duminică, 16 februarie 2020

O CRIZA NATIONALA PROVOCATA ?


                                                 16 Februarie 2016,ora 5,15 !

                                   Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineata,ma trezeste un glas care spune ceva tare ingrijorator.
Glasul spunea asa:
            "Pentru asta,provocam o Criza!
           O Criza Nationala!"
După care, glasul nu mai spune nimic.
Dragii mei, asa cum vedem cu totii ceea ce se intampla in tara noastra, ne putem astepta si la un astfel de eveniment neplacut si extrem de ingrijorator.
Ce anume va determina o posibila CRIZA NATIONALA,din pacate,vom vedea si vom trai cu totii aceasta CRIZA NATIONALA.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,ca sa ne ajute cu mila si cu iubirea Sa de oameni,si sa nu ingaduie nimanui ca sa umileasca acest Popor ales, mai mult decat a fost umilit pana acum.
                        Cu dragoste,Maria.

P.S.
Va astept cu mare drag (si va multumesc din suflet) ca sa puneti fiecare ,cate o mica caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !
                                 Imagini pentru iisus hristos duhul sfant imagini.
Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea? Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl? Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. Ioan 14, 1-11

                                 Prieteni dragi



           Anul acesta vom lansa inca doua 

volume, si anume :

                  Volumul 4 si 5 din 

       ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta 2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: 

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Contul pentru România:

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 

Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 



18 comentarii:

  1. Cateva concluzii pentru cei care nu au fost prezenti la MARSUL de astazi de la CARACAL - cel mai intens si pur moment civic de dupa 1989:
    1. NU am fost 100 desi puteam fi si 5❗Am fost 350 in fata Primariei Caracal‼‼‼ Si mult mai multi pe Drumul Iadului spre Dinca‼‼ De data asta am avut 3 persoane care asta au facut: au numarat oamenii pt ca m-am saturat de SISTEMUL asta infect care anunta 30 in loc de 3000 sau 20 in loc de 300‼‼‼ Astept Jandarmeria sau alta institutie sa ma contrazica❗Avem totul filmat si putem dovedi‼
    2. NU am dat foc in fata casei lui Dinca‼‼‼NU avem inclinatii de piromani precum derbedeul asta batran‼ Am ARS intr-un foc toate simbolurile MORTII Alexandrei si Luizei in fata portii derbedeului‼❗ATAT❗ Adica am distrus ALTARUL construit de SISTEM din lumanari si coroane care TRONA la casa acestuia si inspira moartea fetelor‼ Nu mai spun de cretinii care insinueaza ca am vrut sa-i dam foc la casa❗‼ Merita el mult mai rau de atat❗❗❗
    3. DA, ne-am oprit la Primarie si am urlat cu totii DEMISIA unui primar nemernic si ticalos care impreuna cu fratii CIOCAN si CODITA au confiscat si aerul pe care il respira caracalenii‼ La 50 m de intrarea in Primarie, pe platou, in corpul de cladire al primariei era INCA mare afisat NIGHT CLUB cu silueta unei fete dezbracate‼‼‼Pai si atunci cum ma derbedeule de primar - in punctul 0 al Caracalului, la 50 m de tine tu nu stiai la ce ai dat aprobare❓Ca scrie mare la intrare❗❗❗

    RăspundețiȘtergere
  2. 4. NU ne-am certat cu niciun vecin‼Unul a spus ca a vazut flacari in ziua de 25 iulie dar fara vreun miros iar o alta vecina a spus ca nu a existat nici fum nici foc❗ Marturiile sunt pe LIVE❗
    5. Codita si banda lui si-au trimis mesageri sa ne huiduie si sa ne intimideze‼Prost instruiti, putini si agramati rau‼ Dar tot drumul am fost "supravegheati" de interlopi de la distanta‼ Daca ceva (orice) i se va intampla vreunui participant dupa participarea la acest mars nu mai astept autoritatile moarte si ingropate ci ne facem dreptate singuri‼ AJUNGE‼
    6. NU a fost nici un conflict cu jandarmeria care INCA O DATA s-a comportat exemplar‼ Le multumesc public‼‼‼
    7. Teodora, Monica, Bunicul, Simona, Catalina, colegii Alexandrei nu au fost la un mars al mortii ci precum Fiul Domnului la un mars al invierii‼ Acesti 2 ingeri minunati nu au fost arse acolo si am vrut sa demonstram asta lumii intregi‼ Doar debilii si SISTEMUL complice mai crede asta‼
    8. Nu a observat nici o televiziune sau agentie ca din cei peste 300 de participanti intr-un oras al terorii mai bine de jumatate erau copii si tineri cu varste cuprinse intre 5 si 20 ani❗❗❗ Este cea mai placuta surpriza❗In acest oras ignoranta autoritatilor si abandonul a adus SCLAVIA inapoi: majoritatea caracalenilor depind de cateva persoane cu asigurarea "painei zilei de maine"‼Peste 80 la suta lucreaza la stat (central sau local), la "afacerile" preluate de banditi si interlopi precum Codita sau Ciocan sau marioneta de Primar actual‼Cu toate acestea intr-un oras cu doar 30000 locuitori sub amenintare au iesit 300 de oameni❗❗❗Si mai bine de jumatate tineri❗
    9. Marsul de azi de la Caracal este o premiera in sclavia moderna instalata de GASCA ANALFABETA care domina orasul‼Este insa abia INCEPUTUL❗ Urmeaza peste 2 saptamani un MARS de protest la Campulung, pentru DREPTATE LEGALA si SOCIALA pentru Daria si familia Soroiu‼❗Imi tin cuvantul si luni voi depune plangere panala fata de toti ticalosii din institutiile statului de la Campulung care au fost complice la ororile prin care trec mai multe fete si familii din Campulung‼Le dau un ULTIMATUM celor de acolo: DATI-VA DEMISIA pana nu este prea tarziu‼‼‼
    10. Stiu ca dupa ziua de azi acea parte din SISTEM care simte ca niste oameni simpli le strica lor "JOCURILE" si "ARANJAMENTELE" nationale si geopolitice imi vor CAPUL cu orice pret‼Ma astept la orice‼❗Dar voi muri sau voi accepta orice DECAT sa accept PACEA cu o parte a unui SISTEM ce pune viata copiilor nostri la dispozitia interlopilor sau strainilor‼MAI BINE MOR IN PICIOARE DECAT SA TRAIESC IN GENUNCHI❗❗❗
    P.S.: Va astept luni de la ora 21:00 la Romania Ascunsa pentru a analiza impreuna clanurile din Romania si pentru a afla adevarul‼‼‼ Saptamana viitoare multe adevaruri vor iesi la iveala❗Vom scoate la suprafata multe ORORI‼

    https://www.facebook.com/presedintecnmr/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ofițerul de poliție Ciocan care apare f.des la România T.V o fi rudă cu frații Ciocan din Caracal???

      Ștergere
  3. Marile puteri ale lumii provoacă tot. Haos,atentate,crize,politice și economice pentru a ne subjuga tot mai mult pe cei mai puțin dezvoltați
    Vor sa șteargă tarile sărace și să se îmbogățească cât mai mult cei cu putere mare.
    Bunul Dumnezeu și Maica Domnului sa ne apere de lupii cei răi.

    RăspundețiȘtergere
  4. România Ascunsă - Părinții prezintă ADEVARUL despre cazul DARIEI SOROIU

    Daria este Alexandra, Luiza și toate victimele interlopilor protejați de SISTEM partea 1

    https://www.facebook.com/presedintecnmr/videos/vb.415470028644127/212679909855128/?type=2&theater

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma copii.dintotdeauna toti cei fara de lege au facut legile scrise ori ne scrise.legile lor.voi va asteptati sa apara pe prima pagina? Doar sus in cer dragilor pentru ca deocamdata suntem rupti de cer.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marioara surioara o avut nunta copila. Ana. Maria. Am fost putintei da rau de buni. Multumesc urarilor tale de bine.te iubirim. Pa pa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LA MULTI ANI fericiti,cu sanatate si cu multe impliniri sufletesti!

      Ștergere
    2. Felicitari, Ilie , sa-ti traiasca fata si sa te bucuri de nepotei !

      Ștergere
  7. Am zas cata copilu meu. Iliuta. Ma ai luao de nevasta pe. Alexandra de va vini in tara? Mio zas . da tata. Asa ca esti bine venita. Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa ca toate. Alexandrele sunteti bine primite de noi toti. Iubitele lu tati. Va iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. criza nationala nu este provocata de popor- ci de cei care zic ca ne conduc--vaaai de capul lor -daca s-ar pune DUMNEZEU LA MINTEA LOR n-ar ramane nimic din ce fac ei

    RăspundețiȘtergere
  10. Neamt ati vrut neamt aveti cu bonus bozgor. Ma, de sute de ani si- or batut joc de neamu nost da cum traznitu de l- or votat atatia romani? Bag sama ca o fost multi rau corijenti la istoria neamului. Traba trimisi iara la scoala, ca altminteri ne prostesc pe toti, ce coronavirus ca prostia sa ia al mai iute, ma copii ma.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multam nea. Petre. Gheorghita ai pe drum, mance- l bunelu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am gandit ca m- o felicitat nea. Petre. Multumesc frumos. Dumnealui i- or suspendat internetul ca ai dusman al primului cetatean al tarii cel cu dubla cetatenie adica cu dosu- n doua luntri. Da la aia de o tapuit romanii cu milardele de euroi nu sa arunca frica de scaune ai mare. Halal servicii.

    RăspundețiȘtergere
  13. La noi vor fi 4 mari crize din care ultimele doua biblice iar prima dictarura care sr va realiza in citi.va pasi -un fel de crize mai mici care se aduna si se sprijina -efect de bulgare..pina la o situatie pe care nu o credeam posibila mai rea decit dictatura din abii 50-60 desi se va pretinde tot democratie ..mai rea pt. ca va fi mafiotarda de partea si din partea coruptilor interlopilor si e puterilor straine cele cu adevarat prapastioase la mina carora vom ajunge inclusiv teritorual in buna masura.

    RăspundețiȘtergere
  14. 18 febr 20:30-cine a votat!-eu nu l-am ales pe Iohanis-zarurile sunt aruncate-de atii din vest-au putere armata si bani-asadar Romania deja este vanduta -ba avem si datorii mari la UE-doar DUMNEZEU sa ne mai scape!

    RăspundețiȘtergere