marți, 6 august 2019

UN BEBE NOU NASCUT ,ARUNCAT LA GUNOI SAU PE STRADA !


                                       5 August 2019,ora 23,22 !

                                   Dragii mei,

In aceasta noapte,desi eram cu ochii pe monitor,vad intr-o clipita o imagine spre Vest,Nord -Vest, si anume,vad un colt de strada unde cu faţa in jos direct pe pamant ,sau pe nisip de la coltul strazii ,sta un bebelus care plange si se ineaca cu praful de pe jos.
Bebele era cu trupsorul complet gol, parea ca abia fusese nascut si aruncat la o margine de trotuar sau strada(alee).
Bebelusul era viu,misca si era chiar dolofanel.
Dragii mei,din păcate,vom auzi de o astfel de tragedie. Vreo posibilă mamă (numai mama nu se poate numi) isi va arunca pruncul nou nascut ca pe un servetel de nas; pe jos in praful de pe strada.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,ca sa ocroteasca aceasta fiinţă mică si nevinovata, si pe toti pruncii din lume.
Dragilor, trebuie sa schimbam ceva in interiorul nostru, si anume: trebuie sa fim solidari cu cei in suferinta; trebuie sa dam dovada de iubire si de altruism si sa nu trecem nepasatori pe langa Aproapele nostru care este in suferinta.
Era cineva pe aici,si comenta foarte urat la adresa dnei HANDIC care, are o varsta inaintata si un copil cu un grav handicap. Un copil al ei de 46 de ani,care trebuie hranit,spalat si carat ca un bebelus,si care nu poate vorbi,nu poate gandi.
Iar acea persoana, nu stia decat sa jigneasca si sa spuna lucruri foarte urate.
Dragilor, daca nu putem sau nu vrem sa ajutam pe cineva in suferinta,atunci sa nu o facem.Dar in niciun caz sa nu jignim, sa nu judecam si sa nu dam cu piatra.
De ne vom erija in DREPTUL JUDECATOR, vom avea parte  de o viata vesnica in focul iadului.
Iata ce ne spune MANTUITORUL:
Sfânta Evanghelie după Ioan
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Capitolul 5
1.După acestea era o sărbătoare a iudeilor şi Iisus S-a suit la Ierusalim.
2.Iar în Ierusalim, lângă Poarta Oilor, era o scăldătoare, care pe evreieşte se numeşte Vitezda, având cinci pridvoare.
3.În acestea zăceau mulţime de bolnavi, orbi, şchiopi, uscaţi, aşteptând mişcarea apei.
4.Căci un înger al Domnului se cobora la vreme în scăldătoare şi tulbura apa şi cine intra întâi, după tulburarea apei, se făcea sănătos, de orice boală era ţinut.
5.Şi era acolo un om, care era bolnav de treizeci şi opt de ani.
6.Iisus, văzându-l pe acesta zăcând şi ştiind că este aşa încă de multă vreme, i-a zis: Voieşti să te faci sănătos?
7.Bolnavul I-a răspuns: Doamne, nu am om, care să mă arunce în scăldătoare, când se tulbură apa; că, până când vin eu, altul se coboară înaintea mea.
8.Iisus i-a zis: Scoală-te, ia-ţi patul tău şi umblă.
9.Şi îndată omul s-a făcut sănătos, şi-a luat patul şi umbla. Dar în ziua aceea era sâmbătă.
10.Deci ziceau iudeii către cel vindecat: Este zi de sâmbătă şi nu-ţi este îngăduit să-ţi iei patul.
11.El le-a răspuns: Cel ce m-a făcut sănătos, Acela mi-a zis: Ia-ţi patul şi umblă.
12.Ei l-au întrebat: Cine este omul care ţi-a zis: Ia-ţi patul tău şi umblă?
13.Iar cel vindecat nu ştia cine este, căci Iisus se dăduse la o parte din mulţimea care era în acel loc.
14.După aceasta Iisus l-a aflat în templu şi i-a zis: Iată că te-ai făcut sănătos. De acum să nu mai păcătuieşti, ca să nu-ţi fie ceva mai rău.
15.Atunci omul a plecat şi a spus iudeilor că Iisus este Cel ce l-a făcut sănătos.
16.Pentru aceasta iudeii prigoneau pe Iisus şi căutau să-L omoare, că făcea aceasta sâmbăta.
17.Dar Iisus le-a răspuns: Tatăl Meu până acum lucrează; şi Eu lucrez.
18.Deci pentru aceasta căutau mai mult iudeii să-L omoare, nu numai pentru că dezlega sâmbăta, ci şi pentru că zicea că Dumnezeu este Tatăl Său, făcându-Se pe Sine deopotrivă cu Dumnezeu.
19.A răspuns Iisus şi le-a zis: Adevărat, adevărat zic vouă: Fiul nu poate să facă nimic de la Sine, dacă nu va vedea pe Tatăl făcând; căci cele ce face Acela, acestea le face şi Fiul întocmai.
20.Că Tatăl iubeşte pe Fiul şi-I arată toate câte face El şi lucruri mai mari decât acestea va arăta Lui, ca voi să vă miraţi.
21.Căci, după cum Tatăl scoală pe cei morţi şi le dă viaţă, tot aşa şi Fiul dă viaţă celor ce voieşte.
22.Tatăl nu judecă pe nimeni, ci toată judecata a dat-o Fiului.
23.Ca toţi să cinstească pe Fiul cum cinstesc pe Tatăl. Cine nu cinsteşte pe Fiul nu cinsteşte pe Tatăl care L-a trimis.
24.Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce ascultă cuvântul Meu şi crede în Cel ce M-a trimis are viaţă veşnică şi la judecată nu va veni, ci s-a mutat de la moarte la viaţă.
25.Adevărat, adevărat zic vouă, că vine ceasul şi acum este, când morţii vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu şi cei ce vor auzi vor învia.
26.Căci precum Tatăl are viaţă în Sine, aşa I-a dat şi Fiului să aibă viaţă în Sine;
27.Şi I-a dat putere să facă judecată, pentru că este Fiul Omului.
28.Nu vă miraţi de aceasta; căci vine ceasul când toţi cei din morminte vor auzi glasul Lui,
29.Şi vor ieşi, cei ce au făcut cele bune spre învierea vieţii şi cei ce au făcut cele rele spre învierea osândirii.
30.Eu nu pot să fac de la Mine nimic; precum aud, judec; dar judecata Mea este dreaptă, pentru că nu caut la voia Mea, ci voia Celui care M-a trimis.
31.Dacă mărturisesc Eu despre mine însumi, mărturia Mea nu este adevărată.
32.Altul mărturiseşte despre Mine; şi ştiu că adevărată este mărturia pe care o mărturiseşte despre Mine.
33.Voi aţi trimis la Ioan, şi el a mărturisit adevărul.
34.Dar Eu nu de la om iau mărturia, ci spun aceasta ca să vă mântuiţi.
35.Acela (Ioan) era făclia care arde şi luminează, şi voi aţi voit să vă veseliţi o clipă în lumina lui.
36.Iar Eu am mărturie mai mare decât a lui Ioan; căci lucrurile pe care Mi le-a dat Tatăl ca să le săvârşesc, lucrurile acestea pe care le fac Eu, mărturisesc despre Mine că Tatăl M-a trimis.
37.Şi Tatăl care M-a trimis, Acela a mărturisit despre Mine. Nici glasul Lui nu l-aţi văzut vreodată, nici faţa Lui nu aţi văzut-o;
38.Şi cuvântul Lui nu sălăşluieşte în voi, pentru că voi nu credeţi în Cel pe care l-a trimis Acela.
39.Cercetaţi Scripturile, că socotiţi că în ele aveţi viaţă veşnică. Şi acelea sunt care mărturisesc despre Mine.
40.Şi nu voiţi să veniţi la Mine, ca să aveţi viaţă!
41.Slavă de la oameni nu primesc;
42.Dar v-am cunoscut că n-aveţi în voi dragostea lui Dumnezeu.
43.Eu am venit în numele Tatălui Meu şi voi nu Mă primiţi; dacă va veni altul în numele său, pe acela îl veţi primi.
44.Cum puteţi voi să credeţi, când primiţi slavă unii de la alţii şi slava care vine de la unicul Dumnezeu nu o căutaţi?
45.Să nu socotiţi că Eu vă voi învinui la Tatăl; cel ce vă învinuieşte este Moise, în care voi aţi nădăjduit.
46.Că dacă aţi fi crezut lui Moise, aţi fi crezut şi Mie, căci despre Mine a scris acela.
47.Iar dacă celor scrise de el nu credeţi, cum veţi crede în cuvintele Mele?     

                               Cu dragoste,Maria.


P.S.

                                  Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale 

ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de 

ajutorul vostru financiar.

Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 

suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 

caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !

Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 

cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru

 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze

BUNUL DUMNEZEU DARUL vostru cât de mic 

si sa vi-l înmulteasca. 

Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL

 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 

că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 

ADEVARUL DUHULUI SFANT !

         Imagini pentru duhul sfant imagini

Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 

gratuit toate CARTILE ,toate volumele.

DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 

apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va

 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea

 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!


Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 

volum doreste,iar eu sa pot strange 


banutii pentru urmatoarele doua volume ,


pe care urmeaza ca sa le editez.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :
.Imagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiuImagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiu
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai 
mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe maill

 mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307
                  

                                                    Cu dragoste,Maria.









12 comentarii:

  1. Vă mulţumesc mult Doamna Maria că ne scrieţi din Sfânta Scriptură şi ni-l aduceţi pe Mântuitorul nostru, Domnul Iisus Hristos în casele noastre. Mi L-aţi adus şi în casa mea şi acum cinez cu EL prin slovele scoase din Sfânta Evanghelie şi prin comuniunea mea cu El. Gheorghe S. din Focşani.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa cerem de la persoane fara DUMNEZEU-azi la asa mare sarbatoare vecinii taie cu flexul fiare,altii taie iarba altii toarna beton!!!! ca sa le cerem compasiune pt Maria Handac -este lucru mare-si astia par a fi crescuti in lipsa de moralitate crestina!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cat sa ne mai rabde Dumnezeu?atatea nenorociri!

    RăspundețiȘtergere
  4. In general mamele care arunca copii sufera de depresie post partum !

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e unii ii arunca si altii ii vind pe bani.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot asa s-a facut ca ploua Iohannis cind au fost discutiile la Chisinau pentru formarea guvernului,desi avem acolo peste doua milioane de romani el i-a lasat la tratative doar pe germani si rusi ca pe vremea Ribbentrop-Molotov ,ruleta ruseasca peste capul romanilor.
    Asta e un act de tradare a romanilor ca si multe altele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iisus n-a dezlegat Sambata cum au masluit sau interpretat falsii preoti si pastori!IISUS A ARATAT CUM TREBUIE IMPLINITA SAMBATA,CE E BINE SI CE NU E BINE SA FACI SAMBATA!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicolae Alexe de la IPJ Olt fost adjunct schimbat da cu subsemnatul in fata anchetatorior cu alti procurori si politisti pentru abuzuri si greseli in cazul de la Caracal

    RăspundețiȘtergere
  9. S-a adeverit si asta, a fost la stiri in 11.08.2019.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte rau, cand se intimpla astfel de cazuri. Unii dintre noi sunt doritori sa aiba un suflet linga ei (un copil, o fata, un baiat) si altii le iau sufletul, pt ca singura vina a lor este ca s-au nascut!
    https://www.realitatea.net/femeia-banuita-ca-ar-fi-ucis-alti-3-bebelusi_2213290.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

    RăspundețiȘtergere