miercuri, 5 februarie 2020

PĂRINTELE CLEOPA NE GRAIESTE, DE SUS DIN CERURI !

                               

                                             Imagini pentru PARINTELE CLEOPA".

                            Imagini pentru CLEOPA IN BISERICA".

Imagini pentru CLEOPA IN BISERICA"
                                  4 Februarie 2020,ora 6,03 !

                             Dragii mei,
În aceasta dimineata,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata pe Sfantul Părinte Cleopa Ilie in Sfanta Biserica in care a slujit .
Parintele Cleopa era imbracat cu Reverenda neagra si cu PATRAFIRUL albastru.
                                             Imagini pentru PARINTELE CLEOPA".
Sfantul Părinte Cleopa,era viu in carne si oase, si graia catre noi asa:
               "Uite asa sa faceti:
                Cu mila si cu dragoste sa va apropiati; sa va apropiati!"
Iar Sfantul Părinte Cleopa ,cu Sfanta Cruce in maini, ne binecuvanta pe noi toti in timp ce ne invata cum sa ne apropiem de Sfintele Taine!
Asa sa facem dragii mei, sa ascultam de Sfantul Părinte Cleopa,de Sfantul Părinte Arsenie Boca care este Sfant in Ceata Lui Hristos, si ne va fi bine tuturor; vom gasi Calea spre mantuire.
Dar iata si alte articole ,despre Sfantul Părinte Cleopa Ilie:

Sfantul Părinte Cleopa părea foarte obosit în Chilia Sa nu prea luminoasa la ... pe Blog, adica ,PREDICA sa in prima zi a CRACIUNULUI SFANT cu ... PĂRINTE CLEOPA care este SFANT in Ceata Lui Hristos,ca sa ne ajute cu ... la MANTUITORUL si la MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA. ... Maria Ghiorghiu la 01:30.

             25  Decembrie 2017,ora 10,07 dimineata !

                                                            Dragii mei, 

În aceasta dimineata ,in timp ce ma aflam la SFANTA BISERICĂ în strana alaturi de DASCAL,dând raspunsurile la Părintele care era in Sfantul ALTAR,desi priveam spre Părintele ,la un moment dat,vad altceva. 
Am în faţa mea la distanta de vreo 3 metri,Chilia SFANTULUI PĂRINTE ILIE CLEOPA.
Iar în Chilie ,vad cum intra bucuros chiar PĂRINTELE CLEOPA. Părintele avea în mâna sa dreapta un buchet de flori rosii ,printre care ,erau si altele micute albe; exact asa ca acest buchet din poza de mai jos: 
                                               Image result for PĂRINTELE CLEOPA..

Sfanta Cruce din argint aurit, Părintele o ţinea în mâna sa stanga,iar in dreapta Părintele ţinea buchetul de flori. Adica,acesta din imaginea de mai sus.
Sfantul Părinte Cleopa,era îmbracat cu Sutana si cu PATRAFIRUL peste Sutana.
Era îmbracat,exact asa ca în imaginea de mai jos:

18 ani de la nașterea în veșnicie a Părintelui Cleopa

Sfantul Părinte aseaza pe măsuţa din Chilie Sfanta Cruce,iar florile le pune pe micul si ingustul pat.

Image result for CHILIA PARINTELUI CLEOPA IMAGINI.

Sfantul Părinte Cleopa părea foarte obosit în Chilia Sa nu prea luminoasa la acel moment.
Doar cateva secunde a durat totul,după care,a disparut.
În Ajunul Craciunlui dragilor, am postat PREDICA  SFANTULUI PĂRINTE CLEOPA si -am pus in acel articol poza cu acest buchet de flori.
Dar cand pregateam articolul cu PREDICA din prima zi a CRACIUNULUI ,ma gandeam că,acest buchet de flori se aseamna foarte bine cu un Braduţ împodobit. Si totusi ,nu era bradut,iar mie imi părea rau ca nu am gasit o poza cu SFANTUL PĂRINTE langa un bradut.
Şi iata fratilor că a doua zi,adica in prima zi a CRACIUNULUI SFANT,PĂRINTELE CLEOPA mi s-a aratat in carne si oase, avand acelasi buchet de flori pe care ,eu chiar il confundasem la inceput cu un bradut împodobit.
SFANTUL PĂRINTE CLEOPA era fericit pentru ceea ce eu postasem pe Blog, adica ,PREDICA sa in prima zi a CRACIUNULUI SFANT cu "bradutul" din flori rosii ornate cu altele albe ca fulgii de zăpada; adica,acele flori albe care se mai numesc in popor si rochiţa miresei.
Sa ne rugam fratilor SFANTULUI PĂRINTE CLEOPA care este SFANT in Ceata Lui Hristos,ca sa ne ajute cu Rugaciunile sale la MANTUITORUL si la MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA.
Sa nu uitam dragii mei ,de dorinta arzatoare a SFANTULUI PĂRINTE CLEOPA care ,striga de dincolo de Mormantul său,iar cei care ar trebui sa auda,se prefac surzi, si cei care ar trebui sa vadă, se preafac orbi. 
Şi pentru ca nu ţin seama de dorinţa SFANTULUI PĂRINTE ,DUMNEZEU le va rasplati lor ,exact asa după mandria si împietrirea inimii lor.
Iata articolul:

parintele cleopa ! strigătul părintelui cleopa - Dumnezeu există - Mărturii.

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../strigatul-parintelui-cleopa-de-dinc...

Translate this page
Dec 30, 2016 - *SFANTUL PARINTE CLEOPA ILIE,striga de dincolo de Mormant ! 19 Februarie 2014 , ora 0, 50 ! Dragii mei,. În aceasta noapte multe MINUNI am trait in timpul Rugăciunii mele, în colţul meu umil de rai, din camera mea. Dar voi scrie cu întâietate ce s-a petrecut la Mormântul PREA FERICITULUI PĂRINTE ...

         Image result for parintele cleopa
                              Dragii mei,
Am reluat acest articol cu STRIGATUL  PARINTELUI  ILIE CLEOPA, că poate l-o auzi cei care trebuie să audă, si în sfarsit sa ridice marmora grea de pe pieptul Sfantului Părinte Cleopa, si sa-i aseze Trupul cu picioarele la Răsărit, asa cum doreste Sfantul Părinte. 
Trebuie sa se faca aceasta,pentru ca toti cei care vin la MORMANTUL său, să treacă pe alee şi sa vada MORMANTUL din faţă, si nu din spate si lateral.
Nu eu o spun , ci SFANTUL  PĂRINTE CLEOPA o spune de dincolo de mormântul său din marmora.
Citiţi cu mare atentie, ceea ce doreste SFANTUL PĂRINTE  CLEOPA !

*SFANTUL PARINTE  CLEOPA ILIE,striga de dincolo de Mormant !
                      19 Februarie  2014 , ora 0, 50  !                               
                                   Dragii mei,

În aceasta  noapte multe MINUNI am trait in timpul Rugăciunii mele, în colţul meu umil de rai, din camera mea.
Dar voi scrie cu întâietate ce s-a petrecut la Mormântul PREA  FERICITULUI  PĂRINTE  CLEOPA !
Am vrut sa ma exprim cu...."PĂRINTELE  CLEOPA " , dar un glas din dreapta mea mi-a poruncit să scriu asa:

           
" MORMÂNTUL  PREA  FERICITULUI  CLEOPA"!

M-am supus glasului poruncitor şi am scris ca mai sus.
Acum , vad cu ochii mei inchisi fără voia mea, vad cum SFINTELE  ICOANE din faţa mea, din coltul camerei, la masuta unde stau eu si ma rog ore intregi, vad  cum se umple de O Lumină alba densa ,ca un Nor.
Acum, nu mai vedeam SFINTELE  ICOANE, ci vedeam in lumina albă din casa ,din fata mea,  vedeam MORMÂNTUL  PREA FERICITULUI  PĂRINTE  CLEOPA, înmormântat în Cimitirul Sihăstria din judeţul Neamţ.
Vedeam cum intri pe alee pe dreapta,Mormântul impodobit cu flori obisnuite, asa cum il stim cu toţii. 
Avea  acea piatra funerara din marmora albă ce se termina la vârf, cu  O CRUCE din marmora alba.
O forţă nevăzuta ia monumentul din marmora alba  ce se termina cu acea CRUCE din marmora, mi-l aduce mai aproape, iar eu voiam sa vad ce scrie , mă chinuiam sa citesc pe acel monument imens , cânt un glas îmi spune :

                          "PĂRINTELE  CLEOPA "! 
În acest moment, eu mă gândeam întrebandu-ma :
 oare unde o  fi Mormântul acesta?
Iar glasul îmi spune :

                       
"De la Neamţ "!

Şi acum, reusesc ca sa si citesc : 

ILIE  CLEOPA, pe Monumentul din marmora albă.
Apoi ,Monumentul din marmora alba este ridicat pe sus de O LUMINA alba ca un Nor, si asezat în stânga Mormântului Sfânt, la un metru de Mormântul propriu zis, şi este lăsat învăluit în ceaţă, adică ,pus deoparte. 
Dragii mei,vad cum din Cer a  coborât deasupra Sfântului Mormânt  un NOR  alb orbitor de stralucitor, şi -a mutat Mormântul de la locul unde era, l-a luat prin aer în NORUL ALB orbitor şi l-a aşezat în aşa fel încât,picioarele PREA FERICITULUI PĂRINTE CLEOPA, să fie îndreptate spre Mormântul de mai inainte,adica,de acolo de unde fusese luat de Norul alb venit de la DUMNEZEU ,deasupra Mormântului.
Deci, a aşezat Mormântul în dreapta celui prezent.
Ca si cum, atunci când suntem la MORMÂNT asa cum este el aşezat acum,sa ne întoarcem spre dreapta noastra ,si să avem in fata noastra SFANTA  CRUCE de la căpătâi.
Picioarele erau indreptate spre alee,acolo unde este actualul Mormânt.
Deci, Norul alb orbitor de stralucitor învăluie Mormântul, îl poarta pe SUS, şi -l aşează aşa cum am descris.
Din Cer apare O SFANTA  CRUCE  simplă ,din lemn galben ca fagurele de miere.
SFANTA  CRUCE  priveste acum spre locul unde fusese Mormântul de marmora alba, iar din CERUL SFANT, o MÂNĂ nevăzută împodobeste  SFANTA CRUCE din lemn ,cu o Cununa mare de trandafiri rosii cu frunze verzi, de sus şi până jos o împodobeste ca o Cununa, nu ca si coroana, ci asa precum Aureolele Sfintilor, asa era asezata ,CUNUNA de TRANDAFIRI roşii cu frunze verzi.
                     
În jurul Mormântului de Pământ facut de DUHUL SFANT,acum s-a conturat un gărduţ simplu de LUMINĂ albă stralucitoare,asa precum NORUL care a mutat Mormântul.
 Iar din Cerul Sfant au inceput sa cada flori pe sfantul Mormant;multe flori de toate culorile,atat de multe erau florile, căci cădeau precum ploaia torentiala.
Mormântul PREA FERICITULUI PĂRINTE CLEOPA era acum simplu, adică ,numai din Pământ si nicidecum din piatra de marmora alba cum este facut in realitate.
Toate florile Cerului si toate florile Pămantului, se asezau lin pe Sfantul Mormant din Pămant.
Când Mormântul mutat arata asa impodobit, precum am descris mai sus, imi este arătat in paralel si Mormântul de marmora alba, şi cel din Pământ impodobit cu flori Dumnezeiesti si cu o simplă CRUCE la capătâi  din lemn galben inchis, la baza căreia, ardea o SFÂNTĂ CANDELĂ alba si stralucitoare precum LUMINA  DUHULUI  CELUI PREA SFÂNT !
Mormântul vechi a fost îmbracat intr-o ceaţă densă, precum ceaţa prin care nu vedem la doi metri in faţa noastra. 
Era sigilat în acea ceaţă, iar in dreapta, stralucea de LUMINĂ si de frumuseţe Dumnezeiască MORMÂNTUL din Pământ  îmbracat in florile CERULUI.
 Dar  si-n faţa SFÂNTULUI  MORMÂNT mutat de DUMNEZEU, a apărut O SFÂNTĂ  CRUCE din lumină albă orbitoare, ce parca privea la MINUNEA FĂCUTĂ de DUMNEZEU. Şi anume,aceea de a muta MORMÂNTUL prea greu din marmora ,si  a-l aşeza simplu in Pământ împodobit cu flori, si cu o SIMPLĂ CANDELA alba, ce stralucea precum Lumina Duhului Celui Prea Sfânt.

........................................................................................................
La ora 2,45 din noapte, când abia ma bagasem in pat, am inchis ochii, si aud Glas, care exclama cu mare bucurie aşa :

           
"Părintele  Cleopa ! 
            Părintele  Cleopa  să  stea  cu picioarele...(şi un alt glas, completeaza cu mare bucurie ): 

                  Spre alee, spre bucuria tuturor "!

Clipă în care, văd cu ochii închişi MORMÂNTUL simplu din Pământ , aşezat asa cum DUMNEZEU mi-a arătat ,dar si pe Sfantul PARINTE CLEOPA asezat in MORMANT,asa cum si-a dorit,adică, cu picioarele  spre alee !
Un tânăr tocmai se ridicase din genunchi de pe iarba verde, era foarte fericit şi s-a indepartat de SFANTUL  MORMÂNT, de parca ar fi plutit de bucurie .

Dragilor,PREA  FERICITULUI  PĂRINTE  CLEOPA îi este foarte grea marmora; atâta piatra pe pieptul Său, dar si atâta lux la Mormântul Său care nu este deloc pe placul SFANTULI PĂRINTE ILIE CLEOPA.
 Fratilor,PREA  FERICITUL  PĂRINTE  ILIE  CLEOPA  strigă de sub plăcile grele de marmora,si doreste ca TRUPUL său neinsufletit , sa fie pus în Mormant de Pământ simplu ,avand  o SFÂNTA CRUCE simplă din lemn ,la căpătâi.Prea Fericitul Părinte Cleopa  doreste să fie mutat din MORMÂNTUL actual care este asezat in drepta, si sa fie indreptat cu picioarele  spre alee ,si numaidecât în Mormânt de Pământ cu o SFÂNTĂ  CRUCE  din lemn simplu ,la căpătâiul său!
PREA  FERICITE  PĂRINTE  ILIE CLEOPA, eu roaba Lui Dumnezeu  Maria, am scris cu dragoste despre dorinţa SFINŢIEI  TALE.
 Acum însă, rămâne la aprecierea celor de la Cimitirul  Sihăstria, dacă vor lua sau nu în seamă MESAJUL  SFINTIEI TALE, trimis prin mine roaba lui DUMNEZEU !
 PREA  FERICITE  PĂRINTE  CLEOPA , te rog din tot sufletul meu ,roaga-te si pentru noi păcătoşii ,dar şi pentru o fetiţă pe nume ALEXIA care ,a ramas fara glas şi pe care Sfintia ta o cunoaste .
 Te rog PREA FERICITE  PĂRINTE  CLEOPA , ajut-o pe ALEXIA ca sa poata vorbi din nou!

                Cu dragoste si cu smerenie  , MARIA.


14 comentarii:

  1. Parintele nu asteapta judecata de apoi? Ce face pina atunci?

    RăspundețiȘtergere
  2. parintele se putea arata la ucenicii lui -nu pamantul sau marmura-nu marmora este problema-ci sufletul sau care este viata trupului si a plecat la cer

    RăspundețiȘtergere
  3. Părintele este în Rai, cred că a mers direct acolo, a trecut cu bine toate Vămile văzduhului, pe care le străbate fiecare suflet, ce paraseste trupul. Din Rai nu mai vine la Judecată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde scrie ca unii sint judecati altfel,adica peste rind?

      Ștergere
  4. Sa va povestesc un vis..
    Am fost la mare cu sotul meu ..in Eforie Nord..
    Acolo era un chiosc cu carti religioase ,nu prea scumpe asa ca am luat 4 sau 5 carti scrise in serie cu invatatura parintelui Cleopa.Cand am venit acasa la gazda le -am pus pe noptiera care era la cap,un fel de studio...si am adormit..
    Am visat ca aveam acolo in locul cartilor o candela aprinsa care ardea cu o flacara alba ca un cristal.
    Ce judecata sa mai astepte parintele cand el este lucrator in lumina.
    Sa nu mai judecam uitandu -ne in gradina la altul...sa fim si noi lucratori in lumina.

    RăspundețiȘtergere
  5. 5 febr 21:14-daaa si mai stiu multe pe care tu nu le stii-esti cumva tizul-a MARIEI?-din pacate nici marmura si nici pamantul de pe mormantul parintelui Cleopa n-are legatura cu trupul care se descompune -sau nu- si am spus conteaza doar sufletul-parintele nu dadea sf taine decat la habotnici- nimeni dintre oameni nu este vrednic de trupul si sangele DOMNULUI-toti repetam- aceleasi greseli-mila este la EL iar preotii nostri sunt scumpi la dezlegari-doar unii! sa ne vedem de barna din ochiul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce inseamna lucrator in lumina ? Candela se poate referi la adevarul celor scrise dar pina la a fi declarat pin canonizare sfind cu sau fara daruri de cunoastere mai este mult. Dumnezeu nu judeca omul doar dupa cunoasterea lui teoretica si bunele intentii ci dupa sfintenia realab care e mai mult de atit.
    Nici el nu le stia pe toate si avea doza lui de judecata partinitoare in virtutea unor erori canonice. Nu svea darul deosebirii duhurilor si era impotriva reincarcari.
    Dumnezeu i.a transmis printrun calugar ca daca nu e atent sa dea ascultare lui Dumnezeu intocmai va muri in 3 zile. Dupa vreo doi ani Dumnezeu a transmis porunca Sinodului BOR sa nu pedepseasca nici sever nici deindata pe clericii care incalca Canonul prin slujire impreuna cu clerici din alte confesiuni. Cleipa nu a ascultat invocind patarea imaginii Bisericii si a semnat hotarirea de caterisire celui vinovat. I se si profetise cu un am insinte ca va muri din neatentie dar a zis ca asta e orice om greseste. Dupa 3 zile a murit dupa care Daniel a anular hotarirea de caterisire suparind pe mtlti fanatici si a adoptat noi hotariri fara sa mediatizeze porunca lui Dumnezeu care a cerut sa nu se modifice Canonul. Porunca preciza ca treb facut asa pt a fi stmn pt niste calugari ca a trecut fiara din fruntea Bisericii celei mari. Era in 2006 si mincinosul polonez nu mai era Papa. Mincinos si criminal el fiinf autirul crimei musamalizate de slugile lui impotriva predecesorului care apucase sa fie Papa doar o luna si nu era bolnav. Exista deja si o profetie in acest sens referitoare la fiara a 7-a viitorul fals Iisus principal pretins mort si pretibs ridicat la cer desi nu a dovedit daruri si harisne etc dimpotriva toate manastirile vizitate de el au fist integral parasite apoi de calugari avind obiceiul sa le porunceasca sub pretins blestem sa se roage la el cu insistenta. Exista destule marturii.

    RăspundețiȘtergere
  7. am scris mesaj despre pr Cleopa-am ofensat pe cineva?

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce nu publicati mesajul legat de pr Cleopa-nu e frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. mihai 35-tu scrii pasareste-nu stii gramatica omule-sau faci copy paste-MU MAI SCRIE PROST SI MULT!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim 21.36 stiu gramatica (virgulele se pun nu pe respiratie ci intre propozitii si respectiv intre substantive sau numele cind sint enumerate. Insa nu vreau sa le pun pt ca intuitia voastra se descurca si fara ele asa cum originalele scripturilor nu aveau nici semne de punctuatie in afara de punct nici litera mare nici vocale si nici macar pauza intre cuvinte. Si nu e deloc un text mult si prost ..Cine nu are intuitie nu intelege nici adevarurile scrise printre cuvinte nu sesizeaza diferenta dintre exprimarea literala metaforica rezumativa exagerativa. Pastraza.ti sfaturile si judecatile pt tine cita vreme nu t.i le.am cerut.

    RăspundețiȘtergere
  11. mihai 35- daca tot scrii citeste ce-ai scris si fa corecturile-nu te infuria ca repeti greselile de ortografie si nu intelegem ce vrei scrii

    RăspundețiȘtergere