinta in Dumnezeu si sfinti decat in doctori, mai ales acum la sfarsit de vremuri. Dar fiecare cum crede ca ii e mai bine.

    RăspundețiȘtergere